![]() |
|
![]() |
ik heb ook wel eens met een meisje gezoend
1x alleen met meisje 2x met een meisje en 2 gasten maar dat was egt alleen voor de gein, en dat mensen me dan voor lesbie gaan naroepen is sad want bijna iedereen is er wel nieuwschierig naar...
|
dat had ik ook...
bij mij gebeurde t op een feestje, was heel grappig... en de volgende dag kwam de hele huppelkutjes gang op school naar me toe van "ohhh ben je lesbisch???" en "heb je met een meisje gezoend???" ik heb gewoon eerlijk andwoord gegeven hehe....
|
![]() |
Ik heb wel eens met een meisje gezoend, ik had wel een vriend.(nu nog steeds, en hij stond ernaast dus hij wist ervan) Het was met oud en nieuw, en na een paar glaasjes.. dan wil het wel! En het was meer een soort van weddenschap; als de jongens elkaar een zoen op de mond gaven zouden wij dat ook doen. Naja, toen hebben we ze maar ff versteld doen staan! whihi. Het was heel lekker, en zacht en lief. En misschien voor herhaling vatbaar, maar dan wel met hetzelfde meisje! Maar ik hou het toch maar bij jongens, want het zoenen met een meisje oke, maar ik zal denk nooit verliefd kunnen worden.
|
![]() |
|
wel is gedaan ja... is al wel weer hele poos geleden, kan er weinig meer over zeggen.
was meer experimenteren zeg maar. maar ik zeg niet dat ik nooit meer met een meisje wil zoenen... wie weet, wil eigenlijk nog wel keer meemaken, iets bewuster dan jaren geleden. (al ben ik trouwens wél behoorlijk hetero) (sorry marco..) |
![]() |
|
weet niet..
nog noooit geprobeerd.. schijnt wel rustiger en zachter te zijn maar ja.. misschien dat ik het ooit in een dronken bui ga proberen maar goed.. nu nog niet
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Heb ik eergisteren voor het eerst gedaan, met mijn beste vriendin. Zij had alleen weinig ervaring met zoenen...1 keer eerder met een jongen gezoend. En ik heb al 1.5 jaar een vriend...het gevolg was dat het nogal misliep, omdat ik andere dingen gewend was dan zij. Maar anyway, het was best leuk en grappig. Wel voor herhaling vatbaar, maar dan wel met een ander meisje.
|
2 jaar terug ofzow met beste vriendin gegaan. Was niet echt expres, ging per ongeluk...
Waren met groepje kauwgompje wisselen doen tijdens stappen en opeens merkten mijn beste vriendin en ik dat kauwgompje weg was.... ![]() Maar ach, beviel nog niet eens zo slecht dus zijn ook maar even doorgegaan... Nadeel ervan... als het goed bevalt blijf je er in hangen... Mogen altijd graag met z'n 2en jongens pesten en we hadden leuk slachtoffer en toen dachten we: we kunnen nog erger pesten... Ipv met hem bezig te gaan, hem mee naar buiten sleuren en met 2en bezig gaan haha! Niet te vaak doen natuurlijk...Als je er te lang in blijft hangen komen er weer dingen van waarvan je achteraf misschien wel spijt kan krijgen... Dus pas op met wie, hoe lang, wanneer en waar.
|
![]() |
hmm mja heb een relatie gehad met een meisje, ongeveer een jaar (en had ook nog mn vriend die alles best vond, was geen bedreiging voor em ofzow), dus veel gezoend met een meisje (en meer dan dat, maar daar gaat t niet over), het is idd zachter en rustiger
![]() Edit: ook nog met een ander meisje gezoend maar dat was maar 1 x...zoenen met iemand met een tong- en lippiercing is best lekker btw ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoe weet je eigenlijk of je bi bent? sterre | 35 | 08-07-2015 09:16 | |
Liefde & Relatie |
kussen vakkenvuller | 24 | 17-05-2007 08:27 | |
Seksualiteit |
meiden doet het ineens met meiden [beffen,zoenen etc] Een HYPE?? devilcat | 70 | 29-10-2004 12:52 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan het? Betekent het wat? Herkenbaar? MeLovesYou | 13 | 12-07-2004 11:26 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Psychologie |
de vakantie van men leven, maar nu... vedetje | 7 | 20-08-2003 18:59 |