Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Niet uit eigen ervaring maar je kan hier ff rondneuzen. http://www.dvdrhelp.com/
Beeld & geluid zal wel in orde zijn, je TV heeft maar een hele lage max resolutie vergeleken met een computer, 1024 x 768 of zelfs nog lager. Philips heeft zo'n draadloosgeval om het singaal naar andere TV's te zenden, er zijn nog een paar merken die ook van die dingen hebben. Weet je zeker dat je DivX wilt gaan afspelen, tegenwoordig kan je heel makelijk een DVD backuppen die dezelfde kwaliteit heeft als een normale DVD. |
![]() |
|
maar ik las ergens dat d'r een speciale codec is die je kan downloaden en dat de spelers daardoor tegenwoordig wel 3.11 ondersteunen...
en voor wat wij op het oog hebben: http://www.divxplayer.nl/?page=Produ...=KiSS%20DP-450 Dat is de Kiss DP-450 Hij ondersteunt ook Xvid (al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet weet wat dat is.) Het ziet d'r allemaal goed uit, of vinden jullie dat d'r nog iets mist?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan kan 't niet echt fout gaan lijkt me. |
![]() |
||
Citaat:
Zo zit er ook een pakket bij waardoor 3.11 ondersteunt wordt (dat was in het begin toe ie net uit was nog niet). Ik weet alleen niet hoe het dan met de kwaliteit zit... ik hoopte dat iemand hier me dat kon vertellen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
we hebben de dvd speler nu een paar weekjes in bezit en ik zal vertellen hoe ie bevalt.
dvd's speelt ie erg goed af, alles doet het, erg mooi beeld, ook de dolby surround aansluiting en zo, erg tevreden. divx speelt ie ook goed af, alleen is het jammer dat je niet kan spoelen in een band. Er blijkt wel een timesearch op te zitten (dus: ga naar 10.38 min. ofzo), maar daarna moet je erg lang wachten (het beeld staat eerst een tijdje vast en gaat pas na 2 minuten verder met spelen). wanneer er heel veel geluid is (bijv. liedjes) en ook nog drukke beelden slaat ie op divx ook stil voor enkele seconden. tenslotte nog één klacht dat de ondertiteling het voorlopig nog niet doet. hier zijn ze echter hard mee aan het werk, want er komen eens in de zoveel tijd nieuwe upgrades uit en de volgende upgrade is ervoor bedoelt om de ondertiteling goed synchroon te laten lopen. maar goed, ik kan ook engels ![]() op die 3 dingetjes na die wel jammer zijn doet ie het verder uitstekend en we zijn d'r erg blij mee ![]()
||
Citaat:
Edit: ja dat kan, en de 500 kan ook nog als webradio dienst doen. Geil ![]() Laatst gewijzigd op 18-07-2003 om 21:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Sony heeft ook een eigen platenmaatschappij, zou een behoorlijk belangenconflict zijn als ze in hun Playstation DivX-support gaan inbouwen.
||
Citaat:
maar misschien ligt het wel aan de firmware, en komt er een firmware uit die rekening houdt met keyframes. khoop het voor je, anders ben je wel afgezet ![]()
||
Citaat:
maar voor die ene keer dat je op je compu al een stukje hebt gekeken en daarna naar de divx speler gaat is zo'n search wel handig. maar wat ik nu doe is hem gewoon aanzetten, de juiste tijd opzetten, wat te drinken gaan halen en wanneer ik terug kom begint met spelen. nogmaals: geen ramp dus.
|
Juist supermooi, maar zo'n plaatje zegt ook niet alles. Ik heb ze zelf gebouwd die micro PCs (Flex ATX), zien er echt heel mooi uit, en zijn superstil. nForce 2 chipsets heb je ook, snel genoeg voor alles wat je er zo'n beetje mee wilt, lijkt me. Standaard met TV-out etc.
|
Lang leve Flex ATX.
![]() Die Flex ATX kasten hebben ook een kleine Flex ATX voeding, wat inhoudt dat ze max 250/300W zijn maar toch stil en vooraal klein. Hiermee kun je dus die shuttle kastjes (zoals op plaatje wat ik postte) als volledige computer gebruiken. Nadeel is dat er maar één PCI slot gebruikt kan worden, maar er zit al zoveel onboard op die dingen.
Laatst gewijzigd op 19-07-2003 om 15:04. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
DVD speler/ laptop siese | 5 | 02-07-2008 14:56 | |
Software & Hardware |
[DVD] Standalone speler kopen I-brahimovic | 15 | 18-09-2004 15:21 | |
Software & Hardware |