Advertentie | |
|
![]() |
|
Muziek versterkt of versluiert gevoelens idd, maar waarom zou muziek daarvoor niet worden gebruikt? Wiet is voor mij een vlucht uit de werkelijkheid...Muziek zorgt bij mij voor een verzachting of een versterkte gewaarwording van de werkelijkheid: het doet iets met me, maar de gevolgen zijn compleet anders...
Er zijn is volgens mij wel andere medicatie of drugs waarmee muziek beter mee valt te vergelijken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar goed ik vind het een kut stelling |
![]() |
||
Citaat:
het kan alleen een gewoonte worden van mensen, maar er zit geen verslavende stof in. dus dat heb ik zeker niet fout! zoizo als je zou moeten kiezen tussen wiet en muziek kies je toch zeker wel muziek.
|
wiet bevat geen verslavende stoffen, dus kan je niet verslaafd eraan raken, (fysiek), mentaal wel ofzow
En wiet kan je eten, muziek niet en verder zijn alle emoties die je van binnenin bezit vatbaar voor muziek, daarom is de muziek zo veelzijdig en wordt zij overal ter wereld beoefend en/of beluisterd.
|
Verwijderd
|
Diovai -> Evito -> Riconoscente -> Ochlocraat ?
De eerste twee stapjes kloppen... en Diovai zei ook dat alles dat genot biedt, slecht en verdorven is. Genot is pas 'slecht' als je niet zonder een bepaalt genot kunt; als je geestelijk afhankelijk bent van wiet, als je geen halfuur zonder sex kunt (letterlijk), als je voortdurend lekkers eet, als je gestressed raakt als je eventjes geen muziek hoort. Zo lang dit niet het geval is, is er niets verkeerd aan. Nergens in de religieuze boeken en verhalen zijn mensen gestraft wegens genieten; alleen voor het zich volledig overgeven aan genot, waarbij het denken op de achtergrond kwam. En je zou serieuzere reacties krijgen als je wat 'normaler' zou praten, want een groot deel van de forummers begrijpt zo niet eens wat je bedoelt. Breezer-taal mag niet omdat het stoort en onduidelijk is, dan mag dit ook niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tussen Evito en Riconoscente is-ie ook nog wel eventjes een paar keer gebruikt, maar toch niet erg veel... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Zana Nas-t Zeekoe | 12 | 30-01-2003 14:18 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |