![]() |
||
Citaat:
Wat noem je btw teveel seks?
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
veel sex is iedere dag 1 -2 keer , een jaar door ... |
![]() |
||
Citaat:
![]() en vervelen gaat 't nog steeds niet. en 't gebeurt nog altijd spontaan... (als 't niet spontaan gebeurt isser zowiezo nix aan...)
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
hier zeg je dat het 2 a 3 x per dag doet 7 dagen in een week dus das dan minimaal 14 x in de week dat kan oplopen tot 21 keer in de week ... alles heeeel leuk en aardig ( geloof je ook best , NOT ) wantte bij het topic ehmz ... hoe vaak doe jij het in de week met je vriend(in) zeg jij ( en dan citeer ik ): gemiddeld zo'n 12x per week, met uitschieters naar beneden en naar boven.... dus aub schep niet zo op , als ik een topic plaatst is die bedoeld voor serieuse replys en geen opschepperij , ok !!! Citaat:
lees eerst schrijf daarna pas !!! |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
5x2 = 10 .. en 5x3 = 15 zo heej... scheelt met jou cijfers he? ![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-04-2002 om 14:45. |
![]() |
|
De eerste stelling is zeker weten bullshit. Heb ik pas nog ergens gelezen.
De tweede stelling is bij mij ook niet van toepassing, hoe vaker hoe beter. Stelling 3; Da's bij mij wel waar, als je het te vaak doet dan wordt het zo'n gewoonte, het moet wel speciaal blijven natuurlijk. En anders heb ik er idd geen plezier meer aan |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb inderdaad niet overal verstand van, maar als ik reageer weet ik wel wat ik zeg... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
dit is niet echt een stelling. je kan hier niet echt een argument of mening op geven. Vooral niet het eerste. Dat je van sex impotent wordt is geen stelling. ook geen mening, dat is niet eens wetenschappelijk bewezen. De andere twee verschillen denk ik per persoon en relatie
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
Teveel denken aan sex Theboy16 | 8 | 18-03-2013 14:15 | |
Liefde & Relatie |
sex zonder gevoelens? Missy1 | 54 | 07-01-2005 13:49 | |
Psychologie |
Teveel in mijn hoofd aboe | 4 | 24-09-2004 16:33 | |
Liefde & Relatie |
Ik kan het echt niet meer aan... Heeft er iemand aub raad... Tinkelfeetje | 18 | 07-05-2003 16:12 | |
Seksualiteit |
Top 10 Plaatsen om sex te hebben... Hornyboy | 20 | 20-02-2002 18:03 |