Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2003, 18:27
Maddan
Maddan is offline
ow ja!

schapen neuken!

ja!

Oud 20-07-2003, 18:29
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Maddan schreef op 20-07-2003 @ 19:27:
ow ja!

schapen neuken!

ja!

Zie jij schapen als huisdieren???
Oud 20-07-2003, 19:22
Fog
Fog is offline
*komt niet meer bij*

de anus van onze kat is altijd ranzig, ik moet er niet aan denken

bwhahahahahahaha
Oud 20-07-2003, 20:43
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik ga echt niet met m'n kat liggen ketsen hoor, das niet gezond.
Oud 20-07-2003, 21:18
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 20-07-2003 @ 19:23:
Helaas geen foto's, minstens 8 getuigen waaronder ikzelf maar die vinden jullie ook niet betrouwbaar en het verhaal staat er al... Zou niet weten wat ik zou kunnen doen om jullie te overtuigen dus of jullie het geloven of niet laat ik aan jullie zelf over, ik weet wat ik aan heb moeten kijken met mijn vrienden en vrienden van haar en dat het geen prettig gezicht was. Meer bewijs kan ik niet geven, maar je kan ook niet bewijzen dat het bullshit is wat ik hier neerzet en tot die tijd kan je geloven wat je wil, maar niet snoeihard oordelen en mij een leugenaar noemen. Dan wil ik daar ook een goede en feitelijke onderbouwing voor.
Het valt natuurlijk niet te bewijzen of zoiets gebeurd is of niet, maar ik geloof je verhaal niet omdat a) ik ken meerdere broodje-aap verhalen of urban legends (en andere forumgangers blijkbaar ook) die ongeveer hetzeflde verloop hebben, b) het is onwaarschijnlijk want waarom zijn jullie niet eerder opgesprongen? als je haar wilt verrassen hoef je echt niet te gaan wachten, en als je het geen prettig gezicht vind kan je er toch eerder iets aan doen.
Oud 20-07-2003, 21:28
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 20-07-2003 @ 18:36:
Wat jij wil. Niet oordelen tot je bewijzen hebt dat ik sta te liegen. En die bewijzen ga je niet vinden, want ik lieg niet.
Toevallig is dit het standaard we-hebben-met-de-hele-groep-een-meisje-betrapt-terwijl-ze-d'r-kut-liet-likken-door-tarzan verhaal
Oud 20-07-2003, 21:30
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 20-07-2003 @ 22:18:
b) het is onwaarschijnlijk want waarom zijn jullie niet eerder opgesprongen? als je haar wilt verrassen hoef je echt niet te gaan wachten, en als je het geen prettig gezicht vind kan je er toch eerder iets aan doen.
c) Erg onwaarschijnlijk dat zowel zij als de hond niet doorhebben dat er 8! mensen in de kamer zitten.

En dat is forumbaas, bah.
Oud 20-07-2003, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Helaas geen foto's, minstens 8 getuigen waaronder ikzelf maar die vinden jullie ook niet betrouwbaar en het verhaal staat er al... Zou niet weten wat ik zou kunnen doen om jullie te overtuigen dus of jullie het geloven of niet laat ik aan jullie zelf over, ik weet wat ik aan heb moeten kijken met mijn vrienden en vrienden van haar en dat het geen prettig gezicht was. Meer bewijs kan ik niet geven, maar je kan ook niet bewijzen dat het bullshit is wat ik hier neerzet en tot die tijd kan je geloven wat je wil, maar niet snoeihard oordelen en mij een leugenaar noemen. Dan wil ik daar ook een goede en feitelijke onderbouwing voor.
Laat die 8 mensen dan maar eens getuigen.
Oud 20-07-2003, 21:48
AngelLena
AngelLena is offline
Die hond wist het wel, maar die gaf er niets om. Toen wij doorhadden waar ze mee bezig was zijn we ook opgesprongen en waarom dan niet eerder? Goede vraag: simpel antwoord. Om haar eerst de gelegenheid te geven haar handen vrij te maken want als ze schrikt gaat ze gooien of laat ze dingen vallen. Is ook weer zo lullig. Toen kregen we door waar ze wel mee bezig was en dan slaat als eerste de verbijstering toe... Dan heb je echt wel even een paar tellen nodig om dat tot je door te laten dringen. En nee, zij had echt niet door dat wij in de kamer zaten.
En nogmaals nee, ik kan het niet bewijzen dus laat ik aan iedereen zelf over of ie me gelooft of niet, maakt me geen boei uit, zoals ik zei, ik weet wat ik gezien heb, was geen prettig gezicht, duurde gelukkig ook niet lang en dat hier 1000den verhaaltjes over rondgaan kan ik ook niet ruiken en deze is toevallig wel echt gebeurd. Als je het niet gelooft vind ik het best echt waar, maar hou het in jezelf, ga me niet uit lopen maken voor leugenaar als je geen bewijs hebt dat ik sta te liegen. Ik ga jullie ook niet lopen overtuigen dat het wel waar is want ik kan het ook niet bewijzen, ik geef simpelweg antwoord op de gestelde vragen. Ik weet dat het waar is, wat jullie denken is mijn zaak niet, maar ik vind dat men hier te weinig weet en kan bewijzen om te kunnen oordelen. Doe dat dan ook niet alsjeblieft...

Laatst gewijzigd op 20-07-2003 om 21:53.
Oud 20-07-2003, 21:51
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
a new nose schreef op 20-07-2003 @ 22:34:
Laat die 8 mensen dan maar eens getuigen.
Ik heb er in ieder geval nog 2 in mijn vriendenkring zitten die vast wel willen getuigen, die andere 5 (ja 5, nummer 8 ben ik zelf) ben ik uit het oog verloren sinds ze op kamers zijn gaan wonen, maar dan geloof je het nog niet dus wat maakt het uit en daarbij zoals ik zei, ik wil jullie niet overtuigen van de waarheid, want die waarheid maken jullie schijnbaar zelf wel. Jullie goed recht, geen problemen mee, geloof wat je geloven wil of juist niet en laat het daarbij. Ik hou er niet van om uitgemaakt te worden voor leugenaar terwijl daar geen enkel bewijs voor is.
Oud 21-07-2003, 11:51
Horsefreakje!
Horsefreakje! is offline
Citaat:
Another Way schreef op 20-07-2003 @ 13:05:
In de klas van een vriend zit een gozer die zn hond vingert

*Voelt zich ziekjes*
Oud 21-07-2003, 12:24
Allure
Citaat:
Nonaj schreef op 20-07-2003 @ 11:55:

Bah. Ik heb het geloof ik wel eens gezien in een of andere film, maar het lijkt mij jakkie

Ik heb ook wel eens gehoord dat er mensen zijn die hun hond zoenen, maar dat lijkt mij ook

Ik doe het in ieder geval niet.
dat is uit de film "road Trip"
Oud 21-07-2003, 12:37
yliek
yliek is offline
*rent kokhalzend naar de wc*
goed goed iedereen z'n eigen hobby's, maar dit bedoelen ze vast niet als ze zeggen dat een hond de beste vriend van de mens is
Oud 21-07-2003, 12:57
blondje1983
blondje1983 is offline
Citaat:
seks met dieren vind ik echt ziekelijk hoor.... gatverdamme word er echt misselijk van en ik vind je ook behoorlijk laag gezonken als je dat doet en opgewonden raakt van een dier. ik ben helemaal gek op dieren en knuffel ze graag maar vind dit echt te ver gaan hoor....
Oud 21-07-2003, 15:47
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 20-07-2003 @ 14:32:
Nou, ikzelf vind het gewoon ziek, maar een kennis van een vriend van mij was een jaar of 2 geleden jarig en daar zouden we ff heen met een groepje, maar het was een verrassing. We wisten dat ze altijd stipt om 11 uur boodschappen ging doen. Dus wij om 11 uur bij de deur, hadden sleutel gekregen van de huisbaas, die wist dat we zouden komen en wij naar binnen en verstoppen achter de bank en onder de tafel etc etc... Nou heeft die meid een hond. Lief beest echt waar, toen ze binnenkwam liet dat beest niets merken dat wij er ook waren. Ja, wij hadden ons verstopt dus ze zag ons ook niet. Dus die meid komt binnen, begroet die hond, zet die tas in de keuken neer, haalt er een pot pindakaas of chocopasta (weet ik niet eens meer) uit. Dan denk je nog niets raars opzich.
Maar spontaan begint die meid d'r broek uit te doen, slipje uit, smeert d'r boeltje in met die troep en gaat met benen wijd liggen en laat die hond die troep van d'r aflikken. Nou, ik ging bijna over m'n nek en de rest ook, dus hebben er ff goed tekijk gezet, zijn opgesprongen: surprise!!!!!

Ik kan me niet eens voorstellen hoe erg die zich schaamde. Dus het schijnt niet bij iedereen zo wereldvreemd te zijn, maar persoonlijk vind ik het echt ziek.
Dit lijkt me meer zo'n een broodje aap verhaal.

Laatst gewijzigd op 21-07-2003 om 15:50.
Oud 21-07-2003, 22:07
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 21-07-2003 @ 16:47:
Dit lijkt me meer zo'n een broodje aap verhaal.
Lees het bovenstaande nog maar eens. Meer die r zo over denken, en dat mag, en jij houd het netjes, maar ben ook al uitgemakt voor leugenaar en dat terwijl daar geen enkel bewijs voor is en daar hou ik niet van.
Oud 21-07-2003, 22:09
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Alicia:
Citaat:
AngelLena schreef op 21-07-2003 @ 23:07:
Lees het bovenstaande nog maar eens. Meer die r zo over denken, en dat mag, en jij houd het netjes, maar ben ook al uitgemakt voor leugenaar en dat terwijl daar geen enkel bewijs voor is en daar hou ik niet van.
Komt waarschijnlijk omdat het voor mij iig zoiets is als met paranormale dingen enzo: ik geloof het pas als ik het zelf gezien heb..
Oud 21-07-2003, 22:09
poesiefox
poesiefox is offline
Nee, AngelLena, jij bent degene die met waterdichte bewijzen aan dient te komen. Tot die tijd gelooft niemand dat cowboyverhaal-het is gewoon te gek. Een stelletje vrienden die het ook gezien hebbn, die kunnen net zo goed mee in het complot zitten. Ik wens foto's.
Oud 21-07-2003, 22:12
Martin
Martin is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-07-2003 @ 23:09:
Ik wens foto's.
Oud 21-07-2003, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 20-07-2003 @ 13:05:
In de klas van een vriend zit een gozer die zn hond vingert

WHAHAHAHA!!!

GAT-VER-DAM-ME!!!!

AAAAAAAAAAAAAAARRGH!!!
Oud 21-07-2003, 22:20
tacidvs
tacidvs is offline
Weer zo'n ontsnapte mysticus...
Oud 21-07-2003, 22:28
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik zou me echt vreselijk voelen als ik me door dat lieve monstertje met haar kleine roze neusje en zachte roze binnenpootjes zou laten likken o.i.d. Echt, daar kots ik gewoon van, walgelijk! Dieren zijn er om te knuffelen en om mee te tuttelen, niet om dat soort dingen mee uit te halen.
Oud 21-07-2003, 22:32
A.K.A I-D-I-O-T
A.K.A I-D-I-O-T is offline
ooooh wat doet me dit sterk denken aan hans teeuwen... want ik ga schapen neuken schapen neuken schapen neuken is fijn
Oud 21-07-2003, 22:49
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-07-2003 @ 23:09:
Nee, AngelLena, jij bent degene die met waterdichte bewijzen aan dient te komen. Tot die tijd gelooft niemand dat cowboyverhaal-het is gewoon te gek. Een stelletje vrienden die het ook gezien hebbn, die kunnen net zo goed mee in het complot zitten. Ik wens foto's.
Dat kan je tegen iedereen zeggen die hier zijn verhaal post over wat hij gezien heeft of meegemaakt. Jij hebt helaas niet zo veel te wensen omdat het er niet is. Je gelooft het of je gelooft het niet, je gaat alleen niet iemand uitmaken voor leugenaar zonder daar bewijs voor te hebben. Ik heb geen bewijs, jij hebt geen bewijs, punt, discussie gesloten. Je mag denken en vinden wat je wilt, maar je gaat geen conclusies trekken als die niet gemaakt kunnen worden.
Oud 21-07-2003, 23:09
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 21-07-2003 @ 23:49:
Dat kan je tegen iedereen zeggen die hier zijn verhaal post over wat hij gezien heeft of meegemaakt. Jij hebt helaas niet zo veel te wensen omdat het er niet is. Je gelooft het of je gelooft het niet, je gaat alleen niet iemand uitmaken voor leugenaar zonder daar bewijs voor te hebben. Ik heb geen bewijs, jij hebt geen bewijs, punt, discussie gesloten. Je mag denken en vinden wat je wilt, maar je gaat geen conclusies trekken als die niet gemaakt kunnen worden.
In dit soort gevallen blijf jij de gek met het verhaal wat totdat het waar bewezen is niet waar is. Als ik zeg dat ik iemand genezen heb van aids door hem cola met wortels te geven is dat ook maar niet waar totdat iemand met bewijzen komt dat ik dat niet gedaan heb.
Oud 21-07-2003, 23:10
Verwijderd
hoh.. wat boeit het nou?
Het heeft toch geen zin om Angellena maar voor leugenaar uit te gaan lopen maken.
Beide partijen kunnen het niet bewijzen, dus beide partijen geloven wat zij willen en daar dan de hele tijd over lopen mekkeren lijkt me niet zoveel nut hebben.

Lekker belangrijk

ontopic:
*kotst*
Oud 21-07-2003, 23:14
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 22-07-2003 @ 00:10:
hoh.. wat boeit het nou?
Het heeft toch geen zin om Angellena maar voor leugenaar uit te gaan lopen maken.
Beide partijen kunnen het niet bewijzen, dus beide partijen geloven wat zij willen en daar dan de hele tijd over lopen mekkeren lijkt me niet zoveel nut hebben.

Lekker belangrijk

ontopic:
*kotst*
precies, wat ik de hele tijd al probeer te zeggen, maar mij uitmaken voor leugenaar zonder enige onderbouwing of ondergrond pik ik absoluut niet.

Ontopic: *kotst met je mee*
Oud 21-07-2003, 23:42
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 22-07-2003 @ 00:14:
precies, wat ik de hele tijd al probeer te zeggen, maar mij uitmaken voor leugenaar zonder enige onderbouwing of ondergrond pik ik absoluut niet.
Als je verhaal ook maar enigzins geloofwaardig was geweest had je gelijk gehad, maar dat verhaal is gewoon verzonnen. Heeft je in ieder geval wel veel aandacht opgeleverd nietwaar?
Oud 21-07-2003, 23:47
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Chimera schreef op 22-07-2003 @ 00:42:
Als je verhaal ook maar enigzins geloofwaardig was geweest had je gelijk gehad, maar dat verhaal is gewoon verzonnen. Heeft je in ieder geval wel veel aandacht opgeleverd nietwaar?
Ik zeg het nogmaals, oordeel niet te snel. Hoe weet jij dat ik het verzonnen heb? Dat weet je niet, want je kan het op geen enkele manier bewijzen. Ik kan niet bewijzen dat het waar is wat ik vertel, maar jij hebt het recht niet om mij voor leugenaar uit te maken zonder enige onderbouwing of bewijs daarvoor.
Oud 22-07-2003, 00:03
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef op 21-07-2003 @ 23:20:
Wat heeft dat ermee te maken?

IIg lijkt t me smerig, maar als je kijkt hoeveel erotische verhalen, films, foto's,... erover zijn uitgebracht, moet het toch wel een groot aantal mensen wel bevallen. Maar dat ga je ook niet zomaar bekennen natuurlijk .
Oud 22-07-2003, 00:05
Shade
Shade is offline
Citaat:
Chimera schreef op 22-07-2003 @ 00:42:
pffff...waar slaat dat nou weer op...
Zou jij dit soort aandacht willen? Al dat gezeik over dat ze zou liegen.
Ik weet niet of het waar is maar aangezien ik geen enkele rede weet waarom ze dit zou verzinnen geloof ik het toch maar.

Mensen die doen alsof iets een feit is terwijl er geen enkel bewijs voor is zijn gewoon dom bezig. Zeg dan gewoon ik geloof het niet.
Maar zeg niet het IS NIET WAAR....tenzij je het kan bewijzen....
Zij zegt dat het waar is omdat ze wel bewijs heeft, namelijk haar herinneringen. Maar die kan ze niet delen dus hoeven jullie haar ook niet te geloven....

Voor de rest.....dieren sex met mensen is gewoon te zielig en ranzig voor woorden....kan het me niet voorstellen dat je zooo wanhopig of gestoord kan zijn....
Maar het gebeurt helaas echt....

Enne AngelLena:
Wat was haar reactie nadat jullie alsnog tevoorschijn kwamen dan?
Lijkt me namelijk goed moment om een hartverzakking te krijgen ofzoiets...
Oud 22-07-2003, 00:08
Shade
Shade is offline
Citaat:
tacidvs schreef op 21-07-2003 @ 23:20:
weer zo'n zeikerige sukkel met z'n vooroordelen...
ik wordt schijtziek van dit soort mensen....
Oud 22-07-2003, 00:08
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Mutant schreef op 22-07-2003 @ 01:03:
Wat heeft dat ermee te maken?

IIg lijkt t me smerig, maar als je kijkt hoeveel erotische verhalen, films, foto's,... erover zijn uitgebracht, moet het toch wel een groot aantal mensen wel bevallen. Maar dat ga je ook niet zomaar bekennen natuurlijk .
Nou vertel mij wat... Ik werk sinds een tijdje in een videotheek, en je hebt daar serieus (ook dit lieg ik niet) van die oude mannetjes die alleen maar films huren die over animal sex gaan... En nog regelmatig ook... kots.
Oud 22-07-2003, 00:10
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 22-07-2003 @ 01:08:
Nou vertel mij wat... Ik werk sinds een tijdje in een videotheek, en je hebt daar serieus (ook dit lieg ik niet) van die oude mannetjes die alleen maar films huren die over animal sex gaan... En nog regelmatig ook... kots.
Ik heb ooit een boek met softerotische verhalen gehad van een vriendin, stuk of 20 verhalen, waarvan er 5 over sex met dieren gingen... Een boek speciaal voor vrouwen.
Oud 22-07-2003, 00:11
Verwijderd
ONTOPIC dames en heren...
Verwijderd
STELLETJE GEITEN!!!!! HOU NOU TOCH ES OP!!!!!!!!!!
ARHG

't heeft toch geen nut. Geen van beide partijen kunnen hier hun gram halen. Dus proberen je gelijk te halen, heeft gewoon geen nut, jammer voor de mensen onder ons die daar zo verschrikkelijk op kicken, maar die moeten dan maar ergens anders hun gal gaan spuien en mede forummers met hun ongelofelijk intelligenten argumenten proberen te imponeren.
ik dank u zeer.

Citaat:
AngelLena schreef op 22-07-2003 @ 00:14:
Nee, kan ik snappen. Ik zeg niet dat het verhaal niet een beetje onwaarschijnlijk is, maar ik laat jou in je waarde. Jij weet de waarheid.
Het feit dat mensen zich hier druk om gaan maken zeg......
(en kom nou niet aan met bijdehand en oh zo stoer geblaat dat ik dat net zo erg doe, door er op te reageren, want daar heb ik toch geen boodschap aan)

zo.. da's eruit
welterusten
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 22-07-2003 @ 01:05:
pffff...waar slaat dat nou weer op...
Zou jij dit soort aandacht willen? Al dat gezeik over dat ze zou liegen.
Ik weet niet of het waar is maar aangezien ik geen enkele rede weet waarom ze dit zou verzinnen geloof ik het toch maar.

Mensen die doen alsof iets een feit is terwijl er geen enkel bewijs voor is zijn gewoon dom bezig. Zeg dan gewoon ik geloof het niet.
Zij zegt dat het waar is omdat ze wel bewijs heeft, namelijk haar herinneringen. Maar die kan ze niet delen dus hoeven jullie haar ook niet te geloven....

Voor de rest.....dieren sex met mensen is gewoon te zielig en ranzig voor woorden....kan het me niet voorstellen dat je zooo wanhopig of gestoord kan zijn....
Maar het gebeurt helaas echt....

Enne AngelLena:
Wat was haar reactie nadat jullie alsnog tevoorschijn kwamen dan?
Lijkt me namelijk goed moment om een hartverzakking te krijgen ofzoiets...
Ten eerste, dank voor de steun... Tenminste iemand die zich volwassen gedraagt.

Reactie: schrik, schaam, snel kleertjes weer aan, rood kleurtje (bijna tomaat like) uit reflex ofzow hond op donder geven en mand in sturen en heel hard naar de wc rennen:"moet nodig plassen... kom zo terug!"
En dat binnen een halve minuut... Knap he? Volgens mij had ze ook nog de schrale hoop dat we niets gezien hadden... Hebben haar er verder ook maar niet mee lastig gevallen... Beetje lullig...
Oud 22-07-2003, 00:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 22-07-2003 @ 01:05:

HALLO! Wakker worden! Ze zegt dat ze met ACHT man op een kamer zat, en dat zowel dat meisje als die hond niks doorhadden. WTF? Ze hadden zeker een 'invisibilitycloak' van ene H. Potter geleend ofzo
Oud 22-07-2003, 00:15
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 22-07-2003 @ 01:11:
STELLETJE GEITEN!!!!! HOU NOU TOCH ES OP!!!!!!!!!!
ARHG

't heeft toch geen nut. Geen van beide partijen kunnen hier hun gram halen. Dus proberen je gelijk te halen, heeft gewoon geen nut, jammer voor de mensen onder ons die daar zo verschrikkelijk op kicken, maar die moeten dan maar ergens anders hun gal gaan spuien en mede forummers met hun ongelofelijk intelligenten argumenten proberen te imponeren.
ik dank u zeer.

Nee, kan ik snappen. Ik zeg niet dat het verhaal niet een beetje onwaarschijnlijk is, maar ik laat jou in je waarde. Jij weet de waarheid.
Het feit dat mensen zich hier druk om gaan maken zeg......
(en kom nou niet aan met bijdehand en oh zo stoer geblaat dat ik dat net zo erg doe, door er op te reageren, want daar heb ik toch geen boodschap aan)

zo.. da's eruit
welterusten
Ik probeer absoluut niet mijn gelijk te halen, moet iedereen zelf weten, maar ik wil wel graag dat men mij in mijn waarde laat en niet meteen gaat schelden en raar doen omdat men mij niet gelooft. En daar maak ik me dus wel druk om omdat ik dat niet vind kunnen. Verder heb ik nooit iets tegen jou gehad, want ik vind dat je gelijk hebt.
Oud 22-07-2003, 00:16
Shade
Shade is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 22-07-2003 @ 01:11:

Reactie: schrik, schaam, snel kleertjes weer aan, rood kleurtje (bijna tomaat like) uit reflex ofzow hond op donder geven en mand in sturen en heel hard naar de wc rennen:"moet nodig plassen... kom zo terug!"
En dat binnen een halve minuut... Knap he? Volgens mij had ze ook nog de schrale hoop dat we niets gezien hadden... Hebben haar er verder ook maar niet mee lastig gevallen... Beetje lullig...
mjah hele slechte timing om een surprise te doen
Maar die hond kan er verder ook niks aan doen....die denkt gewoon "hé dat ruikt lekker! Dat is vast eten".....
Zielig om zo misbruik van een hond te maken

Ze heeft mazzel dat jullie het er nooit meer met 'r over gehad hebben dan....
Oud 22-07-2003, 00:17
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Chimera schreef op 22-07-2003 @ 01:15:
HALLO! Wakker worden! Ze zegt dat ze met ACHT man op een kamer zat, en dat zowel dat meisje als die hond niks doorhadden. WTF? Ze hadden zeker een 'invisibilitycloak' van ene H. Potter geleend ofzo
Beter lezen, al 2 of 3 keer eerder gezegd: hond wist dat we er waren, heeft ons ook vrolijk begroet, maar toen baasje thuis kwam trok ie zich niets meer van ons aan. En als je je goed genoeg verstopt hoeft die meid echt niets te merken. Nog nooit surprise party meegemaakt zeker?

En weer probeer ik mijn gelijk niet te halen, je moet zelf weten wat je gelooft, maar kom niet aanzetten met dat ik een leugenaar ben als je daar geen bewijs voor hebt. Dat pik ik niet.
Oud 22-07-2003, 00:18
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 22-07-2003 @ 01:16:
mjah hele slechte timing om een surprise te doen
Maar die hond kan er verder ook niks aan doen....die denkt gewoon "hé dat ruikt lekker! Dat is vast eten".....
Zielig om zo misbruik van een hond te maken

Ze heeft mazzel dat jullie het er nooit meer met 'r over gehad hebben dan....
Nee, ten eerste vonden we het lullig, en ten tweede tja, klinkt misschien dom, maar we durfden het er niet zo goed met haar over te hebben. Wie weet hoe ze reageert als je daar een gesprek over begint?
Oud 22-07-2003, 00:19
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 22-07-2003 @ 01:11:
Als je ook maar een beetje verstand had gehad had je meteen doorgehad dat dat verhaal te ongeloofwaardig was en, of het nu waar is of niet (wat ik niet geloof), er gewoon niet meer over gesproken.

P.s. interessant dat je in een pornovideotheek werkt waar ze dergelijke banden verhuren. The plot thickens...
Oud 22-07-2003, 00:20
Shade
Shade is offline
Citaat:
Chimera schreef op 22-07-2003 @ 01:15:
Weet jij iets van dat huis?
Hoe groot het is waar en hoe je je kan verstoppen?
Ik zou ook geen 8 mensen opmerken als ik thuis zou komen en zij zich goed zouden verstoppen...

En ook al klinkt het ongeloofwaardig ist nog steeds dom om het meteen een leugen te noemen. Je weet er zelf namelijk evenveel van als de rest hier...
Dat jij het gelooft is helemaal niet erg maar dat je zegt dat het een leugen is en dan geen enkel goed argument noemt slaat nergens op....

Je zegt wel dingen maar je weet niks van de situatie, je hebt geen bewijs of echt goeie argumenten.

edit: Sry voor offtopic BTW maar moest er ff op reageren....
Oud 22-07-2003, 00:22
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Chimera schreef op 22-07-2003 @ 01:19:
Als je ook maar een beetje verstand had gehad had je meteen doorgehad dat dat verhaal te ongeloofwaardig was en, of het nu waar is of niet (wat ik niet geloof), er gewoon niet meer over gesproken.

P.s. interessant dat je in een pornovideotheek werkt waar ze dergelijke banden verhuren. The plot thickens...
Ik werk gewoon in een normale videotheek waar ze net als alle andere videotheken ook porno en erotiek verhuren.

Ik heb genoeg verstand in mijn harses om ieder in hun waarde te laten hoe ongeloofwaardig een verhaal ook moge klinken en als het ongeloofwaardig KLINKT, vind ik dat best, maar noem het alsjeblieft niet meteen een LEUGEN, want daar weet jij geen klap van, je was er niet bij, je kan niet bewijzen dat het een leugen is, als jij het niet gelooft, best, jou keus, maar laat mij daarbuiten aub.
Oud 22-07-2003, 00:22
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 22-07-2003 @ 01:17:
Beter lezen, al 2 of 3 keer eerder gezegd: hond wist dat we er waren, heeft ons ook vrolijk begroet, maar toen baasje thuis kwam trok ie zich niets meer van ons aan. En als je je goed genoeg verstopt hoeft die meid echt niets te merken. Nog nooit surprise party meegemaakt zeker?
Euh, ja hoor, het is donker, de jarige komt z'n kamer binnen, je roept met z'n allen "surprise", en de jarige is blij verrast. We zitten niet met 8 man ofzo knus onder de bank.

En ik weet niet wat voor een hond het was, maar honden worden onrustig van groepen mensen, helemaal als die op een kluitje achter een bank o.i.d. gaan zitten.

Verder, de reactie die je beschreef van dat meisje was ook nog eens compleet ongeloofwaardig, kon zo uit een pornofilm komen. "Goh, oops betrapt!" Vroeg ze ook nog of iemand mee wou doen? Wees ff reeel, als zo'n meid betrapt zou worden door 8! kennissen zou ze compleet hysterisch worden.
Oud 22-07-2003, 00:23
Shade
Shade is offline
Citaat:
Chimera schreef op 22-07-2003 @ 01:19:

wat weet jij nou over mijn verstand...?
Ik kijk altijd heel objectief en ik ken AngelLena van het mystiek forum en ik zie haar niet als iemand die dit soort verhalen verzint.

Ik denk dus anders dan jij en jij concludeert meteen dat ik geen verstand heb....wordt zelf ff wakker.

Zeg je mening en discusseer als je wilt maar ga geen andere mensen voor dingen uitmaken die nergens op slaan

[edit] Weer sorry voor offtopic....
Oud 22-07-2003, 00:24
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 22-07-2003 @ 01:22:
Ik werk gewoon in een normale videotheek waar ze net als alle andere videotheken ook porno en erotiek verhuren.
Van alle videotheken die ik ken (en dat zijn er nogal wat) is er een die dat soort films verhuurt, en dat is een pornoshop/videotheek. Davy's Erotheek, Amsterdamsestraatweg, Utrecht. Normale videotheken verkopen heel erg straight porno, daar kun je nog nauwelijks een homo film krijgen.
Oud 22-07-2003, 00:26
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 22-07-2003 @ 01:23:
wat weet jij nou over mijn verstand...?
Ik kijk altijd heel objectief en ik ken AngelLena van het mystiek forum en ik zie haar niet als iemand die dit soort verhalen verzint.
Ik reageerde in die post niet op jou ofwel?

Ik ken haar niet in het echt, jij kennelijk ook niet, mensen op een forum spelen meestal rollen en daarop zou ik als ik jou was niet vertrouwen.

Maargoed, Mystiek forum, waar the hell hebben we het over
Oud 22-07-2003, 00:28
Shade
Shade is offline
Citaat:
Chimera schreef op 22-07-2003 @ 01:22:
Euh, ja hoor, het is donker, de jarige komt z'n kamer binnen, je roept met z'n allen "surprise", en de jarige is blij verrast. We zitten niet met 8 man ofzo knus onder de bank.

En ik weet niet wat voor een hond het was, maar honden worden onrustig van groepen mensen, helemaal als die op een kluitje achter een bank o.i.d. gaan zitten.

Verder, de reactie die je beschreef van dat meisje was ook nog eens compleet ongeloofwaardig, kon zo uit een pornofilm komen. "Goh, oops betrapt!" Vroeg ze ook nog of iemand mee wou doen? Wees ff reeel, als zo'n meid betrapt zou worden door 8! kennissen zou ze compleet hysterisch worden.
Lees het eerst es voor je reageert....
Ze wachten tot ze haar handen leeg had en de hond had ze al begroet.
Mijn hond wordt helemaal niet onrustig van een groep mensen en zeker als zn baasje net thuiskomt heeft ie alleen daar aandacht voor.

Heb je de reactie van haar wel gelezen...? Ze zegt toch ook dat ze zich doodschrok en snel snel ging doen. Zo reageren mensen nu eenmaal....

En alle videotheken hebben een erotiek gedeelte volgens mij hoor...

Regels voor berichten