Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2003, 13:16
Sithan
Sithan is offline
48 lessen in maar liefst 1 jaar en 4 maanden...
Ik had nooit zin om meer dan 1x per week in die auto bij mn instructeur te zitten, laat staan in de vakantie uberhaupt 1x

Uiteindelijk in 1x gehaald, omdat ik blijkbaar heel zelfverzekerd reed, ik zelf had het idee dat ik geslaagd was om dat de zon prachtig scheen en dat ten goede kwam aan zijn humeur
Oud 03-08-2003, 14:03
michieldewit
michieldewit is offline
Zo'n 60 rijlessen, 3 praktijkexamens en 2 theorieexamens (die ik overigens allebei zonder fouten heb gehaald). Jammer dat ik die 1 1/2 jaar rijervaring niet voor mijn verzekering kan opvoeren
Oud 03-08-2003, 19:34
Blisss
Blisss is offline
48 lessen van 50 min gehad. 1e keer praktijk gezakt.. Allebei de bijzondere verrichtingen gingen goed, nergens een ingreep, de examinator heeft maar een paar keer iets gezegd..., maar ik keek niet ver genoeg vooruit . Deze week nieuwe poging. Theorie in 1x
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 09:00
Verwijderd
Citaat:
Blisss schreef op 03-08-2003 @ 20:34:
48 lessen van 50 min gehad. 1e keer praktijk gezakt.. Allebei de bijzondere verrichtingen gingen goed, nergens een ingreep, de examinator heeft maar een paar keer iets gezegd..., maar ik keek niet ver genoeg vooruit . Deze week nieuwe poging. Theorie in 1x
veel succes
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 11:18
Thomas
Thomas is offline
Eigenlijk slaat dat hele praktijkexamen nergens op. Het oordeel hangt teveel af van persoonlijke omstandigheden en/of gemoedstoestanden van de examinator.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 04-08-2003 @ 12:18:
Eigenlijk slaat dat hele praktijkexamen nergens op. Het oordeel hangt teveel af van persoonlijke omstandigheden en/of gemoedstoestanden van de examinator.
Yups, ik had dus een examinator die er om bekend staat dat je stevig moet doorijden, ongeveer zo´n 5-7 km harder dan toegestaan, maar ik ben nu eenmaal een voorzichtig iemand, dus dat gaat niet samen
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 11:33
sinsere
sinsere is offline
Ik heb zo'n 35 lessen gehad .. vlak voor mijn examen stopte mijn instructeur ermee en werd het bedrijf over genomen. Dus ook een andere auto. Maar daar heb ik gelukkig geen last van gehad.
Ik heb mijn theorie in een keer gehaald en ben ook de eerste keer voor het praktijk examen gelijk geslaagd.
En toen was ik erg blij. Nu rijd ik al zo'n driekwart jaar overal heerlijk naar toe
Oud 04-08-2003, 12:02
VG
VG is offline
25 lessen, theorie in 1 keer met 1 fout en praktijk in 1 keer...

Voor theorie is het 400 vragenboek wel handig...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 12:04
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Morridin schreef op 04-08-2003 @ 12:21:
Yups, ik had dus een examinator die er om bekend staat dat je stevig moet doorijden, ongeveer zo´n 5-7 km harder dan toegestaan, maar ik ben nu eenmaal een voorzichtig iemand, dus dat gaat niet samen
En dat is niet eens volgens de regels. Sommige hebben liever dat je voorzichtig rijd, terwijl anders willen dat je lekker met het overige verkeer mee moet rijden. Zoiets weet je als pupil niet van tevoren dus dan rij je gewoon zoals je instructeur je altijd geleerd heeft.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 12:21
Blisss
Blisss is offline
Citaat:
Morridin schreef op 04-08-2003 @ 10:00:
veel succes
Bedankt! Naar mijn idee rijdt ik wel priama , maar die examinatoren weten altijd wel iets te verzinnen.. De een vindt dat je te langzaam rijdt, terwijl de ander vindt dat je niet voorzichtig genoeg rijdt.. Maar ik ga gewoon slagen !
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 12:22
cw_tje
cw_tje is offline
Theorie in 1 keer gehaald. 36 lessen en toen praktijk gehad--> gezakt omdat ik in 90% van de gevallen wel keek op de kruispunten en bij het afslaan maar in 10 % vd gevallen keek ik niet of niet voldoende (zo zei ze het letterlijk!!! Ik had geen ingrepen of wat dan ook, hoezo irri??!)
De tweede keer 1 rijles gehad na de eerste keer zakken (wegens ziekte en introductie van mijn studie dus 37 lessen in totaal ) was ik geslaagd!!! Ik had dezelfde examinator maar blijkbaar had ze nu goede zin (ik reed naar mijn idee slechter dan de eerste keer maarja ben geslaagd!!)

en heb nu dus een jaar mijn rijbewijs!!!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 12:27
Verwijderd
Theorie in één keer gehaald, met één foutje...en nog een stomme ook (verbeterd omdat ik liever het zekere voor het onzekere nam (kind van net oud genoeg om anders te mogen zitten nog in de kinderstoel laten zitten, zeg maar)).

Lessen zou ik niet weten hoeveel ik er gehad heb, veel iig wel.

Drie keer gezakt, eerste keer had ik te kort les, gezakt wegens te voorzichtig rijden. Tweede keer gezakt omdat ik net vier weken niet gelest had ivm vakantie, stomme rijschool examen geplant terwijl ik eigenlijk nog op vakantie zou zijn (stom toevallig overleed er iemand en kwamen we dus drie dagen eerder terug...). Derde keer had hij net een nieuwe auto waar ik pas een uurtje in gereden had...euh...mjah. Vierde keer had ik zo iets van 'ik zak toch' en toen haalde ik het.

'k heb nu iets van 2,5 jaar m'n rijbewijs...maar echt super veel rijd ik niet...'k houd er niet van en m'n vriend heeft ook z'n rijbewijs en die vindt het wel leuk, dus ja.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 13:02
the exploding boy
the exploding boy is offline
theorie : 1x geslaagd

tussentijdse toets : vrijstelling gekregen voor bijzondere verrichtingen

examen: na 28 uur examen gedaan en geslaagd

Wat allemaal best verwonderlijk was voor mij , want ik kan echt niet rijden
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 13:17
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Theorie: moet ik 21 augustus voor op (misschien moet ik eigenlijk wel es wat leren ipv op de computer zitten, komt hopelijk wel goed)

Praktijk: 6 lessen (50 min) gehad, t is zomer en t wil niet echt hard opschieten (1x per week les). Ach t gaat wel al aardig, maar ik ben voorlopig nog niet klaar.
Oud 04-08-2003, 15:11
Verwijderd
In de zomer rijden is niet echt fijn. Dan is het warm en vrij rustig op de gewone wegen.

De herfst of de lente zijn het fijnst. Redelijk wat verkeer, minder warm en je kunt rijden in de regen of in het donker, wat allebei wel fijn is om gedaan te hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 20:50
Blisss
Blisss is offline
Citaat:
Morridin schreef op 04-08-2003 @ 16:11:
In de zomer rijden is niet echt fijn. Dan is het warm en vrij rustig op de gewone wegen.
Rustig is toch juist wel fijn, zeker aan het begin. Je wilt ook wel eens gereden hebben als het wat drukker is, maar dat hoeft niet altijd. Daarnaast is het hier in de stad altijd wel druk, zoals ook in andere grotere steden het geval zal zijn.

De herfst of de lente zijn het fijnst. Redelijk wat verkeer, minder warm en je kunt rijden in de regen of in het donker, wat allebei wel fijn is om gedaan te hebben. [/B][/QUOTE] Das waar, ik heb nog nooit in het donker gereden. Terwijl ik al 48 lessen gehad heb, maar om 11 uur 's avond wordt nou eenmaal geen les gegeven .
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 21:34
VG
VG is offline
Rijden begin je pas te leren, wanneer het roze papiertje in je bezit is en je voor het eerst in je eigen auto stapt!

*Zei hij die 2 maanden later schroot naar de sloop ging brengen...*
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 23:24
AngelLena
AngelLena is offline
vriendin van mij is nu 2 keer gezakt... 1e keer zat haar examinator haar te naaien en dacht dat hij grappig was, maar dat bezorgde haar wel een ingreep. Ze moest erens naartoe rijden en ze moest dan links bij de kerktoren. Weet zij veel waar die kerktoren ligt dus die begint driftig te zoeken naar die kerktoren (ze is nogal gevoelig voor dat soort dingen, ze wil altijd alles zo goed doen), maar ja, daarmee miste ze een straat van rechts waar net een postbode vandaan kwam... Ingreep...gezakt.
Gedeeltelijk haar eigen schuld, ze had haar ogen op de weg moeten houden en tegen die examinator moeten zeggen dat hij haar maar moet waarschuwen als ze vlakbij de kerktoren was (die achteraf zo'n 3 km verderop bleek te zijn).

Gister moest ze voor de 2e keer afrijden, ging perfect, geen enkele fout, geen ingreep, ging voor haar gevoel erg goed, was helemaal blij, tot ze de uitslag kreeg... Gezakt...Waarom? Omdat ze te snel over rotondes en kruispunten ging. Oke, is mee te leven. Moet die examinator achteraf niet nog een keer gaan zeggen dat ze niet langzamer moet gaan rijden...

Vriend van me had nog sterker verhaal. 1e keer gezakt, is mee te leven, stond op kruispunt, kwam auto van rechts, hij gaf voorrang. Examinator vond hem niet zeker genoeg in het verkeer want hij had er makkelijk voorlangs gekund volgens hem. Oke, ook nog mee te leven.
2e keer afrijden, exact hetzelfde kruispunt, dezelfde examinator. Komt weer auto van rechts. Hij denken: die fout maak ik geen 2e keer, ik kan er makkelijk voor langs dus hij gaat ervoor langs. Gezakt... Hij was nu TE zeker in het verkeer... Hij had voorrang moeten verlenen...

Of je zakt of slaagt hangt een heleboel af van de examinator die je hebt en zijn/haar gemoedstoestand en bui op dat moment. Hoe rustiger het is op de wegen, hoe strenger ze worden op 1 of andere vage manier en is je examinator chagerijnig... vergeet het dan maar bij voorbaat...
Oud 04-08-2003, 23:30
Verwijderd
Ik heb in mijn hele leven nog nooit het stuur van een auto aangeraakt, en ik ben er trots op.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 23:39
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-08-2003 @ 00:30:
Ik heb in mijn hele leven nog nooit het stuur van een auto aangeraakt, en ik ben er trots op.
Zou ik ook zijn wanthet is een verdomd dure hobby dat autogebeuren.. maar voor mij is het al te laat... ik ben al verdorven.
Oud 04-08-2003, 23:59
Verwijderd

Mijn ouders hebben eindelijk na veel gezeur toegezegd dat ze mijn rijlessen betalen, maar nu heb ik zelf geen zin meer.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 00:11
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 05-08-2003 @ 00:59:

Mijn ouders hebben eindelijk na veel gezeur toegezegd dat ze mijn rijlessen betalen, maar nu heb ik zelf geen zin meer.
Alsof jij sowieso zin had
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 01:08
Verwijderd
Never
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 09:04
Verwijderd
Citaat:
VG schreef op 04-08-2003 @ 22:34:
Rijden begin je pas te leren, wanneer het roze papiertje in je bezit is en je voor het eerst in je eigen auto stapt!

FOut!

Dat dacht ik eerst ook, maar dan begin je niet met leren, dan begin je met ervaring op te bouwen.
Net ietsjes anders
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 10:20
BBEM
BBEM is offline
over sterke rijles en examen verhalen gesproken...
een kennis van mij heeft een vader welke een eigen rijschool heeft, die jongen werd dus ook een keer 18 jaar en mocht toen ook gaan lessen lekker goedkoop bij zijn vader. Na een les of wat mocht ook hij afrijden en hij rijd helemaal perfect en denk geslaagd te zijn... mis hij vertelde het zoontje van de rijschooleigenaar te zijn en zakte daarom, dat werd hem natuurlijk niet verteld, maar de tweede keer reed hij vele malen slechter en op de vraag van de examinator of hij de zoon van de rijschooleigenaar was antwoorde hij nee en guess what hij was geslaagd.
Oud 05-08-2003, 11:26
Verwijderd
wat een slap gezeik dan zeg

Ik ken wel een jongen wiens moeder rij-instructrice is. Om 1 minuut over 12 toen hij 18 werd had ie zijn 1e rijles
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 11:32
Verwijderd
Citaat:
BBEM schreef op 05-08-2003 @ 11:20:
over sterke rijles en examen verhalen gesproken...
een kennis van mij heeft een vader welke een eigen rijschool heeft, die jongen werd dus ook een keer 18 jaar en mocht toen ook gaan lessen lekker goedkoop bij zijn vader. Na een les of wat mocht ook hij afrijden en hij rijd helemaal perfect en denk geslaagd te zijn... mis hij vertelde het zoontje van de rijschooleigenaar te zijn en zakte daarom, dat werd hem natuurlijk niet verteld, maar de tweede keer reed hij vele malen slechter en op de vraag van de examinator of hij de zoon van de rijschooleigenaar was antwoorde hij nee en guess what hij was geslaagd.

Dat is kansloos. Is er niet zoiets als een College van Beroep voor de Rijvaardigheidsbewijzen ofzo, om uitspraken van examinatoren aan te vechten?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 16:30
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-08-2003 @ 12:32:
Dat is kansloos. Is er niet zoiets als een College van Beroep voor de Rijvaardigheidsbewijzen ofzo, om uitspraken van examinatoren aan te vechten?
Helaas, volgens mij niet. Maar die zouden ze idd op moeten richten.

Je kent het wel dat examinatoren altijd lopen te eikelen over je kijkgedrag, dat ze niet kunnen zien dat je goed kijkt, dus voor hun kijk je niet goed genoeg: gezakt. Wat heb ik nou meegemaakt? De eerste keer dat ik voor mijn praktijkexamen moest: wijf naast me, kwam heel spontaan en aardig over dus ik denk: mwa, kan nooit zo'n slecht iemand zijn.
Dus ik bij elke zijstraat naar rechts op de overdreven manier kijken zoals ons dat geleerd was met les: laat maar zien dat je kijkt, had er zelf heel goed gevoel over, geen enkele fout gemaakt, instructeur helemaal trots (die reed mee) en die zei nog tegen me: je hebt het echt wel gehaald, wat kreeg ik erna te horen: Gezakt.... Waarom? Omdat ik te VEEL keek...
Ik denk krijg nou wat... Wat willen jullie nou van me dan? Altijd zeuren over het niet goed genoeg laten zin dat je kijkt, je laat zien dat je kijkt en dan is het alweer niet goed? Volgende keer kijk ik helemaal niet naar rechts en geef ik extra gas! Maar ja, dat werkt ook weer niet... Dus paar kleine aanpassingen, slaag je de 2e keer.
Oud 05-08-2003, 16:55
gimgamgommetje
gimgamgommetje is offline
Citaat:
Cybernetic Joosíe-lastig schreef op 01-08-2003 @ 14:47:
Ben nu op lesje 11 van de 35 en ik rij al zonder erbij na te denken Ik ben net geslaagd voor mijn theorie, met 1 fout
zonder er bij na te denken??? nou dat begint goed
Oud 05-08-2003, 19:20
Tox
Tox is offline
Heb ik helaas geen
Oud 06-08-2003, 10:16
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
die moet nog komen
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 12:12
Thomas
Thomas is offline
Weet iemand hier hoeveel lessen er ongeveer voor nodig zijn voor je motorrijbewijs?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 15:12
Yohst
Yohst is offline
Iemand nog meer tips voor het afrijden?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 06-08-2003 @ 13:12:
Weet iemand hier hoeveel lessen er ongeveer voor nodig zijn voor je motorrijbewijs?
afhankelijk van drukte bij het CBR, ik heb nu 12 lessen gehad, moet binnenkort afrijden, maar ben 100% klaar voor het afrijden, volgens mijn instructrice...

Gemiddeld, (als je je auto rijbewijs al hebt) kost het tussen de 10 en 20 lessen (ja, lekker ruim ja...)
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 11:30
Bruut
Bruut is offline
theorie in 1x gehaald met 1 foutje

en met 40 lessen examen gedaan, en ik reed perfect, dus in 1x geslaagd

das inmiddels alweer 8 maanden geleden, heb nu lekker mn eigen wagentje
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 13:16
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Dreams schreef op 06-08-2003 @ 16:12:
Iemand nog meer tips voor het afrijden?
Bekijk het humeur van je examinator: is ie niet erg vrolijk, hou maar op, zet die auto maar stil, je zakt toch want dan pakt ie je op elk klein puntje waar hij je op pakken kan.

Is ie wel vrolijk: Denk er niet bij na dat je examen doet. Het is voorbij voordat je het weet. Gewoon lekker gaan rijden zoals je dat doet als je intructeur naast je zit. Klets met je examinator over van alles behalve op punten waarbij je je echt moet gaan concentreren, al praat de examinator, jij houdt je stil, dat getuigt van het niet laten afleiden door inzittenden.

Neem je intructeur mee op je examen. Als je echte fouten begaat en je snapt ze zelf niet na de uitleg van de examinator, kan je je instructeur bij de volgende lessen om uitleg vragen en hij weet meteen alle punten waar je aan moet werken.

Fouten mag je maken (zolang als het niet ernsitg is en je examinator in een goede bui), maar zorg dat je ze buiten de bebouwde kom maakt. Binnen de bebouwde kom constant koppie erbij en zo min mogelijk tot geen fouten maken. Daar wordt je 10 keer harder op afgerekend als fouten buiten de bebouwde kom.

Verder zeggen ze altijd kijk lekker overdreven, maar dat heb ik dus hardhandig afgeleerd. Gewoon kijken zoals je dat met les ook doet.

En voornamelijk: blijf kalm! Ga niet jezelf lopen beoordelen, er zit iemand naast die daar zijn werk van heeft gemaakt, laat het beoordelen maar aan hem over. Lekker een half uurtje gaan rijden, wees niet onzeker, je kan het tijdens de lessen dus je kan het nu ook.

Laatste tip: ga er niet vanuit dat je de eerste keer slaagt. Waarom weet ik niet maar het percentage examenkandidaten wat de eerste keer slaagt is zo belachelijk laag (tussen de 2 en 5 %) dat je wel heeeeel netjes moet gaan rijden zonder enkel inimini foutje als je daar bij wilt horen. Denk gewoon: ik doe mijn best en ik zie wel waar het schip strand. Dan is de telleurstelling niet zo groot.
Oud 09-08-2003, 15:29
Verwijderd
Zow, dat zijn mooie tips

Thx
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 15:32
Verwijderd
Ik heb iets van 37 lessen gehad, 1 keer gezakt, tweede keer dus geslaagd. Eerste keer gezakt, omdat ik niet goed in mijn dodenhoek keek bij het oprijden van de snelweg. Tweede keer moest ik in de sneeuw rijden...hehe...ging wel goed ....tsja dat blijkt wel uit t feit dat ik geslaagd ben
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 15:34
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 09-08-2003 @ 14:16:
Bekijk het humeur van je examinator: is ie niet erg vrolijk, hou maar op, zet die auto maar stil, je zakt toch want dan pakt ie je op elk klein puntje waar hij je op pakken kan.

Is ie wel vrolijk: Denk er niet bij na dat je examen doet. Het is voorbij voordat je het weet. Gewoon lekker gaan rijden zoals je dat doet als je intructeur naast je zit. Klets met je examinator over van alles behalve op punten waarbij je je echt moet gaan concentreren, al praat de examinator, jij houdt je stil, dat getuigt van het niet laten afleiden door inzittenden.

Neem je intructeur mee op je examen. Als je echte fouten begaat en je snapt ze zelf niet na de uitleg van de examinator, kan je je instructeur bij de volgende lessen om uitleg vragen en hij weet meteen alle punten waar je aan moet werken.

Fouten mag je maken (zolang als het niet ernsitg is en je examinator in een goede bui), maar zorg dat je ze buiten de bebouwde kom maakt. Binnen de bebouwde kom constant koppie erbij en zo min mogelijk tot geen fouten maken. Daar wordt je 10 keer harder op afgerekend als fouten buiten de bebouwde kom.

Verder zeggen ze altijd kijk lekker overdreven, maar dat heb ik dus hardhandig afgeleerd. Gewoon kijken zoals je dat met les ook doet.

En voornamelijk: blijf kalm! Ga niet jezelf lopen beoordelen, er zit iemand naast die daar zijn werk van heeft gemaakt, laat het beoordelen maar aan hem over. Lekker een half uurtje gaan rijden, wees niet onzeker, je kan het tijdens de lessen dus je kan het nu ook.

Laatste tip: ga er niet vanuit dat je de eerste keer slaagt. Waarom weet ik niet maar het percentage examenkandidaten wat de eerste keer slaagt is zo belachelijk laag (tussen de 2 en 5 %) dat je wel heeeeel netjes moet gaan rijden zonder enkel inimini foutje als je daar bij wilt horen. Denk gewoon: ik doe mijn best en ik zie wel waar het schip strand. Dan is de telleurstelling niet zo groot.
Dat percentage wat jij geeft van eerste geslaagde is echt ontzettende onzin. ...dat ligt hoger rond de 30-40 procenten.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 15:58
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
jellerd schreef op 09-08-2003 @ 16:34:
Dat percentage wat jij geeft van eerste geslaagde is echt ontzettende onzin. ...dat ligt hoger rond de 30-40 procenten.
Provinciaal misschien, landelijk ligt echt laag.
Oud 09-08-2003, 17:11
The Ox
The Ox is offline
Theorie in 1 x, met 1 fout

40 lessen gehad

in 1 x geslaagd.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 10:19
Angel
Angel is offline
geen rijles nog gehad..maar ben t voplgen jaar van plan denk ik..als ik gnoeg geld heb..
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 10:48
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
mysteric angel schreef op 10-08-2003 @ 11:19:
geen rijles nog gehad..maar ben t voplgen jaar van plan denk ik..als ik gnoeg geld heb..
waarschijnlijk is een cursus ABN betere uitgave voor jou
Oud 10-08-2003, 11:07
nps
nps is offline
Heb nu een stuk of 20 lessen gehad, moet nu mijn theorie gaan halen. daarna krijg ik nog een paar 1,5 uurslessen en dan kan ik gaan afrijden
Oud 10-08-2003, 16:05
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 09-08-2003 @ 16:58:
Provinciaal misschien, landelijk ligt echt laag.
Ik heb het even na gekeken. En het landelijk percentage dat de eerste keer slaagd voor de B-categorie is 44%.......dus je hebt best wel een boel ongelijk...geeft niet hoor, maar je kan beter eerst iets opzoeken voor dat je het gaat neerzetten op het forum, je bent nog een forumbaas ook (bron)
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 17:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb nog nooit auto gereden eigenlijk (duh) maar ik heb met paardrijden al een paar lesjes gehad van me allerliefste vrindinnetje
Oud 11-08-2003, 18:41
just_fun
just_fun is offline
ik heb nu 38 lessen gehad en ga morgen afrijden.....
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 18:44
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
just_fun schreef op 11-08-2003 @ 19:41:
ik heb nu 38 lessen gehad en ga morgen afrijden.....
doe je voorzichtig
Oud 11-08-2003, 20:36
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
ik heb pas 8 lessen gehad, instructeur is op vakantie en het is een bedrijfje met één auto en één instructeur. het gaat wel goed tot nu toe, maar ik heb al een tijdje geen les gehad dus ik hoop niet dat ik alles weer vergeten ben..

hoe lang duurt afrijden eigenlijk? de tijd van een gewone les?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 15:59
just_fun
just_fun is offline
afrijden duurt niet zo lang als een gewone les; t is zo rond de 20 en 45 minuten.

ik heb vandaag afgereden en ben gezakt. Ik maakte een stomme fout: ik ging te laat op de juiste rijbaan rijden, waardoor ik er nog tussen moest. helaas...!! weer sparen voor t volgende examen..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten