Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Jij wint ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb me schuldig gemaakt aan het dragen van bovengenoemde 'skibroeken' met elastiekjes onder de voet. En dan niet zomaar zulke broeken, maar met schotse ruit, en turquoise ribstof, en rood met zwarte biezen.
![]() De tuinbroeken kwamen later, wat ik ook wel heel erg vind achteraf gezien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Persoonlijk conformeer ik dan liever een beetje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had ooit een roze minnie mouse - joggeingpak. Maar het valt mee, ik was toen pas 8 ofzo ![]() Ik ben ook een tijdlang (toen ik 9-13 was) dol op klompen geweest. En dan met rode sokken erin en een korte broek erboven, jiehaaa ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik had vroeger ook een groen kort tuitje, met zwarte stippen en daarop drie "dansende" dames in hetzelfde out-fit als het mijne erop, een groen met zwarte stippen rokje, zwarte legging en enkel hoge La Gear (heet dat zo??) sportschoenen.. ![]() Ik was zoooooo fout vroeger, heerlijk..
|
![]() |
pff als ik terug kijk op mijn (vooral kinder-) fotos vraag ik me echt af en toe af of mijn ma (en ik natuurlijk ook beetje) niet hardstikke blind waren. Meest foute vind ik toch zo'n lange spijkerjurk waarin je net een urker ofzo lijkt
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
tuinbroek kan best cool zijn.
Droeg ze ook, zo'n baggy en dan de flappen los. Maar ik was dan ook skater.... Grote trui er boven ![]() Maargoed, als kind droeg ik wel eens een lagging en van die jurkjes met kanten randjes en een kraagje. Owja en lakschoentjes...
|
Een knalrode broek met op de ene pijp witte strepen en op de andere pijp witte stippen... De pijpen liepen ook nog eens zo spits toe bij mijn enkels...
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vond leggings cool, vooral paarse en dan een bijpassende gebreide trui erboven, ook paars met sneeuwpoppen ofzo, weet niet meer hoe oud ik toen was..Ik had ook zo'n tuinbroek van cars ooit.
En gilets vond ik ook te gek. Vooral zo een van fleece met allerlei foute kleuren. En spijkerbloezen. Ja... het boeide me echt niet hoe ik erbij liep geloof ik. Het foutste zijn dus de leggings. Alhoewel die nu weer in zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm. Voor mannen worden tuinbroeken weer helemaal hip, geloof ik. :/
Maar anyway, die heb ik dus ook gehad. Net zoals die gruwelijk strakke stretch-in-pastelkleurige Carsbroeken waar ik me in wringde om vervolgens de gehele dag geen adem te kunnen halen. En verder viel het wel mee. Volgens mij lijkt het altijd erger dan het was, omdat je je daar nu niet meer in zou vertonen, maar dat lijkt me logisch. Ik kan me voorstellen dat blauwe gebreide truien met wolken erop niet meer zo hip zijn, tegenwoordig. [Maar hij was zo geweldig!] |
![]() |
|
|