Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Domme meerderheid.....En hoe zit het met het domme gedeelte van de 'slimme' meerderheid? ![]() Waarom vind jij de democratie 'kut' ?
||
Citaat:
![]() omdat de mensen die stemmen niets van de mensen afweten waar ze op stemmen. daarnaast weten de mensen op wie gestemd wordt vrijwel niets van alle onderwerpen. kortom: het leukste verhaaltje met het betrouwbaarste gezichtje de meeste stemmen. mensen zijn daarnaast niet goed in het hebben van een lange termijnvisie; doordat er elke 4 jaar gestemd wordt, wordt dit nou ook niet bepaald gestimuleerd. daarnaast vind ik het sowieso irritant dat allemaal domme mensen mogen stemmen en met hun irritante stemgedrag mijn leven beinvloeden. @ nare man: ja zo kan je t ook zeggen, dank, dank.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en ja, ik ben arrogant genoeg om dat voor hun te bepalen
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
|
Hier nog een van een weekje geleden.
Maar men heeft maar de oogkleppen op. ![]() In Hoorn heeft zaterdagavond rond negen uur een massale vechtpartij plaatsgevonden tussen verschillende groepen allochtonen. De knokpartij vond plaats in de wijk Grote Waal. Een 27-jarige man uit Hoorn werd met een mes in zijn rug gestoken en een 22-jarige man liep een hoofdwond op. De neergestoken man verkeert niet in levensgevaar. De aanleiding van het gevecht, waarbij ongeveer 60 Turken, Marokkanen en Antillianen betrokken waren, is onbekend. Wel is duidelijk dat de auto's van de twee slachtoffers vernield zijn. Bron: Fok.nl |
![]() |
||
Citaat:
![]() Net als maggie synoniem staat voor de verschillende soorten aroma ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Jij toch ook niet met een domme belg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of zoals jij nu 'doet' wil je het ontkennen dat die allochtoonse vechtpartij er is geweest? Leuk he oogklepjes? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jij hebt een fantasiebril ofzo, want je leest dingen die er niet staan ![]() Ik ontken t nergens en ik betreur zulke dingen ook ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Pff miljarden ![]() Bovendien zijn ze verkeerd besteed en heeft t dus tot niets geleid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
2) omdat lage opleiding niet altijd aan jezelf te wijten is
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch wordt er in Canada jaarlijks nog niet 1 procent van de moorden gepleegd die in Amerika voorkomen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Wat een gehuil zeg kennen jullie niet eens jullie geschiedenis van N.L.
In de jaren 60 was het normaal in Den haag op de lts dat molukkers en nederlanders elkaar te lijf gingen met stokken. Dan nog wat tilburg is gewoon puinzooi net als arnhem, alkmaar en andere plaatsen. Heeft niks met groepen te maken maar meer met hulpverleners buurtagenten sociale gemeente. Als je in plaatsen kijkt Haarlem,Leiden,Den haag hoor je niet dat groepen elkaar te lijf gaan dus niet zo huilen. Dan het gehuil van de burgemeester boehoe ik ben het beu boehoe snik snotter altijd die antilianen. Als je niet eerder iets gedaan had was er ook niks gebeurd.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() (okay, dat was een flauwe grap. Get over it.)
||
Citaat:
2) kan een ezel er iets aan doen dat ie een ezel is?? nee toch, maar daarmee krijgt ie geen stemrecht hoor ennum...laag opgeleide mensen die wel maatschappelijk betrokken zijn moeten dan toch wel stemrecht krijgen .... ook al zie ik het liefst die hele onzin van democratie afgeschaft... @ che: ja heb ik gelezen, mooie ideeen had die man... @ nare: dat verschil is te verklaren door de ghetto's die amerika wel heeft en canada niet; in een blanke wijk worden relatief gezien ongeveer net zoveel moorden ed gepleegd als in nederland of canada. in een zwart ghetto iets van 50x zoveel. het komt dus, itt tot wat vele denken, niet door de wapenwet, maar door de ghetto's (en dus door de enorme achterstand van veel amerikanen).
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Sann kan wel een saaingerschap gebruiken #1879 Verwijderd | 500 | 25-11-2013 12:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[stelling] Etnische/religieuze geweldadige conflicten bestaan niet Verwijderd | 213 | 15-11-2008 15:22 |