Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() (roelt wel ff tussendoor ![]()
Laatst gewijzigd op 12-04-2002 om 21:41. |
![]() |
|
trigun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! absoluut. prachtig verhaal, hele goede animatie, goede muziek, interessante karakters en een perfecte afwisseling tussen heel grappig en dramatisch, en soms ook filosofisch.. absoluut beste tekenfilm
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'we wouden gaan'. Heel normale spreektaal hiero. Schrijven niet. (tja, dwz, de domme types schrijven het wel... maar die schrijven ook 'joun huis' en zo...) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ff profiel gecheckt? ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Deels uit een manga-zaakje in Antwerpen en het andere deel heb ik maanden voor op internet zitten downloaden ![]()
||
Citaat:
ik heb trouwens maar 1 van de Kenshin-films gezien, 2e moet ik nog downen ![]()
|
![]() |
Tekenfilm
Fern gully /\tl/\ntis PowerPuffGirls Asterix en Obelix da bom!! the kids from room 402 Spawn uuhhh... blabla Anime: Akira Ayashi No Ceres Ah! My Goddess Angel Sanctuary Bastard! Battle Angel Blood: The last vampire Comic Party Cowboy Bebop Dirty Pair Flash dragonball z El Hazard Escaflowne pfff.. heb je nog ff Excel Saga Fushigi Yugi Ghost in the Shell Hellsing Inu Yasha Iria: Zeiram the animation Kenshin (Samurai X) maho tsukai tai! Nausicaa Naruto Ninja Scroll Puni Puni Poemii Read or Die Record of Lodoss War Red Hawk Samurai Pizza Cats ![]() Shaman King Tenchi Muyo! TRIGUN X (CLAMP) Zo.. Daar zat niemand op te w88 maar goed.. das nu te laat he |
![]() |
||
Citaat:
Ayashi No Ceres heb ik helemaal gezien, is vet ![]() Fushigi Yuugi is ook vet lache, heb ik ook al heel wat van gezien ![]() Je bent Rurouni Kenshin vergeten ![]()
||
Citaat:
Vooral Fushigi Yuugi, Ayashi No Ceres en Rurouni Kenshin is tha bom!!!! Anime rules, en wie het niet ermee eens is, hoeft niet in m'n buurt te komen, ik maak dan geen vriendelijk contact ![]()
|
Bedenk me ineens dat ik een paar maanden geleden Samurai X (Rurouni Kenshin:The Motion Picture) heb gezien....was wel aardig.
![]() Tenku no shiro Rapyuta was goed trouwens. ![]() (Laputa: Castle in the Sky)
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() wat ik me nog kan herinneren was dat die ding uit elkaar viel op het einde ? ![]() je moet gewoon kenshin serie kijken van 1 t/m 90+ oid |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wil best een handvol afleveringen dowloaden....maar zo'n hele serie.... ![]() Tips zijn welkom. ![]()
|
Heeej mensen deze heb ik er nog niet bij zien staan en dat is ook nit zo heel gek omdat het ook niet op TV komt.
Ik heb het over UMC (Ugly Mean Chickie) en andere Hoving producties. Dit zijn de meest droogkloterige cartoons ooit. Ik raad jullie aan om www.hoving.tv eens te checken, echt zooooo vet. |
![]() |
|
The Lion King staat bij mij nog steeds op nummer 1; echt een meesterwerk gewoon. Disney zal zichzelf nier meer overtreffen, ben ik bang. Zeker nu ze crap als The Emperor's New Groove maken en 3D shit als Atlantis aan de lijst van Feature Length Animated Classics toevoegen. Met al die deel 2 troep moeten ze ook stoppen; echt schandalig. De Disney Magic is diep gezonken.
Maar door deze thread raak ik wel weer geinteresseerd in anime. Heb gisteren Akira ged/l (wil ik eigenlijk al jaren doen, maar vergeet steeds) en ga daar eens lekker voor zitten ![]() DBZ heb ik een hele tijd gevolgd. Alle afleveringen tot het einde van de Cell saga gezien (ja, wel dubbed; ik kan dat Japans niet uitstaan). Heb bijna alle afleveringen t/m 126 gecaptured van Cartoon Network, maar dat wordt je ook een keer zat. Rurouni Kenshin ziet er ook erg goed uit, dus daar ga ik ook maar eens naar kijken. Kben OVA 1 aan het downloaden, want las dat het wel handig is om daarmee te beginnen als je niet bekend bent met de Japanse geschiedenis (is het allemaal wat beter te volgen). Leuke thread ![]()
Laatst gewijzigd op 05-05-2002 om 20:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]() daar zit 1 lange verhaallijn daarna van 50-einde dan zit er een andere grote verhaal lijn Flame of recca 1-24 adviseer ik je ![]() ![]() begin is nog een beetje vaag... maar later is het supertof!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik voeg 'm toe aan m'n (gestaag groeiende) lijst.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Nostalgie! Refill-sensei | 17 | 25-06-2012 09:01 | |
Films, TV & Radio |
[TV] Wie kent er nog titels die op Kindernet kwamen? Purgatori | 195 | 31-08-2008 13:19 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 11] Donny must die | 500 | 01-04-2005 18:27 | |
Films, TV & Radio |
[nostalgie] Bobobobs Severus | 49 | 01-10-2004 17:13 | |
Films, TV & Radio |
[TV] Je favoriete tekenfilmserie! Verwijderd | 116 | 03-06-2004 14:00 | |
Films, TV & Radio |
Beste tekenfilmserie of animatiefilm OOIT Deel II? Rollo Tomasi | 41 | 04-05-2003 01:20 |