Advertentie | |
|
![]() |
|
+
'k ga der waarschijnlijk volgende week weer zien...misschien moet ik er niet aan beginnen et te zeggen...maar et gewoon zo laten zoals et is. maar kwil gewoon vrienden zijn met er, kweet alleen nie of zij dat wel wilt...
||
Citaat:
Trouwens ik ben altijd heel gelukkig geweest als vrijgezel....en ik moet zeggen er is niets mis mee. Maar op dit moment vind ik het helemaal niet meer leuk, eigenlijk raar is dat. Ben meer dan een jaar heel gelukkig vrijgezel geweest, wordt ik verliefd en wordt het niets. Ben ik ongelukkig......terwijl er eigenlijk niets veranderd is!
|
Tja ik denk dat iedereen wel eens gekwetst wordt/is in de liefde. Ik ook. Maar dat van hem kan ik eigenlijk nog wel een beetje begrijpen als ik dat zo lees...hij wou het gewoon eerst nog ff een kans geven denk ik, zien hoe het zou lopen op jullie afspraak. Blijkbaar heeft hem dat niet overtuigd en heeft hij besloten er van af te zien...kan toch? Ik zou het ook zo gedaan hebben denk ik... En tja die zin 'het ligt niet aan jou maar aan mij' moet je maar niet te veel over nadenken want dat zegt iedereen nou eenmaal altijd...
![]()
|
Verwijderd
|
Nouja Esmée, het kán natuurlijk, maar de kans is wel bijzonder klein. Als jij weet dat een jongen jou leuk vindt, maar jij ziet hem niet echt zitten, dan weet je toch ook 'vantevoren' al dat je niks met hem wilt? Iemand leuk vinden lijkt mij iets wat je vantevoren al een beetje ziet aankomen, dat verandert echt niet ineens door één afspraakje in de bios...zoals ik al zei, imo is het denk ik meer dat hij het hoge woord zolang mogelijk wilde uitstellen, totdat jij het 'm op de man af vroeg en hij er niet meer omheen kon draaien.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar heb net een half uur met hem zitten chatten en dat was wel gezellig!!!! Dus ik heb er gewoon weer hoop in dat we normaal tegen elkaar kunnen doen, want als gewone vriend vind ik hem nog steeds aardig enzo
|
![]() |
Ja, ben wel eens gekwetst ja:
Mijn eerste grote liefde, Marco.... Hij woont in Italië en ik ging in mei (2000) een week naar hem toe. Kom ik daar aan, hij zegt me gedag en ik krijg van hem en zijn beste vriend vervolgens te horen dat hij een nieuwe vriendin heeft en dat ze heel toevallig achter me staat. Bleek dat een vriendin van me te zijn, waar ik in Italië eerder wel es mee optrok enzo! ![]() ![]() ![]() ![]() Ik was al een paar maanden verliefd op een goede vriend van me. En hij bleek ook gek op mij te zijn. Hij was ook een vriend van mijn broer dus hij bleef hier een weekend slapen. We hebben toen voor het eerst gezoend.. Ik was zo happy! Maar hij wou nog geen verkering, eerst maar kijken hoe dit ging en dan konden we altijd nog wat nemen. Nou, dat vond ik prima. Na de 2de avond samen wou hij al meteen seks enzo, maar ik had daar niet echt behoefte aan. Hij was daar boos om, maar dat hebben we weer opgelost. We zoenden heel vaak en hij bleef maar om seks zeuren, toch deed ik het niet. En ik wou zo graag verkering.. En hij beloofde me allemaal mooie dingen.. "Nog even en we krijgen echt verkering!" Het was ondertussen 4 maanden later en we hadden nog niets. Toen ben ik, niet omdat ik het wou maar omdat ik bang was dat het anders nooit iets zou worden, verder gegaan dan alleen maar zoenen en handjes vasthouden.... Nou, hij had een beetje seks gehad en toen vond ie het tijd om me te dumpen.. Met de boodschap dat ie nooit verliefd op me was geweest, in die 4 maanden met allerlei meisjes naar bed was geweest en dat het hem bij mij dus ook alleen om de seks ging. ![]() ![]() ![]() ![]() En mijn huidige vriend heeft me 1x gekwetst. Hij was dronken en ik heel chagrijnig.. We kregen dus ruzie.. Een ruzie die achteraf gezien echt nergens op sloeg, maar okee. Hij heeft toen tegen mij geschreeuwd: "Kutwijf, jij verneukt mijn leven. Sinds jij er bent gaat alles mis!" ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gekwetst worden Cootje01 | 6 | 28-10-2015 15:46 | |
Beleidszaken |
Ban Otis en bertbart Pan Am | 115 | 06-11-2004 23:25 | |
Seksualiteit |
Pedosexualiteit. KleineTomaat | 220 | 13-09-2004 16:18 | |
Liefde & Relatie |
Heb jij weleens je liefde/verliefdheid bekend? (aan iemand met een vriend(in)) stout! | 43 | 11-06-2004 15:35 | |
Liefde & Relatie |
geen relatie aan durven gaan Sunray | 19 | 12-04-2004 23:21 |