Advertentie | |
|
![]() |
|
Doet me denken aan een Simpsons aflevering waarin ze een kijkje nemen in de toekomst. Als je goed kijkt zie je op de studentenkamer van Lisa een tourposter van de Stones aan de muur hangen met de tekst: "Steel Wheelchairtour". Ik vind het een beetje een zielige vertoning worden eigenlijk. Al ben ik wel een grote liefhebber van het oude werk...
|
![]() |
||
Citaat:
L1 (die al bij een concert van de Stones is geweest, Praag 27 juli red.)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Nix anders kunnen? Jagger schijnt een extreem goede zakenman te zijn
|
![]() |
Ik vind de muziek van de rolling stones erg leuk/goed/mooi
De 11e ga ik naar de Kuip. Best duur wel ja, geloof dat ik 60 of 70 euro heb betaald voor een kaartje. En dan zonder busreis en zo ofcourse. En volgens mij ook nog kloteplaatsen want het waren de laatste kaartjes op het postkantoor maar ja, ik heb het er allemaal wel voorover om mijn helden eens live te zien en te horen... Heb er zooooooo'n zin in ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ronnie Wood is een niet onaardige schilder. Charlie Watts heeft zijn eigen bandjes (voornamelijk jazz), en Keith.. tja, die kan niks anders nee. Of hij tourt met de Stones, of met de X-pensive Winos. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
beter nog had er eentje zelfmoord kunnen plegen, dan waren ze nou tenminste echte legendarisch nee, geef mij maar jonge Rock & Roll zoals the hives
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en buitenlanders profiteren natuurlijk van die prijzen.. voor buitenlanders is dat echt spotgoedkoop ![]() maar dat wil dus zeggen dat die prijzen lang niet zo hoog hoeven te zijn.. de werkkosten zijn gelijk.. vrijwel al het werk wordt toch door nederlanders gedaan (het wordt geheel in elkaar gezet en vervoerd door een nederlands bedrijf).. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
The Rolling Stones Al Murphy | 45 | 03-12-2005 21:47 | |
Muziek |
The 100 worst riffs, licks & solos of all time! Odin | 54 | 25-10-2004 20:56 | |
Muziek |
The ________s geen punt. | 80 | 18-10-2004 17:00 | |
Muziek |
The Rolling Stones.... Rebirth Of Cool | 16 | 12-08-2003 11:20 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
Europese zomertour Rolling Stones 2003 Verwijderd | 7 | 17-07-2002 16:20 |