Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2003, 08:51
kimmetjexx
kimmetjexx is offline
Zijn hier ook mensen die in wicca geloven en het uitvoeren??
Ik namelijk wel ik kan ook handlezen, tarot leggen en nog meer van dat soort dingen.
Oud 20-08-2003, 12:52
Verwijderd
Wicca's weet ik niet, maar er zijn nog wel heksen hier. Traditioneel dan. Maar waarom vraag je ernaar? Zoek je contact?
Oud 20-08-2003, 15:19
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Mutant schreef op 20-08-2003 @ 13:52:
Wicca's weet ik niet, maar er zijn nog wel heksen hier. Traditioneel dan. Maar waarom vraag je ernaar? Zoek je contact?
Denk ook genoeg wicca ja, maar ben ik ook niet helemaal zeker van. Denk inderdaad dat het merendeel hier toch traditionele hekserij bedrijft.
Oud 20-08-2003, 16:28
Verwijderd
Citaat:
kimmetjexx schreef op 20-08-2003 @ 09:51:
Ik namelijk wel ik kan ook handlezen, tarot leggen en nog meer van dat soort dingen.
ik ben dr wel in geinteresseert enzow, maar ik doe verder niet heel veel meer als dr over lezen en tarot leggen enzow
Oud 23-08-2003, 16:18
Verwijderd
ik doe wel wicca
maarn iej egt van de bloempejs plukken ensow
meer telepathie en uitreden
Oud 23-08-2003, 16:24
Sha'Quessir
Sha'Quessir is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 23-08-2003 @ 17:18:
ik doe wel wicca
maarn iej egt van de bloempejs plukken ensow
meer telepathie en uitreden
zoiets
Oud 23-08-2003, 17:27
dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
kimmetjexx schreef op 20-08-2003 @ 09:51:
www.whiteshadow.nl neem daar eens een kijkje op.
Oud 23-08-2003, 19:55
Verwijderd
Is wicca zijn soms in de mode, die mensen zijn er plotseling bij bosjes te vinden
Oud 24-08-2003, 00:33
Snow
Snow is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 23-08-2003 @ 20:55:
Is wicca zijn soms in de mode, die mensen zijn er plotseling bij bosjes te vinden
idd.

en weet het overgrote deel ook dat wicca een religie is en geen verzamelnaam voor mensen die occulte dinge uitvoeren?
Oud 24-08-2003, 01:10
Verwijderd
Ik wil niet eens beginnen uit te leggen aan wat er nou aan de vorige redenaties fout is...

Snow haalt het al aan. Ik zal toch maar heel kort (zuchtend) even iets zeggen: tarot leggen, meditatie, kruiden, occulte dingen, paranormaal, whatever... houdt NIET in dat je wicca of zelfs maar een heks bent. Heks zijn is geloven, een levensvisie, een manier van leven. Het draait in de eerste plaats om je geloof, dan om hoe je leeft en dan om het leren, al de rest is bijkomstig. Heksen zijn wel sneller met die dingen bezig, maar dat hoeft helemaal niet. Dat je je met die zaken bezig bent, hoeft helemaal niet in te houden dat je een heks bent.
Wicca is dan ook nog een stroming binnen de hekserij, het heeft eigen regels, eigen doelstellingen en andere visies.

Trendverschijnsel. Mensen, ga eerst eens kijken wat iets inhoudt voor je roept dat je iets bent.
Oud 24-08-2003, 01:14
Verwijderd
Citaat:
tarot leggen, meditatie, kruiden, occulte dingen, paranormaal, whatever... houdt NIET in dat je wicca of zelfs maar een heks bent.
Ik begon al bang te worden voor mezelf
Oud 24-08-2003, 10:11
Snow
Snow is offline
Citaat:
Mutant schreef op 24-08-2003 @ 02:10:
Ik wil niet eens beginnen uit te leggen aan wat er nou aan de vorige redenaties fout is...

Snow haalt het al aan. Ik zal toch maar heel kort (zuchtend) even iets zeggen: tarot leggen, meditatie, kruiden, occulte dingen, paranormaal, whatever... houdt NIET in dat je wicca of zelfs maar een heks bent. Heks zijn is geloven, een levensvisie, een manier van leven. Het draait in de eerste plaats om je geloof, dan om hoe je leeft en dan om het leren, al de rest is bijkomstig. Heksen zijn wel sneller met die dingen bezig, maar dat hoeft helemaal niet. Dat je je met die zaken bezig bent, hoeft helemaal niet in te houden dat je een heks bent.
Wicca is dan ook nog een stroming binnen de hekserij, het heeft eigen regels, eigen doelstellingen en andere visies.

Trendverschijnsel. Mensen, ga eerst eens kijken wat iets inhoudt voor je roept dat je iets bent.
how 'bout a sticky topic met daarin een overicht en een korte beschrijving van een aantal basisbegrippen? Ik zeg ook maar wat...
Oud 24-08-2003, 21:47
Verwijderd
slim, maar onhaalbaar werk, want welke begrippen moeten we er allemaal gaan inzetten enzo. Ik heb zo al werk genoeg . Gewoon google is de beste methode
Oud 24-08-2003, 21:48
Sha'Quessir
Sha'Quessir is offline
Citaat:
Mutant schreef op 24-08-2003 @ 22:47:
Gewoon google is de beste methode [/B]
Dat wordt duz een sticky link naar Google

Oud 24-08-2003, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Sha'Quessir schreef op 24-08-2003 @ 22:48:
Dat wordt duz een sticky link naar Google

Lol

EN nu mag ie wel dicht veronderstel ik. Als iemand hierover nog verlichtende wijsheden weet te vertellen, doet ie dat maar tegen mij via pm .
Advertentie

Regels voor berichten