Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2003, 16:29
Black Sugar
Black Sugar is offline
Hoe kijk je daar tegenaan en hoe ga je d'r mee om.
Kom je hem/haar/hen nog wel eens tegen en hoe voel je je daar bij?

en meer over het fenomeen ex.
(leuk/genant/grappig/lief verhaaltje)

Moest gisteren werken in Atak (een uitgaansgelegenheid hier) bleken al mijn exen vanaf mijn 15 en iedereen waar ik ook maar iets mee hehad heb in die tijd er te zijn. Dat was wel even raar. (stond met mijn huidige vriend achter de bar)

Ik zie ze nu gewoon als geweest is geweest en weg is weg. Ga eigenlijk nouwlijks meer met ze om.
Maar stiekum vind ik het wel leuk om te vertellen dat ik een nieuwe vriend heb
Oud 03-08-2003, 16:34
DEChengst
DEChengst is offline
Exen zijn vet Het betekent namelijk dat je tenminste ooit een relatie gehad hebt
Oud 03-08-2003, 16:38
Verwijderd
ex = slet.

(natuuurlijk is dit niet waar! maar ja om alles ff heel zwart-wit te zien)

nutteloze reactie!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 16:39
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Moeilijke vraag In het begin was het heel moeilijk om over de 2 exen in m'n leven heen te komen...M'n eerste echte vriend en ik waren precies 11 maanden samen, en nee dat gooi je niet zomaar weg...Het was veel gejank die dag en latere dagen ook wel, maar toch wat minder...Een ex is inderdaad geweest en weg, toch is t soms wel moeilijk als ik 1 van de 2 zie...

Kom je hem nog wel eens tegen en hoe voel je je daar bij?
Jah, ik kom 1 van de 2 regelmatig nog tegen, we zitten bij elkaar op school en ik heb hem nu 2 keer in de vakantie gezien, op de kermis...De eerste keer dat ik um zag, had ik hem al een hele tijd niet meer gezien en dat was wel ff moeilijk...Ik durfde eerst niet naar um toe te gaan, maar toch ging ik naar um toe...Het was wel ff slikken maar wel leuk...Beetje dubbel...Maar dat ligt er ook helemaal aan hoe t is uitgegaan...Bij m'n andere ex doet t me namelijk niks als ik hem nu nog zou zien...
Oud 03-08-2003, 16:48
Arun
Arun is offline
Ex-en zijn voor mij vaak moeilijk mee om te gaan. Vaak is er spanning en vallen er stiltes, ook al doen we/zij/ik onze overdreven uiterste best om aardig en leuk te doen. Ik probeer wel normaal te doen, maar ik heb wel de voorwaarde dat het van beide kanten moet komen, normaal doen..
Als ik het gevoel heb dat zij dat niet wil of doet, dan is het basta en ben ik voor onbepaalde tijd unknown voor haar..

Kom je haar nog wel eens tegen en hoe voel je je daar bij?
Ja, ik kom de meeste ex-en nog weleens tegen. Als ik ze zie krijg ik toch even een raar gevoel, zo van "shit zij..". Maar dan probeer ik gewoon te doen en gewoon gezellig te zijn. Meestal lukt dat ook wel, maar ja.. Dan gaat het soms ook zoals bij mijn eerste antwoord..
Oud 03-08-2003, 17:10
Rubke18
Rubke18 is offline
Ik vindt het best shit als ik m'n exen tegen kom en ik zie ze dan heel overdreven om andere jongens hangen dat is pas een kut eigenschap damn dat is voor beide partijen irritant maar ja
Oud 03-08-2003, 17:35
kastdeur
kastdeur is offline
Zie hier.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 17:36
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik negeer ze.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 17:38
Rubke18
Rubke18 is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 03-08-2003 @ 18:35:
Zie hier.
Mevrouw zorgt voor een schoon forum
Oud 03-08-2003, 17:42
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Rubke18 schreef op 03-08-2003 @ 18:38:
Mevrouw zorgt voor een schoon forum
Wiewatwaarenwaarom?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 17:51
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
haat/liefde relatie met een ex van mij.
Oud 03-08-2003, 17:55
Thomas
Thomas is offline
Ik heb eigenlijk maar een ex-vriendin en als ik haar nog eens tegenkom dan doet het me eigenlijk helemaal niets meer. Uiteraard ben ik wel benieuwd hoe het met haar is en waar ze zich allemaal mee bezighoudt. Maar veel verder dan het oppervlakkige gedeelte komen we daarbij nooit. Overigens heb ik daar ook absoluut geen behoefte aan.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 18:45
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Ik heb met (bijna) allemaal een slechte band.
Ik weet niet waarom maar ik heb een soort onderhuidse antipathie opgebouwd tegen m'n meeste exen.

Vrienden blijven, als ik het had uitgemaakt, of als zij het heeft uitgemaakt maar vrienden wilt blijven, lukt vaak niet, of het moet een extensieve vriendschap zijn waarbij je eens in de twee maanden elkaar een keer ziet sporadisch (bij mij dan he)
Oud 03-08-2003, 19:48
Jobber
Jobber is offline
Ligt eraan hoe je voordat je een "relatie" kreeg met elkaar omging, en hoe de "relatie" is verlopen....
Maar als er verder toch niks ernstigs is gebeurd tussen jullie, kunnen jullie toch nog normaal met elkaar omgaan, net als voor die tijd.....

*denkt er zo over*
Oud 03-08-2003, 23:15
Ninnoc
Ninnoc is offline
laatste, eerste echte en serieuze vriendje:
heel positief, heb heel fijne relatie gehad en we zijn ook fijn uit elkaar gegaan ik zie hem nu sporadisch en vind het altijd leuk om hem plotseling te zien enzo, sex met je ex is ook fijn met deze

3 niet serieuse eerdere vriendjes (max. 1 maand):
alleen de eerste positief, hardstikke leuke jongen nog steeds maar voel gewoon geen verliefdheid ofzo bij m. heb ook nog wel paar keer met m gezoend nadat het uitwas, zie hem sporadisch (het is een goede vriend van meneer hierboven *eerste echte en serieuse*) en dan ist altijd leuk.
De andere 2 wordt ik liever niet aan herrinnert
Oud 03-08-2003, 23:25
Verwijderd
We zijn echt hele goede vrienden, we gaan vrij vaak met elkaar om, elk weekend samen uit. Ze komt regelmatig logeren (en ik bij haar) en liggen dan leuk te rollebollen op bed, kusjes te geven (niet zoenen)

Nadeel hiervan is dat ik haar nog steeds leuk vindt, dus het is wel frustrerend.

Maar ik ga dus niet zo leuk met haar om omdat ik verliefd op haar ben, het is gewoon zo'n lievv meisje
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 23:27
Obi Wan
Obi Wan is offline
Bij mij is het normaal gebleven..

We hadden elkaar toch een tijd niet meer gesproken maar laatste paar maanden gaat het weer als normale vrienden, dat ze dan een ex is maakt me niet uit.. we hebben het zelfs nog wel ooit over de leuke delen van de relatie..

Vind het juist leuk
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 21:11
PJ
PJ is offline
In het begin kijk ik er altijd nog een tijd tegen op als ik haar weer zal tegen komen.... Maar met alle exen komt het wel weer goed en ik blijf altijd goede vrienden met haar...
Oud 05-08-2003, 21:24
lieve
lieve is offline
Het fenomeen ex.

Tja, wat valt daar over te zeggen??
Wat geweest is, is idd geweest hé! Hoewel ik tegen de meeste nog spreek of eens nor lach, of toch iets vriendelijks doe.
Maar er is eigenlijk maar ene waar ik echt nog goe mee overeenkom!!! En da is T., we zitte in dezelfde vriendenkliek vast en ja, dan is het beter dat je het gewoon goed uitpraat en verder gaat.
En we hebben beide ondertussen al iemand anders gehad ... en we hebben beide er geen moeilijke dingen rond gedaan.
Aan ons kan je bijna niet zien, dat we ooit een koppel geweest zijn!! Eigenlijk best wel raar!!

Er zijn er natuurlijk ook die ik liever in het gezicht zou spuwen. Mor... wa helpt dat? Dus gewoon negeren! En als 'lucht' beschouwen! Zo gaat het dus bij mij!
Oud 05-08-2003, 21:39
Verwijderd
Ik zie hem niet ik preek hem niet, zie ik hem wel dan moet hij altijd beslist een knuffel hebben (vooral dan omdat ik iets had met mijn beste vriend en hij vond het maar godsirritant dat die jongen meer 'kreeg' adn hij) en verder doe hij alle mogelijk epogingen om mij de grond in te trappen met zijn zeer arrogante gedrag (niets wat ik zeg hefet enig waarde/is grappig/heeft nut/is waar) yuuuup En het zal wel, hij is de provincie uit dus zie em nooit.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 21:49
BBEM
BBEM is offline
heel simpel ik zie ze nooit meer, maar ik denk nog wel aan eentje speciaal die heel bijzonder voor me was
Oud 05-08-2003, 22:22
Verwijderd
Hee, sta jij vaak achter de bar bij Atak? Dat doet (of deed?) Dennis ook regelmatig, al eens samengewerkt toevallig?

Nouja, mijn ex... die werkt(e) dus achter de bar bij Atak. En we praten met elkaar op msn, en dat zijn leuke gesprekken, en meer contact hebben we niet, maar dat hoeft ook niet per se van ons.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 22:57
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Mijn ex is een collega van me (zit ook achter de kassa Werk soms savonds alleen met hem )

Ik vind het nog wel een gezellig jochie.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 00:55
Faery
Faery is offline
Onvolwassen om de ex ineens als aardsvijand te zien. Alsof het überhaupt boeit.
Reageren

Regels voor berichten