Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb al vaker meerdere testen gedaan, en meestal ben ik een 5, de waarnemer.
Verder vaak een zes, loyalist en bij één, perfectionist scoor ik ook altijd hoog. Het klopt allemaal wel, en het heeft me gigantisch geholpen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() tja niet echt een goed iets maarja.. ben gewoon gewend de leiding te nemen en t gaat me goed af dus ja, waarom veranderen? |
![]() |
|
Op grond van de gekozen antwoorden sluiten de volgende enneagramtypen het beste bij uw persoonlijkheid aan:
9 De bemiddelaar 7 De avonturier 5 De waarnemer Klopt niet echt veel van. Ben totaal geen avonturier. Kvond mezelf eerder een romanticus, maar goed... Edit: hmmz.. kep even de omschrijvingen gegeven en het klopt toch iets meer dan ik dacht ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 26-07-2003 om 11:09. |
![]() |
||||
![]() |
6 De loyalist
5 De waarnemer 4 De romanticus Citaat:
Citaat:
![]() Deze klopt al meer dan de eerste. Citaat:
Tsss, ze hebben het allemaal omgedraaid ![]()
|
2 De Helper
‘De Helper staat altijd voor de ander klaar maar stelt zichzelf achter. De ‘minnaar/minnares verleidt de ander met de ogen. het zijn mensen die nooit hun ogen wegdraaien in een gesprek. Het zijn sterke mensen, ook vaak getypeerd als ‘de vrouw achter de sterke man’. Het zijn mensen die ervan genieten al de partner of collega/baas succes heeft. Ze houden zich graag op de achtergrond, maar vergeet ze niet te bedanken voor jouw succes. ... ![]()
|
Op grond van de gekozen antwoorden sluiten de volgende enneagramtypen het beste bij uw persoonlijkheid aan:
6 De loyalist 9 De bemiddelaar 7 De avonturier Ik dacht dat ik meer een helper zou zijn, maar okej... Leuke test!
|
7 De avonturier 6 De loyalist 8 De baas Goed.. en nu?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|