![]() |
|
aha weer wat wijzer geworden check ook ff deze topic
|
Verwijderd
|
Ik ben er ook iets allergischer voor dan de meesten... had vorige week nog een bult ongeveer tergrotte van de palm van mn hand (en ook opgezwollen) was ook geen beet van een neefje.. maar van een paardevlieg (
![]() ![]() en het komt dus inderdaad door de stof die de vlieg gebruikt zodat het bloed niet stolt. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gatver! Ik krijg echt de kriebels als ik dit topic lees! Bij mij worden muggenbulten ook helemaal groot! En oh mijn god was is dat irritant!! En als ik dan die mug doodsla zie ik al mijn bloed dat ie heeft opgezogen op het papiertje! Walgelijk gewoon!!! DOOD AAN DE MUGGEN!!
![]() kriebels! |
![]() |
|
Een muggenbult ontstaat omdat een (vrouwtjes)mug je prikt, om te voorkomen dat je bloed gaat stollen spuugt die mug er speeksel in en dat veroorzaakt een soort lichte allergische reactie en dat zorgt ervoor dat het een bult wordt en gaat jeuken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat hebben we vandaag (of gister) allemaal uitgevreten? AngelLena | 500 | 08-07-2004 14:27 |