Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zal toegeven, 2 jaar geleden vond ik westlife ook super. toen vond ik de muziek steeds minder worden en de jongens ook niet meer zo knap, en ineens was het over, ik vond ze maar knudde!!
het gaat om de muziek.. ja zo dacht ik er eerst ook over. maar de muziek die westlife 'maakt' (nouja, hun songwriters, producers, band dan) stelt echt niets voor. ze zijn succesvol omdat ze 5 jongens zijn die er 'goed' uitzien enzo.. njah iedereen zn eigen mening verder natuurlijk, maar ik heb het nu meer op punk rock enz ![]()
||
Citaat:
![]() nee... doe mij shane of nicky maar.... ![]() ik vind westlife persoonlijk best wel hip op zich... ik heb hun eerste 3 albums en die heb ik helemaal grijsgedraaid, en draai ik nog steeds. zo... wat een serieuze reactie zeg...
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
*gaap*
Commerciële muziek. Ik vind sommige commerciële muziek wel goed, maar Westlife niet. Zoals eerder vermeld hebben die gasten gewoon de "looks" die verkopen. Stemmen zijn niet zo belangrijk, in de studio maakt men dat wel even in orde en live kun je lekker playbacken. Er zit totaal geen betekenis meer in die liedjes, gewoon even gemaakt door een songwriter en ingespeeld door professionele muzikanten (volgens mij), en dan maar wat zingen. Van dit soort muziek doet mij vaak niks meer. Zit gewoon niks in, is puur gemaakt om te verkopen. Zelfde geld zoals de eerder vermelde "punkrock". Good Charlotte, Simple Plan enz... Die kerels zijn misschien goed begonnen, maar uiteindelijk zingen ze alleen nog maar over liefde en relaties enzo, en dat heeft niks te maken met punk. Ach, ik ga jullie niet langer lastigvallen want ik ben slecht in mezelf duidelijk maken. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Uhm, zoals sommige al zeiden...
Ieder zijn smaak, dat vind ik okeej... Ik haat namelijk al die Metal/gothic/hard rock en andere zooi niks aan... en ik ben nu al 3 jaar fan... Dat gaat niet zomaar over... Nou kben benieuwd... Groetjes =XxX= Angelina
|
Verwijderd
|
Ik hou normaal niet van afzeiken, maar als jij rock/punk/metal aanraakt, dan raak je mijn pik aan op een onplezante manier.
Zeker vergelijkend met westlife, de grootste oorvervuiling van het afgelopen menselijk bestaan. Christus wat een verschrikkelijke pokkeherrie weten zij toch altijd weer te zingen. Oerkreet slakende primaten weten nog fijnere tonen uit hun reet te krijgen, dan al die luxe-levens kiddo's van westlife. En telkens flikken ze het overnieuw, dezelfde clip, dezelfde opgemaakt smoeltjes, dezelfde homo-pasjes. Ik word er onwel van, en als ik ook maar een seconde opvang van deze onsmakelijke vertoning kan ik me maar niet van het gevoel onttrekken dat ik kotsend naar de wc moet rennen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ik had een snor en een heel saaie broek van prachtig dun kalfsleer.#216 Verwijderd | 500 | 24-05-2008 17:52 | |
Liefde & Relatie |
je favoriete boyband(/girlband) Verwijderd | 60 | 27-09-2004 21:14 | |
Muziek |
Westlife MisterDJ | 41 | 25-04-2004 17:40 | |
Muziek |
Beste liedjes over onbeantwoorde liefdes? Severus | 40 | 26-11-2002 19:19 | |
Muziek |
!!!!! westlife !!!!! bloemie147 | 16 | 24-08-2002 12:47 | |
Liefde & Relatie |
liefdesliedje fucking hero | 18 | 05-07-2002 09:39 |