Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zie hem eens in de week en ik vrij gewoon lekker de hele tijd met hem, hartstikke gezellig haha. En meestal verzint een van ons van te voren wel iets zodat we nog meer te doen hebben, laatst wilde hij me hypnotiseren, nu ga ik wat interessante diepzinnige vragen bedenken, of we gaan de stad in, of wat lekkers koken, och er is zoveel te doen op de wereld; en het lekkerst vind ik t juist om gewoon bij hem op bed te liggen saampjes.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat is dat nu voor een vraag? Om eerlijk te zijn heb ik helemaal niet de behoefte om vrouwen aan te trekken. Maar het schijnt inderdaad dat meisjes makkelijker een 'gewone' vriendschap kunnen hebben met een jongen die homo is, dan met iemand die hetero is. Omdat de jongen die homo is het meisje helemaal in haar waarde laat, en niet meteen over sex, of over mooie vrouwen begint. En misschien is het ook wel leuk om samen over leuke jongens te praten. Maar ja, dan ga je weer iedereen over één kam scheren, er zijn vast genoeg hetero jongens die ook een hele goede vriendschap hebben met een meisje. En, anyway, dit is nogal off-topic. Heeft niets met de originele vraag te maken, dus ik laat het hierbij en ga er niet verder op in. |
![]() |
|
mee eens, 't ging hier niet over homo's enzo, maar over wat we doen met onze vriend/vriendin. nou, meestal weten wij ook nix te verzinnen. En aangezien hij altijd hyperactief is(ik vermoed dat ie ADHD heeft, maar goed, dat ter zijde), zijn we verplicht iets te doen anders verveeld ie zich. Soms bios, wat fietsen door Spaarnwoude, soms gaan we uit, tv-kijken.... Tis erg moeilijk om iets te verzinnen op een doordeweekse dag.
|
Je kunt toch zelf ook wel iets leuks bedenken om te doen neem ik aan? En bovendien... het is soms net zo leuk om gewoon niks te doen en alleen maar samen te zijn, te praten ENZ
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat doen jullie met je vriendin of vriend kutwekker | 5 | 30-05-2013 19:53 | |
De Kantine |
Wat doen jullie in de pauze? Jelle97 | 29 | 20-04-2010 20:42 | |
Seksualiteit |
Jongens, wat doen jullie dan? Bobanna | 7 | 13-05-2005 06:39 | |
Flora & Fauna |
Wat doen jullie met de verjaardag van je huisdier(en)? Verwijderd | 22 | 31-08-2003 14:04 | |
Liefde & Relatie |
wat doen jullie met valentijnsdag? xxSweetLoverxx | 12 | 05-02-2003 16:33 | |
Seksualiteit |
wat doen jullie i love jeffrey | 4 | 09-02-2002 13:32 |