Misschien heb je te snel 'gekozen' voor je huidige vriendje om juist dat andere persoon te vergeten. Maar nu je juist hém weer (vaak) ziet zie je in dat hij dus nog steeds.
Toch denk ik dat je wel goed na hebt gedacht over je keuze. Maar zoals ik al zei, misschien te snel...want als je zegt "ik vind hem soms net een klein kind" tja, dan lijkt het erop of je toch te haastig bent geweest, en hem dus niet voldoende hebt leren kennen voor je de relatie aangegaan bent.
En de afstand die jij steeds moet afleggen, dat kan hij toch ook, ook al heeft hij geen maandkaart zoals jij.
Ook lijkt mij het verdraaid lastig om met iemand te hebben die bij je in de klas zit, want ja als het uit gaat dan is het toch lastig om elkaar steeds weer te treffen in de klas. Dan krijg je ook steeds minder zin om naar school te gaan

Maar ok, das mijn mening, misschien ervaar jij het heel anders.
Maar als je verkering neemt uit medelijden, dus "misschien als ik verkering met em neem dan wordt ik misschien ook geacepteerd door de rest..." dat had ik je alleens verteld, dat dat dus niet goed is...
Ook vind ik dat je toch echt ook wel aan je eigen geluk moet denken in deze situatie, dus niet denkend van "ik vind het zielig als ik het uitmaak...".
Als je meer om de ander geeft maak het dan uit met je vriendje, 'neem een weegschaal' en kijk waar je meer gelukkig zou zijn. Neem je tijd, maar laat ook je huidige vriendje niet twijfelen. Misschien is een break best ok, gewoon om het één en ander te overdenken.
Zonder iemand valse hoop te geven dus.
Succes met je keuze/beslissing.