Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Anders Lycos ofzo.. Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 10-08-2003 om 19:44. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou trouwens gewoon Apache, PHP en mySQL apart downloaden en dmv de readme.txt files het e.e.a zelf uitzoeken.. leer je er ook nog wat van ![]()
|
![]() |
Ik zoek gewoon een systeem daarmee kun je vele
PHP-code:
|
![]() |
||
Citaat:
Je maakt een tabel users met daarin de volgende columns (tenminste, zo zou ik het doen denk ik): userid username userpass userurl daarna maak je een 'registreer' pagina die alles netjes in de database zet. Uiteraard heb je daarna ook een login pagina nodig die alles netjes in een sessie registreerd en automatisch doorstuurd naar 'userurl' die uiteraard een 'geen toegang' error geeft als $_SESSION['login'] oid niet bestaat. Zo zou ik het iig doen.. ik raad je aan wat tuts door te lezen op phpfreakz.nl. Even wat tuts : - SQL van beginner tot gevorderde - Iets over sessie's Maar ja t'is wat je zelf wil.. er zullen ook kant en klare scripts zijn op www.hotscripts.com of op phpfreakz bij de scriptlibrary. Kortom, verdiep je eerst in PHP voor je zomaar in de wilde weg scripts gaat downloaden en probeerd aan te passen e.d want ik kan je nu al zeggen.. dit gaat niet lukken zonder enige kennis. Iig succes ![]() [edit]Oh ja, als je nog een eigen webserver wilt opzetten.. een handleiding kun je hier vinden.[/edit]
Laatst gewijzigd op 11-08-2003 om 10:13. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sorry hoor maar ik vat het nog niet hou je een database maakt en als je een formulier zeg maar maakt hoe dat naar de database word gestuurd ! |
![]() |
||
Citaat:
Enfin, een database kun je maken met mysqladmin (zoals ook in de handleiding van apache webserver maken beschreven staat) en hoe het naar de database verstuurd wordt? PHP-code:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Webdesign & sitechecks topic - [Deel 3] M@rco | 276 | 19-06-2009 07:36 | |
Games |
BATracer Nijpjes | 48 | 26-01-2007 11:46 | |
Games |
BATracer (web-based race spel) Biertank 52 | 10 | 29-10-2006 18:46 | |
Games |
[america's army] -SoloWolf- | 62 | 23-08-2004 14:33 | |
Software & Hardware |
[Router] hosten W00t@n00bs | 24 | 24-07-2004 20:40 | |
Software & Hardware |
[Win98SE&W2k]Afsluit en inlog probleem. langejongen | 4 | 22-11-2003 12:20 |