Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2003, 18:56
Roos
Roos is offline
Ik biecht op: ik heb wel eens een tuinbroek gehad

Wat ik ook heel lang fout vond, waren die strakke ski-broeken met zo'n elastiek onder je voet langs. Maar die vind ik nou wel weer tof eigenlijk

Nu jullie! Foto's zijn altijd leuk
Oud 02-08-2003, 19:06
Verwijderd
Bloemetjesjurken
Tuinbroek
Leggings
Spice girls trui en shirt hmm toen was het wel uber natuurlijk
Sportshirts en truien ala nike en fila enzo
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 19:10
maar
maar is offline
broekrokken
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 19:14
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
een soort van trainingsbroek maar dan van zachte stuk, donkerblauw met aan de zijkant witte strepen en knoopjes. Daarboven een turqouise (??) vest.

Het zag er op zich al niet uit en ik was er te dik voor
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 19:14
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Schaamte is een onzinnige schijnemotie. Schamen hoeven wij ons niet, want schuldig zijn wij nooit. Trekken wij ons iets aan waarin wij "er niet uitzien", naar maatschappelijke maatstaven gemeten (ah quo modo aliter!), dan waren wij niet schuldig als onze domheid ons ingaf dat wij er daar wel in uitzagen. Schamen moeten wij ons pas, als wij aan kleding een dergelijke groot belang gaan hechten, dat wij géven om die maatschappelijke normen en ons conformeren ten behoeve van sociaal contact.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 19:18
maar
maar is offline
Doe nou gewoon een keer normaal mee in een topic man.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 19:24
Taeke
Taeke is offline
Citaat:
maar schreef op 02-08-2003 @ 20:18:
Doe nou gewoon een keer normaal mee in een topic man.
Ik lees het niet eens meer .
Oud 02-08-2003, 19:26
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Roos schreef op 02-08-2003 @ 19:56:
Ik heb een GERUITTE tuinbroek gehad (en nog 2 anderen )

Euhm echt gruwelijk? Ik had altijd een charmante combinatie aan van een té grote, roze, slobbertrui die op mijn knieën hing, créme legging, roze slobkousen en zwarte plateauschoenen!
Oud 02-08-2003, 19:29
Roos
Roos is offline
Citaat:
Qamra schreef op 02-08-2003 @ 20:26:

Euhm echt gruwelijk? Ik had altijd een charmante combinatie aan van een té grote, roze, slobbertrui die op mijn knieën hing, créme legging, roze slobkousen en zwarte plateauschoenen!

Jij wint
Oud 02-08-2003, 19:30
Verwijderd
Ik heb me schuldig gemaakt aan het dragen van bovengenoemde 'skibroeken' met elastiekjes onder de voet. En dan niet zomaar zulke broeken, maar met schotse ruit, en turquoise ribstof, en rood met zwarte biezen. Dat was toch wel het ergste, helemaal in combinatie met een Olilily bloemetjesjas.

De tuinbroeken kwamen later, wat ik ook wel heel erg vind achteraf gezien.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 19:36
El Kim
El Kim is offline
dat waren geruite broekrokken, een legging met allerlei kleuren waarin ik net een zuurstok leek en verder natuurlijk het Spice-girls t-shirt
Oud 02-08-2003, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Ochlocraat schreef op 02-08-2003 @ 20:14:
Schaamte is een onzinnige schijnemotie. Schamen hoeven wij ons niet, want schuldig zijn wij nooit. Trekken wij ons iets aan waarin wij "er niet uitzien", naar maatschappelijke maatstaven gemeten (ah quo modo aliter!), dan waren wij niet schuldig als onze domheid ons ingaf dat wij er daar wel in uitzagen. Schamen moeten wij ons pas, als wij aan kleding een dergelijke groot belang gaan hechten, dat wij géven om die maatschappelijke normen en ons conformeren ten behoeve van sociaal contact.
ik ben het volledig met je eens, maar het is niet relevant om dit uberhaupt op dit hele scholieren forum te posten
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 19:51
beuk
beuk is offline
Citaat:
Leuk voor je dat jíj je niet hoeft te schamen, maar in de ogen van de maatschappij ben je wel die betweterige nerd die er niet uit ziet in z'n oude vodden. Vraag me af wie er gelukkiger is

Persoonlijk conformeer ik dan liever een beetje.
Oud 02-08-2003, 20:03
Verwijderd
Citaat:
mee eens, maar dit topic gaat niet over de rol van schaamte, dit topic gaat over kleren die je ooit had en die je nu niet meer zou willen.

Ik had ooit een roze minnie mouse - joggeingpak. Maar het valt mee, ik was toen pas 8 ofzo. En toen ik 5 of 6 was natuurlijk heel veel roze jurkjes, dat schijnt ook verkeerd te zijn, maar stiekum hou ik nog steeds van kleuters in roze jurkjes.
Ik ben ook een tijdlang (toen ik 9-13 was) dol op klompen geweest. En dan met rode sokken erin en een korte broek erboven, jiehaaa.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 20:04
Li
Li is offline
Tuinbroek vind ik niet fout als je nog een meisje van 10 bent
Mijn foutste kledingstuk is uhm spice girls t shirt en plateauzolen (tot ergenis van m'n ouders )
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 20:05
Anteverta
Anteverta is offline
Ik was in bezit van verschillende tuinbroeken. En die droeg ik dan met een shirt er onder en een sloeber trui er over (die mijn moeder uiteraard zelf gebreid had....)
Ja ja... ik was enig om te zien
Met citaat reageren
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Roos schreef op 02-08-2003 @ 20:29:
Jij wint
Owja? Hmm.. Het was wel een fijne trui.. Van mijn tante gehad

Ik had vroeger ook een groen kort tuitje, met zwarte stippen en daarop drie "dansende" dames in hetzelfde out-fit als het mijne erop, een groen met zwarte stippen rokje, zwarte legging en enkel hoge La Gear (heet dat zo??) sportschoenen..

Ik was zoooooo fout vroeger, heerlijk..
Muizzz
Muizzz is offline
ik droeg trainingspakken

en ik heb puntschoenen gekocht (die ook wel fout zijn)
Oud 02-08-2003, 20:22
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
mijn allerfoutste kledingcombi was wel een leging met slopsokken erover heen (zwarte legging met blauwe sokken) en dan een wit tweety t shirt erboven....

maar ag toen was ik 8-9 en vond dat mooi
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Muizzz schreef op 02-08-2003 @ 21:05:

en ik heb puntschoenen gekocht (die ook wel fout zijn)
Ohja, vinden jouw vrienden dat?

Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 20:38
Muizzz
Muizzz is offline
Citaat:
Hermione schreef op 02-08-2003 @ 21:23:
Ohja, vinden jouw vrienden dat?

nee, dat vind ik zelf
Oud 02-08-2003, 20:56
Ninnoc
Ninnoc is offline
pff als ik terug kijk op mijn (vooral kinder-) fotos vraag ik me echt af en toe af of mijn ma (en ik natuurlijk ook beetje) niet hardstikke blind waren. Meest foute vind ik toch zo'n lange spijkerjurk waarin je net een urker ofzo lijkt
Oud 02-08-2003, 20:59
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik heb een tshirt met de opdruk "no sex, please!"..

Heel gereformeerd.
Oud 02-08-2003, 21:05
Verwijderd
Ik had een Dready, dat was denk ik wel mijn dieptepunt.
Maar uiteraard had ik ook een tuinbroek (van levi's, dat dan weer wel! )
Ook heb ik nike air max gehad, en heb ik rond mijn 13e een sletten periode gehad.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 21:14
Verwijderd
Of zo weinig dat ik het me niet kan herinneren, of zo veel. Ik denk het laatste. Vroeger droeg ik iig weleens Looney Tunes-shirts en voetbalshirts.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2003, 21:31
lana
lana is offline
LA GEAR schoenen met lampjes alleen dan een goedkopere versie, een stretchjurk met lange mouwen die tot mijn enkels liep, ik kon alleen maar heel kleine stapjes nemen

Oud 03-08-2003, 01:56
psilo
psilo is offline
een bruine rotterdam terror corps trui :/
Oud 03-08-2003, 11:07
Muizzz
Muizzz is offline
oja ik heb ook nog een trui waar een hele grote wietplant op staat en XXX AMSTERDAM en op de mouwen staan ook nog letters
hij is echt te fout
ik draag hem alleen als ik ziek thuis ben
Oud 03-08-2003, 11:29
Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
-oranje (sja ) lederen vestje

-hele dikke paarse trui met een tekening van zingende kippen
('k draag die trui stiekem wel erg graag )
Oud 03-08-2003, 11:34
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Roos schreef op 02-08-2003 @ 19:56:

Wat ik ook heel lang fout vond, waren die strakke ski-broeken met zo'n elastiek onder je voet langs. Maar die vind ik nou wel weer tof eigenlijk

Nu jullie! Foto's zijn altijd leuk
Tuinbroeken waren heel hip. Vooral de geruite Carsvariant. Wat waren die dingen eigenlijk godsgruwelijk lelijk. Ik heb ook nog een gestreepte tuinbroek gehad. En een aantal hele lelijke truien. En broeken. En sportschoenen
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 11:35
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 02-08-2003 @ 21:03:

Ik had ooit een roze minnie mouse - joggeingpak.
Jaaa die heb ik ook gehad, en een roze pinguinomkeertrui maar die was echt vet!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 11:43
Reneetje
Reneetje is offline
Zwart spicegirls t-shirt waar ze de wereldbol vasthouden ofzo. Hij ligt 'r nog wel ergens. Mjamaarja, toen was 't hip.
Oud 03-08-2003, 11:50
Muizzz
Muizzz is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 03-08-2003 @ 12:34:
Tuinbroeken waren heel hip. Vooral de geruite Carsvariant. Wat waren die dingen eigenlijk godsgruwelijk lelijk.

die heb ik ook gehad ja
Oud 03-08-2003, 12:05
nps
nps is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 03-08-2003 @ 12:34:
Tuinbroeken waren heel hip. Vooral de geruite Carsvariant. Wat waren die dingen eigenlijk godsgruwelijk lelijk. Ik heb ook nog een gestreepte tuinbroek gehad. En een aantal hele lelijke truien. En broeken. En sportschoenen
haha ik deed ook mee met die tuinbroekenrage, alleen deed ik er dan altijd een riem omheen en liet ik het bovenste gedeelte naar beneden bungelen met als gevolg dat ik steeds over de onderkant struikelde en het kruis ergens op mijn knieen hing. en dan had ik ook nog 'ns en tien maten te grote vaalzwarte trui erbovenaan. wat was ik vroeger toch hip!
Oud 03-08-2003, 12:06
nps
nps is offline

voila. hier was ik 13 ofzo.

[edit] wow, en die schoenen heb ik nog steeds! [/edit]
Oud 03-08-2003, 18:38
Black Sugar
Black Sugar is offline
tuinbroek kan best cool zijn.
Droeg ze ook, zo'n baggy en dan de flappen los. Maar ik was dan ook skater.... Grote trui er boven

Maargoed, als kind droeg ik wel eens een lagging en van die jurkjes met kanten randjes en een kraagje.
Owja en lakschoentjes...
Oud 03-08-2003, 18:48
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Een knalrode broek met op de ene pijp witte strepen en op de andere pijp witte stippen... De pijpen liepen ook nog eens zo spits toe bij mijn enkels... Damn wat zal ik voor lul gelopen hebben Maargoed dat mensen en tijden veranderen!
Oud 03-08-2003, 19:34
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Eeen rode string
Oud 03-08-2003, 21:53
Verwijderd
Ik vond leggings cool, vooral paarse en dan een bijpassende gebreide trui erboven, ook paars met sneeuwpoppen ofzo, weet niet meer hoe oud ik toen was..Ik had ook zo'n tuinbroek van cars ooit.
En gilets vond ik ook te gek. Vooral zo een van fleece met allerlei foute kleuren. En spijkerbloezen.

Ja...
het boeide me echt niet hoe ik erbij liep geloof ik.
Het foutste zijn dus de leggings. Alhoewel die nu weer in zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 23:36
Ninnoc
Ninnoc is offline
het leuke is trax denkt iederee 'jezus die puntschoenen waren toch wel erg lelijk'
Oud 04-08-2003, 08:15
Verwijderd
Hmm. Voor mannen worden tuinbroeken weer helemaal hip, geloof ik. :/

Maar anyway, die heb ik dus ook gehad. Net zoals die gruwelijk strakke stretch-in-pastelkleurige Carsbroeken waar ik me in wringde om vervolgens de gehele dag geen adem te kunnen halen. En verder viel het wel mee. Volgens mij lijkt het altijd erger dan het was, omdat je je daar nu niet meer in zou vertonen, maar dat lijkt me logisch. Ik kan me voorstellen dat blauwe gebreide truien met wolken erop niet meer zo hip zijn, tegenwoordig. [Maar hij was zo geweldig!]
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 08:16
Optima
Optima is offline
een goudkleurige spijkerbroek.....

tja
Oud 04-08-2003, 08:45
Verwijderd
pfff het lijkt wel alsof ik er normaal bij liep vroeger
ik heb gelukkig geen spice girl trui gehad
Oeink! Dit is echt erg, ik heb ook nog zwarte lak schoentjes gehad die ik eigenlijk niet mocht maar ik zeurde zo...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 09:44
deesmees
deesmees is offline
spicegirls tshirt
plateauzolen (hoe hoger hoe mooier )
Skibroeken met ding onder je voet
leggings (lang in rondgelopen vondt ze zo fijn )
Nee zou mezelf niet graag willen tegenkomen in die tijd
Oud 04-08-2003, 10:20
Verwijderd
een door mn moeder gemaakte leggingbroekje dat knalroze was en geloof ik nog doorscheen (ik was toen acht, dus het mocht maar toch)

plateauzolen (maar dan 1 of andere heel foute lelijke variant die door de was lichtroze waren geworden, ook toen was ik 8)
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 10:27
Verwijderd
Heel foute zomerblouse van Pelle Pelle met witte en blauwe blokken erop
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 11:25
Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Qamra schreef op 02-08-2003 @ 20:26:
ik ook
Oud 04-08-2003, 11:29
Denise84
Denise84 is offline
Hm.. ik denk dat dat toch wel mijn paarse jurkje is van heel dun stof (bijna doorschijnend) met een slangenprint

Een vriendinnetje van me vond de kleur me erg goed staan en me er erg slank in, dus tja.. toen heb ik het maar gekocht
Oud 04-08-2003, 11:30
Verwijderd
korte leggings in de meest gruwelijke kleuren/motiefjes met daarboven een zo gekleurd mogelijk t-shirt en van die lage allstars maar dan van de markt met ook gruwelijke motiefjes...ik zag er niet uit vroeger
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 11:43
telluriet
telluriet is offline
nou, dat van mij moet toch een slipknot shirt zijn
Reageren

Regels voor berichten