Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Je gehele pak in de zwarte textiel verf doen. Er zijn trouwens wel kleermakertjes die zulk soort dingen ontzettend netjes kunnen maken. Maar je blijkt er wel iets van zien dan, ik weet niet precies waar het zet en of dat erg storend staat.
Ik ken wel zo'n kleermakertje maar dat is wel in Amsterdam... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus je moet het toch iets anders interpreteren... maar mijn tip: gooi je hele pak in de rooie verf ofzo, heeft ie weer 1 kleur. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
jeej okeej dan ![]() |
![]() |
|
Wat je kan proberen:
Een pakje zwarte Dylon kopen (textielverf). En dan het stuk waar de vlek zit, bij elkaar binden en met een elastiekje vast maken. De verf doe je in een teiltje ( op de verpakking staat hoe), En daar leg je het stuk dat in het elastiekje zit in. Ik heb dat zelf ook gedaan, met een paars shirtje en dat werkte aardig. ![]()
|
Bel de Omo servicelijn die zeggen dat ze voor elke vlek een oplossing hebben. (en niet alleen met dat wasmiddel natuurlijk)
Maar ik hoop dat het lukt bij die kleermaker, en anders tsja toch mischien je hele pak in de textielverf. (hoe je het toch dezelfde kleur)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
rare vlekken lukalover | 3 | 14-04-2011 18:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Één nacht in Berlijn Orpheus | 32 | 25-07-2006 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Één nacht in Berlijn Verwijderd | 0 | 09-06-2006 18:32 | |
Software & Hardware |
[Videokaart] Raar beeld + nieuwe videokaart Igorrrai | 8 | 01-11-2005 19:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
Rare chemische vlekken in kleren van zweten Cryptic Winterstorm | 16 | 20-08-2004 21:30 | |
Seksualiteit |
rare vlekken in je laken als je seks hebt gehad? :s Entheos | 23 | 27-05-2003 01:33 |