| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zonder dac ofzo? |
|
|
|
|
|
Gister:
- pistachenootjes - fles Passie met mijn vriend - twee mexicano's met satésaus - twee kleine frietjes - twee kleine milkshakes aardbei - fles Bacardi met mijn neef - een hoop lol, natuurlijk Vandaag: - zonnebloempitten - muesli - andere homeopatische frutsels - 2 meter donkerpaarse fleece waar ik een kleed van ga maken - 1 meter donkerrode fleece, idem |
|
|
|
|
|
ik heb net een antieke en unieke haarband (mjaa een haarband ja) en ie is echt super
één of ander mens was op reis geweest en had in de woestijn spullen gekocht bij een of andere bedouiaanse nomadenstam en mijn haarband was daar bij en die heb ik nu gekocht dus. (is een zwarte met kleur-dingetjes aan en muntjes er op genaaid en opzij langs m'n gezicht hangen er ook zo 2 rijen muntjes en moet vanachter dichtgeknoopt worden met touwtjes,mja,moeilijk uit te leggne ofzo maar kben er heeeel blij mee )
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Phat. H&M? Wist ik niet. |
||
|
|
|
|
-zwart dun plastieken ringetje 0.25 euro
-blauw leren bandje met rood afgezet 2.5 euro -vuiloranje sjaaltje met rode opdruk 2 euro -brusselse wafel met slagroom 3 euro ![]() -ijsje met meloen,kiwi,aardbei en banaan 2.05 euro - veeel veeel veel geld van tante
![]() |
|
|