Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2003, 14:06
alpha
alpha is offline
Ik moet in deze vakantie informatica inhalen van 4v en ik snap niet wat ze bedoelen met het tekenen van een communicatiemodel of een informatieverwerkend systeem. Iemand die mij verder kan helpen?
Ik schat jullie hier heel hoog in, in dit geval..
Oud 24-07-2003, 22:12
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
alpha schreef op 24-07-2003 @ 15:06:
Ik moet in deze vakantie informatica inhalen van 4v en ik snap niet wat ze bedoelen met het tekenen van een communicatiemodel of een informatieverwerkend systeem. Iemand die mij verder kan helpen?
Ik schat jullie hier heel hoog in, in dit geval..
Beetje de informatiestromen tekenen

dus in grote lijnen bijvoorbeeld, de invoer bij een pinautomaat(op het toetsenbord) gaat (pijl) naar een controle'post' die controleert dan gaat ie bijvoorbeeld naar de gelduitgeef machine. Dat geld gaat vervolgens naar de gebruiker

Ik weet niet echt wat je bedoeld, maar in grote lijnen verwacht ik dat je zoiets dergelijks bedoeld? Welk boek heb je.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 15:45
alpha
alpha is offline
Ja dit bedoel ik idd. Ik heb het boek Turing.
Maar moet het gewoon simpel met pijlen?
Oud 27-07-2003, 16:02
*maai*
*maai* is offline
Heb ook Turing gehad, en dat moet je inderdaad gewoon met pijlen tekenen ja. Doodsimpel.
Oud 27-07-2003, 19:43
alpha
alpha is offline
Ik denk volgens mij gewoon te moeilijk. Als het in mijn ogen te simpel is denk ik altijd dat ik iets fout doe... magoed weet ik dat nu kan ik weer verder!
Oud 28-07-2003, 11:46
Fatality
Fatality is offline
Bij informatica hoef je absoluut niet moeilijk te denken. wij moesten gewoon onnozel denken, aangezien we totaal onnozele en de daarbij komende absurde vragen (vragen waar 100 antwoorden op waren en maar 1 goed was)

Informatica op VWO
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 22:01
LodeC
LodeC is offline
heb je t misschien gekozen om sbu's te vullen of kies je het wel omdat je informatica gewoon wil volgen omdat je het bv leuk vind

en misschien ligt het aan het feit dat je niet 'informatica' denkt.
dat wil niet zeggen dat informatica denken dom is, maar anders, je moet op een andere manier gaan denken, in die systemen bijvoorbeeld

Laatst gewijzigd op 15-08-2003 om 22:03.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 15:05
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
LodeC schreef op 15-08-2003 @ 23:01:
heb je t misschien gekozen om sbu's te vullen of kies je het wel omdat je informatica gewoon wil volgen omdat je het bv leuk vind

en misschien ligt het aan het feit dat je niet 'informatica' denkt.
dat wil niet zeggen dat informatica denken dom is, maar anders, je moet op een andere manier gaan denken, in die systemen bijvoorbeeld
Inf was niets meer dan dingen uit je kop stampen, alleen het programmeren bracht 'enige' uitdaging. En bij ons was inf echt zo'n vak waarbij je niet met eigen inzicht de vragen mocht beantwoorden maar precies de definities uit het boek moest kennen. Maargoed, dat kwam waarschijnlijk doordat de leraar zelf niet beter wist. (ik had niet echt het idee dat het een volledig gekwalificeerde inf leraar was)
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 13:27
LodeC
LodeC is offline
ja, ik moet iid wel bekennen dat ik een fantastastische informatica leraar heb!
Reageren

Regels voor berichten