![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar je hebt er niet per se creme voor nodig, met een scrubhandschoen (bij drogist, soort ruw handschoentje) of een puff kan het ook. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
oke bedankt...k ben eigenlijk wel een beetje dom had ik zelf ook wel kunnen bedenken :$:$ |
![]() |
|
Ik heb er ook behoorlijk last van ---> op mn kin, borst, nek en schouders en het is behoorlijk irritant jah...
Toen ik op vakantie ging ben ik veel in de zon geweest en gingen ze ook aardig weg... Maar toen ik weer thuis kwam zaten ze er na 1 nacht weer gewoon zoals ze eerst ook waren!!! snik snik Maar ik heb erges gelezen dat ze door de zon wel weg gaan maar dat ze na een tijdje dubbel zo hard terug gaan komen... En inderdaad in de herfst en winter heb ik er het meest last van... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoelang duurt het dan ongeveer.... k ga namelijk op kamp over 3 weken en dan gaan we ook zwemmen...k wil dus echt niet dat iemand het ziet.....k ben een beetje een zeikerd maar ik schaam me er echt heel erg voor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
gewoon onder de douche, scrubcreme op je huid doen en voornamelijk de plaatsen dus waar je van die puistjes hebt. eigenlijk kun je het ook voor je hele lichaam gebruiken iig gewoon dus op je huid doen onder de douche en een rond draaiende masserende beweging maken, niet te hard maar gewoon zachtjes en het dan eraf spoelen. Als je dat dan gedaan hebt zou ik er wat vaseline, dus er iig voor zorgen dat die plaatsen goed ingevet zijn en dan verdwijnt het wel. een vriendin van me had precies het zelfde probleem en bij haar is het nu allemaal bijna niet meer te zien ![]()
||
Citaat:
2x per week en idd niet te hard, en verder dus echt goed invetten!
|
Het ligt eraan hoe erg het is, je hebt inderdaad een soort creme hiervoor maar als het redelijk veel puistjes of bultjes zijn op een groot oppervlak zal de huisarts je waarschijnlijk pillen voorschrijven, antibiotica. Deze kuur zal 1 a 2 maanden duren en dan is alles weg. Grappige tegenstrijdigheid: met deze antibiotica mag je niet in de zon. Je verbrand dan namelijk veel sneller en ernstiger.
|
![]() |
|
Vorig jaar en 2 jaar terug was het nog erger. In de winter had ik er geen last van, in de zomer wel. Heeft dat er iets mee te maken misschien? Nu heb ik er veel minder last van
||
Citaat:
|
heb ik ook zo'n anderhalf jaar gehad en niet zo'n beetje ook.
op een keer schrok ik me helemaal rot hoeveel 't d'r waren op m'n rug, maar 't bleek dat ze na die keer allemaal verdwenen. net als met puistjes op je gezicht dus; de één heeft d'r meer van dan de ander en naarmate je ouder wordt gaat 't wel over. maar dat het vervelend is weet ik erg goed.
|
|