Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2003, 14:16
Verwijderd
Misschien dat iemand van jullie iets weet. Ik zoek een programma voor een offerte opvolg systeem. Wat ik daarmee bedoel is, ik maak een x aantal offertes per dag op me werk. Na verloop van tijd wil ik graag weten of het doorgaat of niet. Dus na een x aantal dagen moet ik automatisch een bericht krijgen dat het zolang is geleden dat de offerte is uitgebracht. Want nu vergeet ik er nog wel eens eentje. Dus iemand een idee of er al zoiets is? Het liefst freeware.shareware,open source ivm licenties.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2003, 14:30
unpopular
unpopular is offline
mss een simpel agenda programma.
Of iets in access maar dan is het weer wel aanteraden om in access je offertes te maken.
Er moet namelijk een link zijn tussen het offerte programma en het bijhoud programma.
En dan is de vraag natuurlijk hoe wil je dat doen het kan natuurlijk gewoon handmatig dus jij voert een offerte in en je zet de offerte in een agenda programma dat dan weer naar bijv. een week een reactie geeft van let op de offerte is al een week de deur uit.
Wil je een electronische link tussen offerte programma en notificator dan zul je moeten vertellen in welk programma je de offerte maakt.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 14:32
Verwijderd
Gewoon datum invoeren dat de offerte is gemaakt en dan x aantal dagen later automatisch bericht krijgen zodra ik de computer smorgens opstart.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 15:55
unpopular
unpopular is offline
dat kan idd met een agenda programma geloof dat het in windows 2k en xp standaard zit maar dan moet je dus wel zelf alles invoeren.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 15:57
Verwijderd
Citaat:
unpopular schreef op 10-08-2003 @ 16:55:
dat kan idd met een agenda programma geloof dat het in windows 2k en xp standaard zit maar dan moet je dus wel zelf alles invoeren.
Laat ik nou net Win98 op t werk hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 19:37
unpopular
unpopular is offline
er zijn vast veel programma's te vinden kijk anders is op www.download.com naar een simpel agenda programma je kut het dan eerst als demo ofzo downloaden en als het goed werkt kopen na de demo tijd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten