![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Hmm jammer
![]() Ik ben zelf weleens betrapt door een eigenwijs broertje, die ondanks alle waarschuwingen toch de kamer binnenliep, en wij zonder dekens lagen te vrijen. Maar op mijn beurt heb ik hem al een aantal keer betrapt op het zichzelf aftrekken ![]()
|
hmmz .. keer door me broer, waren nog ni bezig, mar wel halfnaakt etc .. je snapt het wel ..
Laatste waren we duidelijk gehoord .. @campzone, degene die in de tent ernaast zat, moest iets doorgeven fz.. Loopt ie weg zegtie: "continue with your business.. tjaaaaa
|
Verwijderd
|
Gekopieerd uit andere thread:
-Broer van vriendin komt binnen terwijl ik en vriendin spiernaakt op verwarming bezig zijn (vooral erg voor hem lijkt me) -Moeder van vorige vriendin wist niet dat ik was blijven slapen (die keer toevallig niet, ze wist verder wel al dat we met elkaar naar bed gingen), ik was bezig haar te beffen (NIET ONDER DE LAKENS MAAR OPEN EN BLOOT), moeder komt binnen om was op te halen -en dan nog een paar keer dat vrienden/huisgenoten binnen kwamen lopen, maar daar zitten ik en mijn vriendin niet zo mee, en die huisgenoten ook niet. Ik moet toch eens standaard de deur op slot doen geloof ik... ![]() |
![]() |
|
Betrapt, maar niet in het echt. We waren net aan het vrijen en het bed kraakte nogal hard en even later krijgt mijn vriend een SMS van zijn broer die in de kamer dernaast probeerde te slapen met de boodschap "Was het fijn, laat me nu slapen ajb"
![]() We konden der allemaal hartelijk om lachen !
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
betrapt worden gogirl_1988 | 33 | 12-01-2005 03:08 | |
Lifestyle |
My favourite thing! Verwijderd | 155 | 16-05-2004 11:53 | |
Seksualiteit |
Het raarste wat je hebt meegemaakt tijdens de sex...? Tammie Frotje | 109 | 04-03-2004 21:24 | |
Seksualiteit |
Betrapt? Evil creature | 30 | 30-03-2003 21:35 | |
Seksualiteit |
Afdwalende gedachtes tijdens seks. Sikamikanico | 37 | 02-02-2003 23:06 |