Advertentie | |
|
![]() |
|
terug van vakantie
2 weekjes Ommen gezellig zwemmen in de Vecht kermis geen geld meer truitje cadeautje lief ecard kaartje van Manon boogie bar zondag? hoe moet ik beginnen? niet boos hihihi schattig piercing felgroen tas beetje verbrand nog bingo hihi maandag weer beginnen werken bah liever uitslapen ![]() Iris Abdu?
|
klinkt niet goed mir_1986, dikke knuff!
waar ben je nou sukkel wacht bijna de hele dag al ![]() off line weergegeven zin in eten vanaaf beltie maar niet meer online internet nu al weer bijgewerkt ![]() Alleen de stukjes over pat en joel nog die komen nog wel dagboek kettingkje? kapot? armbandje afdoen? hij vind t raar naja dan maar raar
||
Citaat:
![]() *knuf*
|
alweer zaterdag
gaat best wel snel gisteren Abdu weer gezien was weer hartstikke fijn! Ik hou zo van um! ondergaande zon zo romantic! hihi lachen heel veel lachen houden van heel veel houden van zwemmen? wel mooi weer ![]() Teddy ![]()
||
Citaat:
![]() *knuf* ({) (}) kuzzies mir |
![]() |
|
Wagen we de sprong in het diepe, of blijf ik op het veilige (?) overbekende stukje staan? Ach. Eigenlijk weet ik ook wel wat goed is en wat niet. Het enige wat mist is de bevestiging van iemand die me kent. Twijfel, angst, en nog meer twijfel. Houdt het ooit op? (maar voor de rest gaat het wel ![]() ![]()
|
Ow ik vergeet me eigen woorden...
moe fietsen zwemmen heel even maar stom gefiets chaggie der van boos fiets willen neersmijten maar toch doorfietsen gehaald en nu heel moe en zin in eten lekker lasagne gekke Abdu lachen c'est la vie duurt nog wel ff Patrick zien? jeej of Joel naja skeit zoals A dat zegt ![]()
|
|