Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik vind ze goed. ook omdat ze gewoon goede nummers kunnen schrijven, en omdat ze schitterende serieuze nummers kunnen maken, en niet zomaar een dozijn onzinnummers op een cd flikkeren.
Hun imago is dat van 'knulletjes/feest punk'. Dat kan ik begrijpen doordat ze in hun clips dat beeld neerzetten, toch (zoals de gitarist al zei ) gaat bijna alle nummers over serieuze shit, en maken ze best serieuze nummers (Staying together for the kids is zelfs een wereldnummer). Alleen moeten ze wel eens kappen met die onzinnige humor over sex live. Ook zouden ze veel consistenter moeten zijn live.
|
ik vind ze wel ok, ze zijn gewoon wat ze zijn...en niet muzikaal poppunk bandje en ze claimen teminste niet meer te zijn ofzo en t is ook wel 'echt'; ze zijn teminste niet zo overgeproduceerd enzo
ze zijn gewoon kut en ze weten t, daarom zijn ze wel ok... k vraag me alleen af of we nog meer van hun gaan horen...
||
Citaat:
ze weten dat ze niet kut zijn. Ze zijn sarcastisch. Dat is iets anders. Hoe kom je erbij eigenlijk? Ze zijn ook wel muzikaal, check die drummer. Ze zijn niet overgeproduceerd? hahaha. Dude. Welcome to the real world. Enjoy your stay.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nu snap ik het. Een kutgitaar, maar je bent er wel cool mee. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wim van den brande , broer van Gert - Jan ( rose of silence ) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kwas ook fan, heb alle albums origineel behalve Cheshire cat want die was vroeger erg duur. Ook heb ik alle singles, en sommige ook dubbel omdat er bijv. een ander hoesje om zat of er 1 ander liedje op stond
![]() Heb ze helaas nooit live gezien. Vind ze nu nog steeds wel leuk, als in: in interesseer me er nog voor. Heb pas een liedje van het aankomende album gehoord en het klinkt nog best redelijk. Wel rustig, maar dat is de richting die ze op gaan denk ik, had je al kunnen merken een TOYPAJ. Verder tja, geen zin meer idd om er nog meer over te lullen. Ze zijn cool, vooral het oudere werk en nee dat zeg ik niet om stoer te doen. Ik vind dat gewoon. (denk: buddha en cheshire cat) |
![]() |
|
Even stelen van Danique
Kwas ook fan, heb geen albums origineel behalve Cheshire cat want die kwam ik ooit 's ergens tegen. Heb ze helaas nooit live gezien. K vind het altijd leuk om nummers van ze op mtv te zien enzo, ben ook heel benieuwd naar hun nieuwe album, en al mn oude blink posters hangen nog. Ik heb zelfs mijn enorm gekrompen eerste bandgirlie met uitgescheurde opdruk bewaard. Ja. Mijn jeugdsentimentbandje. :*) en ze moeten 's opschieten met dat album want ik wil ze live zien verdomme. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ja ik heb 3 shirts
en ook nog 2 colored vinyls die ik nooit heb gedraaid want ik heb geen platenspeler ![]() maar ik moest het hebben he ![]() En de video Urethra chronicles man, ik heb er echt veel geld aan uitgegeven ![]() Ik denk dat ik daarom nooit meer echt "lyrisch" van een band wil zijn, het kost je veel tijd en geld en meeestal heb je er niks aan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Blink 182 Verwijderd | 76 | 02-02-2004 12:01 | |
Muziek |
Blink 182 of andere suggesties voor verjaardag vriendin.. Spray rebel | 20 | 21-12-2003 18:05 | |
Muziek |
nieuwe cd blink 182, is het wat?? idontcare | 13 | 20-11-2003 11:53 | |
Muziek |
Blink 182 - Nirvana CyWu | 23 | 15-09-2003 01:53 | |
Muziek |
Blink 182 Da wizzZ | 4 | 03-04-2003 18:13 | |
Muziek |
blink 182 uit elkaar?? Rebirth Of Cool | 19 | 13-08-2002 15:00 |