![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() * Sorry dat ik zo heftig reageer, maar het moet er ff uit Laatst gewijzigd op 21-08-2003 om 19:25. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Je bent pas 17, op die leeftijd is het aan weinigen gegeven om sexueel al aantrekkelijk te zijn. Je moet eens zien wat een paar jaar met je doet, en dat gaat nog vanzelf ook. Lang donker en slim is toch juist een hele goeie combinatie?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() *gaat es even in fotoboek kijken* [edit] he zeg geen fotoboek
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Om één of andere manier is de Daad zelf toch nog beladen met iets meer dan de gewone hand- en spandiensten, waar ik geen enkele moeite mee heb ze met een vrijwel wildvreemde te doen. Puur een gevoelskwestie en ergens vind ik het ook wel leuk omdat niemand het eigenlijk van mij verwacht had dat ik het nog ben. Het wordt op een gegeven moment een deel van jezelf en dan wil je er niet meer zo snel vanaf. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat een zelfbedotting...ge-wel-dig! Ik zou juist alle hand en spandiensten ook al niet kunnen met een wildvreemde, dus vandaar dat ik geen onderscheid maak -qua emotionele impact- tussen de beide varianten. Wat mij betreft is hem er ook echt in stoppen nog maar een formaliteit na alles wat jij al met zekere dames hebt uitgevroten. Ik zou me in jouw geval allang ontmaagd voelen, maar ja, ik heb ook nog nooit zelfs maar gevoosd met een wildvreemde....Eén keer mee gezoend, en dat beviel me al niet eens, zo zonder gevoel. Ik ben blijkbaar ouderwets: maagd=groen, en anders ben je gewoon een ervaren man.
||
Citaat:
![]() Nu ja...Ik heb nu 18 en had een kleine tijd terug voor het eerst iets met een meisje voor 2 dagen. Toen ze me gekusd had werd ze plots bang omdat ze haar vriend had bedrogen (ja, ze had een vriend haha) Kvond het toen wel kut...Maar ben ondertussen wel nog steeds maagd...wat me eigenlijk geen fuck kan schelen. Ik neem gewoon alles zoals het komt en heb eigenlijk wel ergere zorgen ivm mezelf dan het feit dat ik nog maagd ben. Op mijn leeftijd vind ik dat ook geen ontzettende schande ofzo
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Poesiefox: ik heb 2x aan handdiensten gedaan (wederzijds) en verder wel vaker gezoend, maar ik wil mezelf toch absoluut geen ervaren man noemen.... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dank je no dice
![]() En voor die hentai knakker ofzo.. die kaiba gevalles en another way... Dat zijn ongelooflijke trie..... Nee.. mensen met minder inzicht. Ze weten blijkbaar nog niet echt wat liefde inhoudt. Ik bedoel.. liefde is voor iedereen anders maar gezien hun posts is het toch duidelijk dat ze nou niet echt de snuggerste op dat gebied zijn. Het zijn de gozers die elke weekend een andere willen, zich er stoer om voelen en ondertussen door iedereen wordt uitgelachen en dan nog eens zeggen dat ze jaloers zijn ![]() En another way... ik heb mezelf de afgelopen 2 jaar lelijk gevonden (ik voel me nog niet knap maarja... moet stoppen met zeiken van iedereen ![]() Zie je mij bij de pakken neerzitten? Nopez. Ik ben een aardige gozer en behandel meisjes altijd met respect, in de kleine dingen op school zoals bijvoorbeeld de deur voor een paar meiden uit mijn klas openhouden en hun voor laten gaan tot weet ik veel wat, het haten van players (players zie ik als jongens met totaal geen respect voor meiden...) Ik snap ook niet dat iemand sex wil zonder liefde... liefde bedrijven doe je toch alleen met iemand waarvan je echt houdt? Ik zie zoiets ook met zoenen.. nog nooit gedaan... omdat een meid blijkbaar nog nooit iets met me te maken heeft willen hebben. Ik denk af en toe nog steeds dat het aan mijn uiterlijk ligt... Misschien dat die meiden liever een player hebben die zeggen dat ze een lekker ding zijn ipv het hebben van mooie ogen en een leuke lach... Tough luck... Leven is af en toe gewoon moeilijk in de pubertijd, ik heb er zo onderhand mee om leren gaan en het geaccepteerd... ooit zal er een meid komen voor me ![]() Misschien zou je ook zulke "points of views" moeten..... viewen.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Omdat ik niet na "de ontmaagding" gedumpt wil worden.
Ik kan sowieso alleen maar sex hebben met iemand voor wie ik heel veel voel en ik wil dan niet dat de ander me gebruikt. Het moet dus goed gaan in een relatie en ik moet er alle vertrouwen in hebben. Tot nu toe werd ik een paar keer na 5 maanden gedumpt. Nou ja, dat is voor mij dus te kort om echt iets op te bouwen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoel.. als het perfect aanvoelt.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jeugd van tegenwoordig ![]() ( reageer ^^hier^^ nou niet serieus op) |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben daar nogal moeilijk in, sorry.. ![]() ![]() Ik doe trouwens wel anderen dingen hoor, maar ook niet snel, ik bouw alles op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je weet dan ook dat je het waard bent... dat je de liefde van je vriendin waard bent en dat lijkt me een prachtig gevoel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat hangt er een beetje vanaf. Ik zou wel vrij snel met een meisje naar bed gaan als ik echt gek op haar zou zijn. Ik weet voor mezelf wel wanneer het qua gevoel goed zit, daar hoef ik echt niet eerst vijf maanden voor te wachten. Wat mij betreft gebeurt het de eerste avond al, zolang het op dat moment maar goed zit qua gevoel.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksuele voorlichting *oma* | 31 | 14-02-2008 17:11 | |
Seksualiteit |
op welke leeftijd ben je ontmaagd Donald Duck | 279 | 18-06-2005 09:18 |