Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://newkid.free.fr/ |
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: Grr dommel gemist, mja dan maar A-team
||
Citaat:
Je bent al een forumfuhrer.
||
Citaat:
Bij mij is er nog steeds niets afgeschreven en ik vraag me dus af of dat nog wel gebeurd, maar waarschijnlijk gaan dus degene die al een abonnement hebben voor op degene die speciaal hiervoor een abonnement hebben afgesloten. Nou daar trap ik de volgende keer niet meer in; die stomme klote acties. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Van de oor site:
Een ding is duidelijk: aan Musefans in Nederland geen gebrek. We hebben ontzettend veel inzendingen gehad. Volgende week zullen ze ingevoerd worden. Aan het einde van volgende week zullen diegene die helaas geen kaartje hebben kunnen bemachtigen een brief krijgen. Voor de mensen die bij het concert zullen zijn, zal er geld afgeschreven worden. De kaarten zullen vanaf half augustus verstuurd gaan worden. Dus als je nu nog niets gehoord hebt: dat klopt. Hou de site de komende week in de gaten voor het laatste nieuws! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Als mensen een lange tijd gegijzeld zijn, dan worden ze vanzelf zo gek door alle spanning en stress, dat ze simpathie krijgen voor de gijzelnemers. Het kwam dus zelfs voor dat ze bij een politie inval een wapen grepen en opeens gingen vuren naar de leden van het SWAT team. In rechtszaken proberen ze de daders te verdedigen. zow wat duidelijker ![]()
|
Verwijderd
|
even samenvattend:
Stockholm Syndrome Endlessly Our Time Is Running Out en dan deze 2 die ik nog niet in deze topic heb gezien Hysteria Thoughts Of A Dying Atheist |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Beoordeel het nummer wat de persoon boven je luistert Issun | 500 | 19-02-2010 18:47 | |
Muziek |
smashing pumpkins en muse dragonstorm | 13 | 28-09-2005 06:12 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 | |
Muziek |
Je laatste aanschaf, en dan op het gebied van muziek! telluriet | 244 | 28-09-2003 23:09 | |
Muziek |
Muse - European Tour 2003 Sticks | 193 | 23-07-2003 21:22 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 |