Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2003, 02:13
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 02-08-2003 @ 03:11:
cool, vriend van me zat afgelopen 2,3 weken bij zijn familie in new york
klinkt goed, maar de topic ging eigenlijk wel over iets heel anders, dus misschien moet het gesprek over de v.s. nu maar even stoppen
Oud 02-08-2003, 02:17
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
very well
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 06:56
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 01-08-2003 @ 10:48:
Ben ík het iig niet mee eens. Stoer is het nooit om met zo veel mogelijk mensen naar bed te gaan, ongeacht je geslacht. Als je 10 mensen binnen een maand neukt, dan ben je een slet, geen hoer, dat ben je pas als je er geld voor krijgt. Ongeacht je geslacht. Als je 10 mensen neukt verspreid over 5 jaar, dan ben je gewoon niet zo goed in het vasthouden van een relatie. Of je hebt een stel one-night-stands gehad.

En nu schijnt het zo te zijn dat niemand het met bovenstaand stukje eens is, maar volgens mij zijn iig de meeste forummers dat wel.
true
Oud 02-08-2003, 10:23
blackcamel
blackcamel is offline
Citaat:
3307 schreef op 01-08-2003 @ 10:19:
Ik vind van NIET
een jongen dat 10 meisjes heeft gehad is helemaal niet stoer
en een meisje dat 10 jongens heeft gehad is helemaal geen hoer, hooguit een slet maar dat geld dan ook voor die jongen
LOL, zie ik ut verschil tussen hoer en slet?
Oud 02-08-2003, 11:54
Verwijderd
Citaat:
blackcamel schreef op 02-08-2003 @ 11:23:
LOL, zie ik ut verschil tussen hoer en slet?
hoeren zijn beter in economisch denken
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 16:52
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 02-08-2003 @ 12:54:
hoeren zijn beter in economisch denken
precies... een slet doet dat allemaal maar gratis.
maar ja... ze kan ze wel uitkiezen, dat scheelt.
Oud 02-08-2003, 18:58
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 02-08-2003 @ 17:52:
precies... een slet doet dat allemaal maar gratis.
maar ja... ze kan ze wel uitkiezen, dat scheelt.
Een hoer ook wel, maar dan verdient ze minder. Je kunt best iemand weigeren hoor, als je toch kunt overleven van wat je verder verdient, of als je het 'voor de lol' doet, of voor wat extra geld, of als 'goed doel', of iets.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 00:20
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 02-08-2003 @ 19:58:
Een hoer ook wel, maar dan verdient ze minder. Je kunt best iemand weigeren hoor, als je toch kunt overleven van wat je verder verdient, of als je het 'voor de lol' doet, of voor wat extra geld, of als 'goed doel', of iets.
ja, maar als hoer kun je niet iemand op straat leuk vinden en hem dan uitnodigen om bij je te komen, toch?
Oud 03-08-2003, 10:26
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 03-08-2003 @ 01:20:
ja, maar als hoer kun je niet iemand op straat leuk vinden en hem dan uitnodigen om bij je te komen, toch?
Nouja, je kunt 't best doen, maar 't is maar de vraag of-ie je ervoor zou willen betalen, ja
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 11:42
Verwijderd
ik zeg: BULLSHIT!!!

iedereen moet doen waar hij of zij zin in heeft, of dat nou 10 jongens op een avond zjin of geen sex voor het huwelijk. onafhankelijk van geslacht!!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 13:51
Bobby James
Bobby James is offline
ik vind dit het meest irritante topic dat ik ooit gezien heb
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 18:23
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Citaat:
Teunster schreef op 03-08-2003 @ 14:51:
Als het zo irritant vind waarom lees je dan helemaal en neem je ook nog eens de moeite om te reageren?!
Oud 03-08-2003, 19:51
Shèll
Shèll is offline
Citaat:
Teunster schreef op 03-08-2003 @ 14:51:
Ja! Reageer dan verdomme ook niet... of verzin zelf een boeiende topic !!!
Oud 05-08-2003, 12:01
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Fucking irritant dat er voor een jongen geen woord als 'hoer' of 'slet' bestaat. Deze woorden klinken gewoon te vrouwelijk. Je kan hem wel een slet noemen maar dat klinkt zo raar, ze moeten gewoon een woord uitvinden voor de jongens zodat deze 'regel' een beetje wordt opgeheven :-)
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Tulpje6 schreef op 05-08-2003 @ 13:01:
Fucking irritant dat er voor een jongen geen woord als 'hoer' of 'slet' bestaat. Deze woorden klinken gewoon te vrouwelijk. Je kan hem wel een slet noemen maar dat klinkt zo raar, ze moeten gewoon een woord uitvinden voor de jongens zodat deze 'regel' een beetje wordt opgeheven :-)
Mijn vriend is erg dol op dingen als 'male slut' en 'manhoor' en noemt mensen dus ook zo (voor de grap, doorgaans). Maar ja, het klinkt toch iets te grappig om het serieus te gebruiken he?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 12:27
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 05-08-2003 @ 13:01:
Ik noem een van mijn vrienden ook gewoon slet als hij iemand voor 1 avondje oppikt... en zelfde gelt voor mij ook, ik heb ook wel eens een 1-nighter gehad... tis dat ik het niet meteen de avond erna weer deed, anders had ik mezelf ook wel een slet gevonden... Ik vind slet universeel dus om even ontopic te komen, geen hoer, en niet stoer, het zijn gewoon een stel sletten!
Oud 06-08-2003, 16:44
blacky
blacky is offline
Als ik heel eerlijk mag zijn wordt bij mij in de vriendengroep die gozer dan net zo goed voor hoer uitgemaakt. Tja waarom dat ooit in het leven geroepen is die uitspraak....zal wel weer iets met vroeger te maken hebben ofzo.
Oud 06-08-2003, 17:09
Fog
Fog is offline
ik vin t triest....

ik heb een paar vrienden die echt altijd als ze uitgaan weer een ander meisje hebben, zegt niemand wat van...is gewoon lache allemaal..

als ik een keer een beetje veel jongens achter elkaar zoen in een tijdje komen die vrienden dus gelijk naar me toe dat ik moet oppassen, dat ik anders een naam krijg blablablaa....

pfffff wat een gezeik allemaal zeg
Oud 06-08-2003, 20:17
)Vampje(
)Vampje( is offline
Maakt me allemaal geen bal uit, zo lang iemand maar geen heel legioen of juist vrijwel niemand heeft 'gehad'. Zelf heb ik ook met vrij veel mensen het bed gedeeld, en ik voel me daardoor eerlijk gezegd geen hoer, net zoals ik een jongen met veel ervaring ook geen probleem vind. Beter eigenlijk wel.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 06-08-2003 @ 18:09:
ik vin t triest....

ik heb een paar vrienden die echt altijd als ze uitgaan weer een ander meisje hebben, zegt niemand wat van...is gewoon lache allemaal..

als ik een keer een beetje veel jongens achter elkaar zoen in een tijdje komen die vrienden dus gelijk naar me toe dat ik moet oppassen, dat ik anders een naam krijg blablablaa....

pfffff wat een gezeik allemaal zeg
Volgende keer gewoon zeggen dat je al een naam hebt, dat je die hebt gekregen met je geboorte
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 01:31
Preaper
Preaper is offline
Een jongen of meisje die veel sex heeft is geen hoer. Die is sexueel aantrekkelijk en weet er gewoon gebruikv an te maken.
Mensen die hem/haar dan een hoer noemen zijn gewoon jaloers, of hebben andere waarden en normen en vinden sex iets veel "specialer".
Oud 07-08-2003, 12:44
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Preaper schreef op 07-08-2003 @ 02:31:
Een jongen of meisje die veel sex heeft is geen hoer. Die is sexueel aantrekkelijk en weet er gewoon gebruikv an te maken.
Mensen die hem/haar dan een hoer noemen zijn gewoon jaloers, of hebben andere waarden en normen en vinden sex iets veel "specialer".
Helemaal mee eens.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Preaper schreef op 07-08-2003 @ 02:31:
*met Amerikaans accent*

les mots justes
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 18:23
Tox
Tox is offline
Citaat:
Shèll schreef op 01-08-2003 @ 03:30:
Stelling:
10 Meisjes bij een jongen is 'stoer'...

stoer

Regels voor berichten