![]() |
||
Citaat:
Het doet dan wel ff pijn misschien in je kuit, maar al minder als met de kramp, en die kramp gaat dan al snel weer weg.
|
heb ik ook weleens wat ik dan doe... nou je wil het mischien niet weten.. maar het helpt wel
vaak is het in mn kuit dat pak ik 'm vst en begin er heel hard met mn vuisten op te slaan ... klinkt stom ik weet het maar het werkt echt .. bij mij dan, als ik niks doe verga ik echt van de pijn dus dan maar zo. heb het trouwens nietzo vaak meer soms een paar x per week maar nou niet meer
|
Verwijderd
|
Probeer je benen een beetje te trainen op lenigheid en spieren. Met een goede conditie en vooral met een goede doorstroming van bloed in je benen heb je er al veel minder last van.
Ik weet niet wat je eigenlijk doet overdag, maar je kan snel kramp krijgen als je je benen lang in de zelfde positie houdt. Afgelopen maanden heb ik zelf zo'n 8 uur per dag gestaan en de eerste weken had ik de eerste paar dagen kramp van het steeds staan in de zelfde positie. Maar dat went. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zo erg dat je je helemaal niet meer kan bewegen... Echt verschrikkelijk. ![]() Ik weet het niet, maar ik denk dat het iets te maken heeft met zout. Sinds ik (veel) meer chips en andere zoute dingen eet heb ik er geen last meer van... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Doodstil blijven liggen tot het verdwijnt... Bij mij blijft het na zo'n aanval nog wel uren pijnlijk, het hele been. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
kramp in 2 vingers Nonny | 3 | 11-10-2013 10:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Kramp Verwijderd | 6 | 14-01-2008 18:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
duidelijke adertjes in mijn benen Angel Of Faith | 8 | 12-07-2007 15:06 | |