![]() |
|
Verwijderd
|
Laat ik maar als eerste jongen reageren
![]() Tijdens het neuken kom ik liever in haar klaar. Wanneer ik bezig ben en ik voel een orgasme opkomen ga ik liever door tot het einde.. inplaats van te stoppen, hem eruit halen, ff snel verder gaan met de hand en dan klaarkomen.. gedachte hierbij is wel geil maar het is qua gevoel lekkerder als je tijdens het neuken het gewoon neukend af maakt Tijdens orale sex kom ik het liefst klaar in haar mond, en als zij het geen probleem vind over der gezicht ![]() En verder... voor de afwisseling is het zo nu en dan wel opwindend om over haar borsten klaar te komen.. of over haar kutje/vagina (hoe je het ook noemen wilt) inplaats van erin, of over haar billen,buik, rug, benen, voeten, handen etc.etc. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee, stiekem ben ik nog maagd en vriendinloos hoor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vriendin heeft liever dat ik 't gewoon in d'r spuit.
Ik haalde 'm voor 't zingen altijd net de kerk uit..... (heb slechte ervaring met erin spuiten (->aan de pil en toch zwanger, maar miskraam ![]() Maar ze vindt 't niet leuk als ik over d'r buik spuit.... Dan is 't intieme eraf zegt ze.... Dus alles gaat er gewoon weer in ![]() Ze gaat gewoon ff op de handoek zitten.... alles eruitpersen (en vaginale scheten laten soms ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
Jeuk en andere dingen na ontmaagding Anoniem pers123 | 14 | 13-07-2016 22:27 | |
Seksualiteit |
Vriend wil precies niet met me vrijen fotj_undercover | 12 | 17-12-2013 17:01 | |
Seksualiteit |
Vrouw laten klaarkomen ArieP | 38 | 01-07-2010 15:44 | |
Seksualiteit |
Cumshot Ske* | 52 | 25-05-2007 10:43 | |
Liefde & Relatie |
Vies van m'n vriend... *~*SaN*~* | 186 | 16-07-2005 12:56 |