Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben niet traag van begrip en het lijkt me sterk dat de mic ingang kapot is. ik heb al aangegeven waar het waarschijnlijk aan ligt. dat jij niet leest is niet mijn probleem. hoe kan je in godsnaam antwoord geven op mijn vraag als je niet eens kan lezen? en dan wel een beetje lopen stangen met die arrogante houding, ga ajb weg als je alleen maar irritant wil doen met die kutsmilies.
||
![]() |
Citaat:
![]() OF je mic is kapot OF de mic ingang van je geluidskaart. waarom zou het een onwaarschijnlijker zijn dan het ander? ik zou zeggen, test het, waarom vraag je zoiets uberhaupt op een internet forum, net of wij via de monitor kunnen zien welke van de 2 kapot is. stop een andere mic in de ingang of stop de te testen microfoon ergens anders in (bandrecorder?). Laatst gewijzigd op 04-08-2003 om 11:10. |
![]() |
|
crystal method ik vraag dit op een forum zodat ik weet hoe ik het kan controleren én omdat ik denk dat het aan de software ligt.
als je zo gaat beginnen (waarom vraag je dit alsof wij blablabla) dan kan je naar jouw oogpunt vrijwel geeneen vraag op dit forum beantwoorden. mijn vraag is dus helemaal niet raar. en wanneer je op een topic antwoord is het misschien handig dat je eerst de vraag en alle gesuggereerde oplossingen leest, want dat doe je steeds niet. ik vind het best dat je wilt helpen, maar je hebt bijv mijn eerste post helemaal niet gelezen, waarin ik aangaf hoe ik heb geprobeerd de microfoon in te stellen, en vervolgens vertel je mij hoe ik dat moet doen (in je eerste post?) het komt over alsof jij denkt dat ik achterlijk ben en de microfoon in de usb ingang van mijn systeemkast heb gedaan of zoiets. wat ik op het moment graag wil weten is of het aan de software kan liggen aangezien ik de instellingen voor mic in config. helemaal niet kan aanpassen?? ik kan alleen de mic in volumeregelingen selecteren en deze van dempen afhalen. en dan nog een reden waarom ik denk dat de mic noch de mic ingang in mijn systeem kast niet kapot is: op een gegeven moment probeerde ik na lang ploeteren de mic uit en ik hoorde enigzins geluid, maar wel heel erg zacht. ik dacht toen, ik ga weer een andere ingang proberen dus dat deed ik en de mic deed het niet. toen stopte ik hem weer in de ingang waarin hij het aanvankelijk wel deed maar het werkte niet meer. wat ik ondertussen heb aangepast weet ik niet precies maar kan ook niet veel zijn geweest aangezien ik niet bij geavanceerde opties kan komen. dus het is mij echt een raadsel..
|
ja ik weet dat dit het hardware forum is!
dat over de software is een DEEL van mijn vraag en mijn lange verhaal en als dat echt naar software moet dan doe ik dat maar aangezien ik niet eens weet wat de oorzaak van het probleem is, misschien klopt mijn redenering niet eens. hoe dan ook, hou nou eens op met dat gekut. ik ben snel genoeg van begrip om te ontdekken dat jij alleen maar wilt zeiken ipv helpen. wat doe je hier dan in godsnaam? ik zit hier echt niet op te wachten, opbokken jij.
||
![]() |
Citaat:
![]() als je denkt dat het aan de software ligt (wat je duidelijk doet), kun je het de volgende keer beter in het software forum posten. |
![]() |
|
![]() |
ben niet met al je opmerkings eens maar idd cottoncandy je zult bij het begin moeten beginnen waar van hierboven een goed voorbeeld is wij kunnen ook niet alles weten vanaf hier maar we proberen je wel te helpen.
En weet je 100% zeker dat die 2 dingen het goed doen. Vervolgens gaan we naar software maar eerst dit. succes unpop. pc Crystal Method blijf wel ff sociaal ook al doen sommige mensen niet meteen wat jij wil. We zijn hier om mensen te helpen niet om uitteschelden. |
![]() |
|
lees voor de grap eens je eigen eerste post door en dan de rest en leg mij dan eens uit waarom doen alsof ik achterlijk ben geen bad attitude is.
het gebruik van rolleyes smilies is anders de ultimate crime. maar goed, probleem is opgelost ![]() ![]() schijnbaar was er dus aanvankelijk iets misgegaan bij het optimaliseren v/d hardware dmv de software te installeren. dus tsja ik was er redelijk van overtuigd dat de mic werkt, de mic ingang werkt, en de soundcard werkt. anders zou ik geen vraag stellen over de installatie..
Laatst gewijzigd op 04-08-2003 om 19:23. |
![]() |
|
naja weet ik veel, ik wist aanvankelijk ook niet zeker waar het probleem lag. het mij eerst een hardware probleem, maar dat de mic defect bij aankomst zou zijn of de mic ingang kapot van mijn redelijk nieuwe pc leek mij ook weer overdreven. maar het kon wel.
over die smilies - rolleyes smilies zijn nooit aardig bedoeld. het gaat me niet om de smilies zelf, ik kan er gewoon niet tegen als mensen denken dat ik te dom voor iets ben, bijv om een mic te installeren. nou kennelijk niet want ik heb het mooi wel zelf opgelost. wel of geen rolleyes smilies.
||
![]() |
Citaat:
Maar goed alles is weer goed feli meisje ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() achja begint een beetje een soap te worden, dus nevermind |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Headset werkt niet voldoende brands | 2 | 31-10-2011 12:30 | |
Software & Hardware |
[Sony Ericsson] Bluetooth afstandsbediening Kingofthemall | 11 | 08-05-2010 20:02 | |
Software & Hardware |
Skype & zo... Fantôme | 6 | 27-08-2007 01:35 | |
Software & Hardware |
[Microfoon] Vraagje ivm microfoon headset. The Crash Bash | 3 | 27-06-2006 11:33 | |
Software & Hardware |
[Drivers] Microfoon headset werkt niet? Hydrogen | 3 | 06-02-2005 16:52 | |
Software & Hardware |
[Monitor] Compaq presario Monitor mimima | 20 | 14-06-2004 22:34 |