![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Fucking irritant dat er voor een jongen geen woord als 'hoer' of 'slet' bestaat. Deze woorden klinken gewoon te vrouwelijk. Je kan hem wel een slet noemen maar dat klinkt zo raar, ze moeten gewoon een woord uitvinden voor de jongens zodat deze 'regel' een beetje wordt opgeheven :-)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ik vin t triest....
ik heb een paar vrienden die echt altijd als ze uitgaan weer een ander meisje hebben, zegt niemand wat van...is gewoon lache allemaal.. als ik een keer een beetje veel jongens achter elkaar zoen in een tijdje komen die vrienden dus gelijk naar me toe dat ik moet oppassen, dat ik anders een naam krijg blablablaa.... pfffff wat een gezeik allemaal zeg ![]()
|
![]() |
Maakt me allemaal geen bal uit, zo lang iemand maar geen heel legioen of juist vrijwel niemand heeft 'gehad'. Zelf heb ik ook met vrij veel mensen het bed gedeeld, en ik voel me daardoor eerlijk gezegd geen hoer, net zoals ik een jongen met veel ervaring ook geen probleem vind. Beter eigenlijk wel.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Een jongen of meisje die veel sex heeft is geen hoer. Die is sexueel aantrekkelijk en weet er gewoon gebruikv an te maken.
Mensen die hem/haar dan een hoer noemen zijn gewoon jaloers, of hebben andere waarden en normen en vinden sex iets veel "specialer".
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
les mots justes |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Raarste plek waar je seks hebt gehad Stefanie | 195 | 05-06-2018 14:48 | |
Seksualiteit |
Vraag over trio (mmv) Records070 | 65 | 05-06-2011 21:40 | |
Seksualiteit |
ontmaagd door hoeren op m'n 15e mootje_illegali | 15 | 08-04-2010 15:12 | |
Seksualiteit |
Een "Naam" hebben/krijgen... Ivon* | 46 | 29-08-2006 17:48 | |
Seksualiteit |
Neuken? Of zijn er ook andere woorden ... Verwijderd | 93 | 19-09-2004 19:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
angst voor de stilte? ranonkel | 79 | 18-06-2004 22:02 |