Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
www.neopets.com
en dan kun je een beestje maken (een neopet) dan krijg je ook geld: Neopoints!! maar die van mij zijn dus bijna op, en het eten voor mijn beestje ook!! daarom heb ik NP's nodig (ok, ik zit misschien op het foute forum hiervoor, maarja) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
tips: speel geen gokspelletjes maar puzzels of actie spelletjes. Featured game moet je zeker doen. Carnival of terror, kikomatch.. of zoiets. Open een bankrekening. Dan kan je elke dag je rente ophalen en bij het openen krijg je 30 np cadeau(jeej) |
![]() |
|
Verwijderd
|
dan ga ik maar even opscheppen over mijn neopets en geld
![]() Cosmo2712 the Yellow Lupe (deze heb ik zelf gemaakt) ![]() - Statistics - Age : 834 days old (20028 hours) Level : 22 Owner : kydnav (You!) Gender : Male Height : 66 cms. Weight : 138 lbs. Hit Points : 25 / 25 Strength : GREAT (29) Defence : GREAT (28) Movement : mach 4 Intelligence : genius 2003_Simo_2003 the Blue Ixi ![]() - Statistics - Age : 378 days old (9094 hours) Level : 6 Owner : kydnav (You!) Gender : Male Height : 54 cms. Weight : 66 lbs. Hit Points : 13 / 13 Strength : strong Defence : armoured Movement : breakneck Intelligence : above average Account Type : Diamond Deposit Current Balance : 200,953 NP Diamond Deposit Interest Rate : 9% per year. |
![]() |
|
![]() |
ge moet aan da wiel gaan draaien in faerieland, meerca chase, tombola spelen, dubloon disaster, een gratis omelette in tyranian gaan halen, enzo enzo en af en toe iets in de bank steken ik heb in een maand tijd 78000 NP dus proberen maar he ...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
|