![]() |
|
Ik ben zelf een meisje wat nooit een trio zou willen, waarom niet? Bij 2 mannen zou ik niet weten hoe aandacht te verdelen enz. Bovendien voel ik me alleen echt vertrouwd bij mn vriend. Door 2 vrouwen zou ik me onzeker gaan voelen. En waarom zou mijn vriend naast mij nog iemand dr bij willen?
Das dus mijn reden. Maar ik denk dat jij een beetje voorbarig bent met meisjes die NOOIT een trio willen. Ten eerste omdat er ook jongens zijn wie het niks lijkt en ten tweede omdat er zat meisjes zijn die een trio wel spannend vinden. Misschien durven meisjes dr niet zo makkelijk voor uit te komen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik sta er in principe wel voor open maar ben bang dak erg jaloers zou worden
![]() ![]()
|
![]() |
ik heb er geen enkel probleem mee....maar mijn vriend wil het niet (zegt hij) heb het hem een keertje voor gesteld (voor de lol) maar hij zei dat hij dat liever niet deed om dat ik dan jaloers werd omdat hij ook aan een ander zat!
|
Ik wil best een trio. De mannen springen op! Ze struikelen bijna over hun eigen voeten om JA! te roepen! Maar ik wil een trio met een andere man erbij, en als de man in kwestie daar voor in is, wil ik ook best een keer een VVM trio.
Maar vaak zijn het de mannen die alleen maar met twee meisjes willen. Dat heeft ook iets luis, dat idee dat ze achterover kunnen zitten en zich laten vermaken/bevredigen door twee vrouwen. Als die vrouwen zouden eisen dat hij hen bevredigd zou het beeld denk ik al heel anders zijn...
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb ook een keer een trio gehad en heb beide meisjes bevredigd. Heerlijk toch? Dat hoeven ze echt niet te "eisen". Dat doe ik wel gewoon uit mijzelf... net als dat de meeste andere mannen dat zouden doen...
||
Citaat:
![]()
|
Met 2 mannen zou ik me echt een soort hoer voelen (weet ook niet waarom, maar lijkt me niks), en mijn vriend mag geen enkel vrouwelijk persoon met zn vingers aanraken behalve mijzelf
![]()
|
Ik zou het eigenlijk wel zien zitten.
Maar dan met twee mannen. Dat lijkt me nu echt geil: je begeerd voelen door twee mannen tegelijk. En ik zie ook graag mannen met elkaar kussen en knuffelen. Met een andere vrouw erbij, zou ik mezelf niet gemakkelijk kunnen blootgeven. De meisjes die het ons al aangeboden hebben, daar voel ik me niet tot aangetrokken. Maar ik vrees dat m'n vriend een man niet ziet zitten. Tenzij misschien om te kijken. Ach zo per sé wil ik het nu ook niet, het zal er wel eens van komen. Zeker als ik nog op rare feestjes beland. |
![]() |
|
Met 2 meisjes:
Ik zou me een beetje verwaarloosd voelen als mijn vriend aan dat andere meisje begint te prullen en dan ben ik volgens mij helemaal geen fijn gezelschap. Met 2 jongens: Lijkt me wel fijn, maar mijn vriend ziet dat dan weer niet echt zitten. Tja, fantasietjes moeten der ook zijn en hoeven voor mij eigenlijk niet uitgevoerd worden.
|
Ik HeB OoIt EeNs EeN TrIo GeDdAaN mAaR DaN mEt 2 BoYs ... Me VrIeNd ( ToEnDeRtIjD) En EeN VrIeNd VaN MiJn VrIeNd ... AlLeEn AlLeS wAS jAmMEr gEnOeG UiT dE hAnD gElOpEn En HeT hEEft eR ZeLfS gEZoRgT dAT hEt UiTgInG tUssEn MiJ eN mE vRiEnD ... En DaT oMdAt HIJ JaLoErS WaS ....
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 03-08-2003 om 19:18. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ennuh...Khoef dr nie nog een naakt meisje bij ![]() Bennik te hetero voor.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toevallig sprak ik gister met een meisje, die het op zich niet erg zou vinden om eens een trio te doen met een meisje erbij.. ik heb mijn telefoon nr achtergelaten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
Wat is homo/hetero/biseksualiteit precies? (afgesplitst van 'Wat zou je nooit doen') sc0undrel | 41 | 15-10-2011 13:14 | |
Seksualiteit |
bi :D AtHell | 54 | 05-07-2002 18:36 |