Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
eetlust verdwijnt |
![]() |
||
Citaat:
staat er dit jaar?
||
![]() |
Citaat:
Janez Detd zijn vriendelijke jongens volgens jou.... heb je ze ooit al ontmoet? Ze zijn zo arrogant als ze maar zijn kunnen! Echt, dikke nekken dat dat zijn! (en jah, ik heb ze al wel ontmoet, niet expres, zaten toevallig ook in de backstage van graspop) Puur commercieel bandje die k*tmuziek maken... mijn mening... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ok echt slecht kan je ze niet noemen, maar wel als je weet dat ze in hun beginjaren echt veel gedurfder waren, en daarna zware toegevingen gedaan hebben voor de platenfirma zodat ze nu zo saai en mak als een lammetje zijn. Mijn mening... |
![]() |
||
Citaat:
2many deejays wel, daarin spelen de broertjes beter dan in soulwax trouwens er zijn wel meer belgische bands dan soulwax en k's choice tttuh |
![]() |
||
Citaat:
ff praatje maken en dan spelen ze kung-fu vs to-fu voor me
|
Mede-Belg
We hebben wel wat beters in België zitten dan dat fake-punkgedoe van Janez Detd, dat vooral gericht is op puisterige tieners in hun puberteit die zich willen onderscheiden van hun vriendjes door te zeggen dat ze naar echte punk luisteren. Das Pop, Millionaire, dEUS,... (Naturaliseren we Peter Pan Speedrock trouwens niet even?) (zou trouwens nog een leuk topic zijn op muziek: België vs. Nederland) |
![]() |
|
Hier een Nederlander!!!!
Ennuh... Ik ken ze!!!!! Goed he?! Bovendien vind ik ze wel goed!!! Ik ken maar 1 nr; raise your fist, en vind t echt een super nummer!!!! Ze klinken hardstikke goed!!! Zijn t belgen dan? Ze klinken niet zo.... ehmm hoe zeg je dat... Belgisch? Niet lullig bedoeld hoor.... Maare kennen jullie Belgen Di-rect dan?! Want das dan weer de Nederlandse rocksensatie van dit moment (en de afgelopen 2,5 jaar).... Maare.... Alle rock/punkrock is beter dan al die hip-hop en r&b shit!!!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Ayreon (kent iemand dat?) Fashionating | 64 | 19-09-2004 22:56 | |
Muziek |
Deathstars - Synthetic Generation toemba | 1 | 29-03-2004 12:11 | |
Muziek |
Rotterdam Ska-Jazz Foundation McMotion | 29 | 19-02-2003 23:10 | |
Muziek |
Sacred Life [Christ. Poppunk] STP | 18 | 05-12-2002 21:19 | |
Muziek |
[Band] sweet-jezebel Verwijderd | 3 | 06-11-2002 21:51 | |
Muziek |
bands die uit elkaar zijn maar die iedereen gehoord moet hebben 86dagreed | 56 | 27-10-2002 15:41 |