Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2002, 13:49
Loesje
Loesje is offline
Op de een of andere manier wordt ik altijd gekwets in de liefde. Ben tot nu toe 2 keer echt verliefd geweest, de tweede is nu een beetje aan het aflopen. Omdat me zaterdag duidelijk is geworden dat hij niet verliefd is op mij.

Dit is allemaal op een hele stomme manier gegaan, en ik had het gewoon liever eerder geweten. Hij is namelijk met me uitgegaan (en ik heb hem echt wel gevraagd of hij dat echt wilde) maar vanaf de eerste minuut was voor mij duidelijk dta het niet zou gaan werken (door zijn houding!) Nou later op de avond heeft hij me dat ook gezegd. Dus ik had zoiets van nou ja zeg, dat had ik wel eerder willen weten. Zegt hij over msn: maar ik wist het nog niet zeker, wilde de bios gewoon even afwachten (net alsof er iets in de bios verandert!) en ik vind het ook jammer (dat snap ik dan niet hoor ) en ook natuurlijk gebruikte hij de standaard zin : het ligt aan mij en niet aan jou! (echt waar wat moet ik hier nou weer mee verder hebben we afgesproken dat we normaal tegen elkaar zouden doen....maar hij ontwijkt me gewoon! (wat ik dus niet begrijp!, hij heeft het er toch niet moeilijk mee! dat ben ik toch!)!

Zijn jullie vaak gekwets in de liefde???

En zijn er situaties waarin je hebt gedacht......waarom heb je dat niet eerder verteld !!!!!!???
Oud 23-04-2002, 14:12
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Niet vaak ofzo, eigenlijk maar 1 keer echt (de andere keren heb ik het uitgemaakt en dan voel je je niet echt gekwetst ofzo... wel kut)
Maar het is toen na 2 jaar uitgegaan eigenlijk een beetje van beide kanten, hoofdzakelijk omdat we gewoon teveel ruzie hadden. En dan ga je je toch afvragen van "tja wanneer zat ie er over na te dneken dat ie niet meer wilde" enzo. Maar ik heb nooit gehad dat iemand eerst interesse had en later zeg maar afhaakte...

gelukkig niet
Oud 23-04-2002, 14:15
friesin
friesin is offline
neeej sorry, maar zal vast nog weleens komen, ben ik bang...

Sterkte de komende tijd in ieder geval he
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 15:40
Verwijderd
Kben voor mijn huidige vriend nooit echt verliefd geweest..
Dus ook niet echt gekwetst (niet op liefdesgebied iig).

Maar ik zit nu wel in een positie waarin ik gigantisch hard gekwetst kan worden, juist omdat ik zoveel van hem houd ..
Maar dat geeft niet, dat hoort erbij

Lofjoe tim
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 15:43
Verwijderd
Hee Loes,

ik ben zelf ook wel een aantal keren gekwetst in de liefde, soms wat erger, soms wat minder erg. Maar het verschijnsel waar jij tegenaan bent gelopen bij die jongen herken ik wel een beetje. Misschien wilde (of kón) hij gewoon niet recht in je gezicht zeggen dat hij je niet leuk vond...op het moment dat jíj het hem face-to-face vroeg, móest hij wel antwoord geven, maar ik denk niet dat mensen dat zo héél snel in iemands gezicht zeggen...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 20:00
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
friesin schreef:

Sterkte de komende tijd in ieder geval he
ja dat zal wel lukken hoop ik. Maar ik wil gewoon vrienden met hem blijven, maar hij vertoont ernstig ontwijkgedrag de laatste 2 dagen!
Oud 23-04-2002, 20:37
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Loesje schreef:
Op de een of andere manier wordt ik altijd gekwets in de liefde. Ben tot nu toe 2 keer echt verliefd geweest, de tweede is nu een beetje aan het aflopen. Omdat me zaterdag duidelijk is geworden dat hij niet verliefd is op mij.

Dit is allemaal op een hele stomme manier gegaan, en ik had het gewoon liever eerder geweten. Hij is namelijk met me uitgegaan (en ik heb hem echt wel gevraagd of hij dat echt wilde) maar vanaf de eerste minuut was voor mij duidelijk dta het niet zou gaan werken (door zijn houding!) Nou later op de avond heeft hij me dat ook gezegd. Dus ik had zoiets van nou ja zeg, dat had ik wel eerder willen weten. Zegt hij over msn: maar ik wist het nog niet zeker, wilde de bios gewoon even afwachten (net alsof er iets in de bios verandert!) en ik vind het ook jammer (dat snap ik dan niet hoor ) en ook natuurlijk gebruikte hij de standaard zin : het ligt aan mij en niet aan jou! (echt waar wat moet ik hier nou weer mee verder hebben we afgesproken dat we normaal tegen elkaar zouden doen....maar hij ontwijkt me gewoon! (wat ik dus niet begrijp!, hij heeft het er toch niet moeilijk mee! dat ben ik toch!)!

En zijn er situaties waarin je hebt gedacht......waarom heb je dat niet eerder verteld !!!!!!???
wow, komt me bekend voor :/

'k was afgelopen jaar ook met een meisje naar de bios geweest, was een meisje van de camping...
da et "uitje" hebben we niet meer fatsoenlijk kunnen praten...
et seizoen ging voorbij, en we kwamen beiden niet meer naar de camping. wel hak er nog een paar keer gebeld + ge-smst. maar ook daar kwam een einde aan toen ze (ineens) een vriendje kreeg.
[das een lang verhaal in't kort ]

twas beter wanneer ze meteen "nee" had gezegd dan dat ze je in twijfels alleen achter laat...dat is gewoon een kl*te gevoel...
Oud 23-04-2002, 20:40
moenbase
moenbase is offline
+

'k ga der waarschijnlijk volgende week weer zien...misschien moet ik er niet aan beginnen et te zeggen...maar et gewoon zo laten zoals et is. maar kwil gewoon vrienden zijn met er, kweet alleen nie of zij dat wel wilt...
Oud 23-04-2002, 20:53
Gothic
Gothic is offline
genoeg om te weten hoe het voelt... ik word meestal gekwetst als ik om iemand geef, maar om iemand geven is ook liefde natuurlijk...
Oud 23-04-2002, 21:10
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Loesje schreef:

Alleen maar.

-Desecrator
Oud 23-04-2002, 21:59
ABrules
ABrules is offline
Verdriet zal mijn hart niet versomberen, verdriet zal mijn hart onderwijzen.

Dit denk ik als er momenten zijn wanneer je gekwetst wordt, misschien heb je dr iets aan.

Veel succes in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 21:25
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
ABrules schreef:
Verdriet zal mijn hart niet versomberen, verdriet zal mijn hart onderwijzen.

Dit denk ik als er momenten zijn wanneer je gekwetst wordt, misschien heb je dr iets aan.

Veel succes in ieder geval.
haha ja leuk om aan te halen als je niet gekwets bent. MAar nu ????

Trouwens ik ben altijd heel gelukkig geweest als vrijgezel....en ik moet zeggen er is niets mis mee. Maar op dit moment vind ik het helemaal niet meer leuk, eigenlijk raar is dat. Ben meer dan een jaar heel gelukkig vrijgezel geweest, wordt ik verliefd en wordt het niets. Ben ik ongelukkig......terwijl er eigenlijk niets veranderd is!
Oud 24-04-2002, 21:40
Esmée
Esmée is offline
Tja ik denk dat iedereen wel eens gekwetst wordt/is in de liefde. Ik ook. Maar dat van hem kan ik eigenlijk nog wel een beetje begrijpen als ik dat zo lees...hij wou het gewoon eerst nog ff een kans geven denk ik, zien hoe het zou lopen op jullie afspraak. Blijkbaar heeft hem dat niet overtuigd en heeft hij besloten er van af te zien...kan toch? Ik zou het ook zo gedaan hebben denk ik... En tja die zin 'het ligt niet aan jou maar aan mij' moet je maar niet te veel over nadenken want dat zegt iedereen nou eenmaal altijd...
Oud 25-04-2002, 09:11
Verwijderd
Nouja Esmée, het kán natuurlijk, maar de kans is wel bijzonder klein. Als jij weet dat een jongen jou leuk vindt, maar jij ziet hem niet echt zitten, dan weet je toch ook 'vantevoren' al dat je niks met hem wilt? Iemand leuk vinden lijkt mij iets wat je vantevoren al een beetje ziet aankomen, dat verandert echt niet ineens door één afspraakje in de bios...zoals ik al zei, imo is het denk ik meer dat hij het hoge woord zolang mogelijk wilde uitstellen, totdat jij het 'm op de man af vroeg en hij er niet meer omheen kon draaien.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 09:30
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nouja Esmée, het kán natuurlijk, maar de kans is wel bijzonder klein. Als jij weet dat een jongen jou leuk vindt, maar jij ziet hem niet echt zitten, dan weet je toch ook 'vantevoren' al dat je niks met hem wilt? Iemand leuk vinden lijkt mij iets wat je vantevoren al een beetje ziet aankomen, dat verandert echt niet ineens door één afspraakje in de bios...zoals ik al zei, imo is het denk ik meer dat hij het hoge woord zolang mogelijk wilde uitstellen, totdat jij het 'm op de man af vroeg en hij er niet meer omheen kon draaien.
Ja oke, maar ik kan me indenken dat die jongen misschien zoiets had van eerst ff een avondje met zn tweeen proberen, kijken hoe het dan klikt, nog even voor de zekerheid zeg maar. Dat hij dacht van misschien wordt het wel heel leuk en ga ik haar ook wel leuker vinden. Tja lastig uit te leggen maar ik kan me er wel in verplaatsen in elk geval
Oud 25-04-2002, 20:19
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Esmée schreef:

Ja oke, maar ik kan me indenken dat die jongen misschien zoiets had van eerst ff een avondje met zn tweeen proberen, kijken hoe het dan klikt, nog even voor de zekerheid zeg maar. Dat hij dacht van misschien wordt het wel heel leuk en ga ik haar ook wel leuker vinden. Tja lastig uit te leggen maar ik kan me er wel in verplaatsen in elk geval
Ik denk ook dat hij op deze manier heeft gedacht. Want wat hij ook heeft gezegd is dat hij me echt heel aardig vond en daarom! En wat jij zegt zou dan goed mogelijk zijn. En ik begin er al beetje over heen te komen. Dat is op zich het probleem niet. Meer dat hij mij ont week. Ik kon het hardstikke goed met hem vinden en dan praat hij opeens niet tegen me en een hallo kan er net af. Dat voelde vooral heel kut, omdat ik zoiets had van ja jij hebt het er toch niet moeilijk mee ....maar ik ...en ik kan het wel aan!

Maar heb net een half uur met hem zitten chatten en dat was wel gezellig!!!! Dus ik heb er gewoon weer hoop in dat we normaal tegen elkaar kunnen doen, want als gewone vriend vind ik hem nog steeds aardig enzo
Oud 25-04-2002, 21:05
Piccola
Piccola is offline
Ja, ben wel eens gekwetst ja:

Mijn eerste grote liefde, Marco.... Hij woont in Italië en ik ging in mei (2000) een week naar hem toe. Kom ik daar aan, hij zegt me gedag en ik krijg van hem en zijn beste vriend vervolgens te horen dat hij een nieuwe vriendin heeft en dat ze heel toevallig achter me staat. Bleek dat een vriendin van me te zijn, waar ik in Italië eerder wel es mee optrok enzo! Auw...

Ik was al een paar maanden verliefd op een goede vriend van me. En hij bleek ook gek op mij te zijn. Hij was ook een vriend van mijn broer dus hij bleef hier een weekend slapen. We hebben toen voor het eerst gezoend.. Ik was zo happy! Maar hij wou nog geen verkering, eerst maar kijken hoe dit ging en dan konden we altijd nog wat nemen. Nou, dat vond ik prima. Na de 2de avond samen wou hij al meteen seks enzo, maar ik had daar niet echt behoefte aan. Hij was daar boos om, maar dat hebben we weer opgelost. We zoenden heel vaak en hij bleef maar om seks zeuren, toch deed ik het niet. En ik wou zo graag verkering.. En hij beloofde me allemaal mooie dingen.. "Nog even en we krijgen echt verkering!" Het was ondertussen 4 maanden later en we hadden nog niets. Toen ben ik, niet omdat ik het wou maar omdat ik bang was dat het anders nooit iets zou worden, verder gegaan dan alleen maar zoenen en handjes vasthouden.... Nou, hij had een beetje seks gehad en toen vond ie het tijd om me te dumpen.. Met de boodschap dat ie nooit verliefd op me was geweest, in die 4 maanden met allerlei meisjes naar bed was geweest en dat het hem bij mij dus ook alleen om de seks ging. Hij heeft dat van dat gebruiken voor de seks nooit zo precies tegen mij gezegd, maar wel tegen vrienden en 1 van hun heeft dat mij verteld zodat ik wist wat voor type hij dus was... Dit heeft me ook heel wat hartzeer bezorgd. Ik was zo verliefd en zat op iets heel moois te wachten! Nou, keep on dreamin' zou ik zeggen!

En mijn huidige vriend heeft me 1x gekwetst. Hij was dronken en ik heel chagrijnig.. We kregen dus ruzie.. Een ruzie die achteraf gezien echt nergens op sloeg, maar okee. Hij heeft toen tegen mij geschreeuwd: "Kutwijf, jij verneukt mijn leven. Sinds jij er bent gaat alles mis!" De volgende ochtend kon hij zich niet eens herinneren dat hij dit tegen me gezegd had. Ik stond echt op het punt het uit te maken want dit kan gewoon niet vind ik! Maar goed, hij moest zelfs huilen toen ik vertelde dat hij dat gezegd had en hij heeft op allerlei manieren zijn excuus aangeboden. Ik kon het gewoon niet uitmaken, hou teveel van hem. En sindsdien drinkt hij niet meer in mijn bijzijn!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 21:38
Verwijderd
Ik word gekwetst of ik kwets... Tis ook nooit goed.

*Hij moet het uitmaken met die doos! Damnit!*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten