Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2003, 15:25
alpha
alpha is offline
Ben jij misschien in de stemming gekomen door dit forum en heb je gedacht "ja, ik doe het nu!"? En ga je dus volgend schooljaar beginnen met een jeugdtheaterschool of schooltheater of wat dan ook? Vertel het hier, ik ben benieuwd!
Oud 18-08-2003, 16:23
Daangerous
Daangerous is offline
ik ga dat alles en nog veel meer doen, en dat komt niet door dit forum, hehe
Ik ga idd de orientatiecursus doen, ik ga 2 producties doen, ik ga een kleine presentatie doen in de Jaarbeurs in Utrecht, ik ga een vooropleiding doen op de Fontys, ik ga veel les krijgen, op school en van leerlingen van de academie en alles wat op mn weg komt, en ook nog ff mn examen halen
Oud 18-08-2003, 16:49
alpha
alpha is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 18-08-2003 @ 17:23:
Ik ga idd de orientatiecursus doen, ik ga 2 producties doen, ik ga een kleine presentatie doen in de Jaarbeurs in Utrecht, ik ga een vooropleiding doen op de Fontys, ik ga veel les krijgen, op school en van leerlingen van de academie en alles wat op mn weg komt, en ook nog ff mn examen halen
Het hoeft ook niet door dit forum te komen maar het lijkt me wel dat je kriebels zou kunnen krijgen als je hier allemaal mensen ziet die zeer into zijn. Maar jij gaat idd heel veel doen!!

Ik denk ik helemaal niks... Maar ach, er zijn plannen, en eerst maar even een start maken op school he.
Oud 18-08-2003, 22:02
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
alpha schreef op 18-08-2003 @ 17:49:
Het hoeft ook niet door dit forum te komen maar het lijkt me wel dat je kriebels zou kunnen krijgen als je hier allemaal mensen ziet die zeer into zijn.
hehe, helaas wordt daar nog iets te weinig voor gepost op T&C, daarom zit ik ook meer dan de helft van de tijd op F&TV, alleen daar kennen ze ook geneen frickin' Nederlandse acteur
Oud 19-08-2003, 09:16
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
ik ga 1 september beginnen aan mn nieuwe studie: theater-,film- en tv wetenschappen....das al heel wat al zeg ik t zelf. en ik heb een boekje bekeken met theatergroepen e.d. in utrecht, daar zag ik ook aardig wat leuke dingen tussen staan, dus ik hoop een cursus theatertechniek te gaan volgen

maar net als alpha; eerst naar es een nieuwe start maken daar
Oud 19-08-2003, 13:42
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 18-08-2003 @ 17:23:
Erg leuk! Veel plezier en succes ermee En met je examen ook natuurlijk...!
Oud 19-08-2003, 19:51
alpha
alpha is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 18-08-2003 @ 23:02:
hehe, helaas wordt daar nog iets te weinig voor gepost op T&C,
Maar wij zijn de mensen die het wat moeten maken, waardoor er meer mensen zullen komen. Wij zijn de mensen die moeten posten. Niet dat wij dat hier niet doen, ik zie jou hier genoeg, maar als het wat drukker is hier, komen er automatisch als reactie nog meer mensen, en dat is wat we willen. Toch?!
Oud 19-08-2003, 20:45
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
alpha schreef op 19-08-2003 @ 20:51:
Maar wij zijn de mensen die het wat moeten maken, waardoor er meer mensen zullen komen. Wij zijn de mensen die moeten posten. Niet dat wij dat hier niet doen, ik zie jou hier genoeg, maar als het wat drukker is hier, komen er automatisch als reactie nog meer mensen, en dat is wat we willen. Toch?!
idd, posten wie ein malloot
Oud 19-08-2003, 20:53
Balance
Balance is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 19-08-2003 @ 21:45:
idd, posten wie ein malloot
ach, doe ik ook maar mee
ik ga dit jaar verder met de theaterschool. niet geïnspireerd door dit forum dus, maar ach, wel leuk om ff te melden
ik ga naar het 5e leerjaar, dat betekent dat ik nu weer ga 'lessen' ipv optreden (heb ik de afgelopen 2 jaar gedaan) dus 't wordt wel weer ff wennen.
maar op dit moment mis ik het toneelspelen echt heel erg!
het seizoen begint 4 oktober pas...
Oud 20-08-2003, 16:45
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
de school toneel groep is echt geslonken, iedereen gaf 100% maar waren na afloop wel boos en doen dit jaar niet meer mee.
Jammr maar ik hoop dat we dan een kleinere groep krijgen.
Advertentie

Regels voor berichten