Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2003, 12:47
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Uitgeluld schreef op 12-08-2003 @ 11:12:
Dommer reactie..
1. Van Bommel hoort niet eens in het Ned elftal thuis, ik snap niet wat ze aan die gozer vinden. Enige wat hij kan is beetje haken en trappen zonder rood te krijgen (wel een kunst trouwens )
2. Die spelers zijn niet té goed voor een competitie, dat slaat nergens op. De Nederlandse competitie is zo slecht en makkelijk nog niet. Hier wordt alleen minder verdient dan in die grote landen. Meestal als ze naar het buitenland gaan, zijn ze over hun toppunt.
1. Van Bommel is net zo'n type speler als Cocu, Keane, Bosvelt enz. Hij is voor een team zeer belangrijk. Een middenvelder die de schakel vormt tussen verdediging en aanval. Ieder goed team heeft zo'n type speler nodig. Meestal hebben deze spelers minder techniek (of showen dit veel minder) dan de spelers die de mooie solo's maken enz... Van Bommel is echt wel wat beter dan dat jij beschrijft. (Ma das begrijpelijk voor een Ajaxied toch?)

2. De Nederlandse competitie is een uitstekende competitie om als speler te 'groeien'. Maar op een gegeven moment zullen een aantal spelers naar t buitenland gaan om verder te kunnen 'groeien'. Dit kan alleen in de absolute top-competities. Dit zijn: Engeland, Italie en Spanje. Ze gaan echt niet naar t buitenland wanneer ze over hun top heen zitten...
Oud 12-08-2003, 15:29
karamba
karamba is offline
Ik had het precies zo bedoeld. Ik waardeer de competitie wel. Maar ik hoor Kezman ook weleens praten. De Nederlandse competitie is net de sub top. Daar wil ook hij dus GROEIEN. En dan pas naar 1 van de drie toplanden. Dat is ook goed voor hun ontwikkeling.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 09:12
Verwijderd
Helaas worden de geruchten steeds hardnekkiger dat de NL bij Chelsea buiten de boot gaan vallen. Zenden denkt er over om naar Ajax en PSV te gaan, terwijl Hasselbaink waarschijnlijk bankzitter zal gaan worden. Ik vind het jammer dat de koopwoede van Abramnogiets ten koste gaat van de NL spelers.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 09:25
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Nixje schreef op 14-08-2003 @ 10:12:
Helaas worden de geruchten steeds hardnekkiger dat de NL bij Chelsea buiten de boot gaan vallen. Zenden denkt er over om naar Ajax en PSV te gaan, terwijl Hasselbaink waarschijnlijk bankzitter zal gaan worden. Ik vind het jammer dat de koopwoede van Abramnogiets ten koste gaat van de NL spelers.
Tja, als er beters gevonden wordt, is dat niet meer dan normaal Zenden had sowieso nooit 'n basisplaats bij Chelsea
Oud 14-08-2003, 10:15
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Zenden wil worden verhuurd omdat hij bijna geen uitzicht heeft op een basisplaats... Wayne Bridge (linksback) en Damien Duff (linksbuiten) zijn gekocht en krijgen waarschijnlijk ook de kans om zich te bewijzen op eze posities.
Ajax en PSV hebben al interesse getoond om Zenden voor 1 seizoen in te lijven.

Verder zorgt middenvelder Makalele ervoor dat hij weg mag bij Real Madrid. Omdat hij zich ondergewaardeerd voelt (hij wil meer verdienen, nu verdient hij 1/5 van wat Zidane en Beckham verdienen) ziet hij een overgang naar Chelsea wel zitten. Om extra druk te leggen bij Real is Makalele niet op de training verschenen...

BRON: Vi.nl
Oud 14-08-2003, 10:27
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Zenden had wel een paar keer een basisplaats bij Chelsea hoor
Oud 14-08-2003, 10:32
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 14-08-2003 @ 11:27:
Zenden had wel een paar keer een basisplaats bij Chelsea hoor
Da's geen vaste basisplaats

Trouwens, PSV was niet in hem geďnteresseerd omdat zij Arjan Robben hebben op die positie en Ajax wil hem alleen misschien als Soetaers niet komt
Oud 14-08-2003, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 14-08-2003 @ 11:32:
Da's geen vaste basisplaats

Trouwens, PSV was niet in hem geďnteresseerd omdat zij Arjan Robben hebben op die positie en Ajax wil hem alleen misschien als Soetaers niet komt
idd, en nu de overgang van Soetaers zo goed als zeker is, lijkt een overgang naar een Nederlandse club voorlopig niet aan de orde. In het voetbalblad ELF stond daarentegen dat hij ook in gesprek was met het Duitse HSV.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 11:30
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 14-08-2003 @ 12:18:
idd, en nu de overgang van Soetaers zo goed als zeker is, lijkt een overgang naar een Nederlandse club voorlopig niet aan de orde. In het voetbalblad ELF stond daarentegen dat hij ook in gesprek was met het Duitse HSV.
Hamburg?

Een Duitse club lijkt me niks voor Zenden, maar goed...
Oud 14-08-2003, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 14-08-2003 @ 12:30:
Hamburg?

Een Duitse club lijkt me niks voor Zenden, maar goed...
Misschien juist wel, want in Duitsland moet je als speler aan de linkerkant de hele linkerflank bestrijken. Omdat Zenden zowel in de aanval als in de verdediging uit de voeten kan, is het misschien wel een juiste keus.
En als dat ook de enige kans is om speeltijd te krijgen, dan moet je haast wel.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 11:46
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 14-08-2003 @ 11:32:
Trouwens, PSV was niet in hem geďnteresseerd omdat zij Arjan Robben hebben...
Zenden is ook inzetbaar voor de linksback positie... Een plek waar ze bij PSV nog een beetje lopen te kloten. Trouwens hij kan ook op rechts spelen.

Maar als NL niet doorgaat is Charlton een goeie kandidaat. Dit heeft de zaakwaarnemer van Zenden bevestigd.
Oud 15-08-2003, 15:32
Rossoneri
Rossoneri is offline
PSV heeft toch een supergoeie linksback: BOUMA

Zolanf die geblesseerd is: Lee

dus geen probleem

en Zenden wil niet op die positie spelen bij PSV

En iedereen overdrijft (bij Chelsea)

Is nie leuk meer zoveel aankopen enzo

Het valt allemaal wel mee hoor....Alleen Veron is een grote aankoop

Duff, Geremi, Mutu zijn allemaal Chelsea waardig
Die zijn niet goed genoeg voor ManU en Arsenal
Sommige wél voor Liverpool.

Ok ze hebben veel geld uitgegeven maar dat komt omdat ze dat hebben dan kunnen ze veel uitgeven en de andere ploegen vragen veel geld..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 19:00
karamba
karamba is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 14-08-2003 @ 11:15:

Verder zorgt middenvelder Makalele ervoor dat hij weg mag bij Real Madrid. Omdat hij zich ondergewaardeerd voelt (hij wil meer verdienen, nu verdient hij 1/5 van wat Zidane en Beckham verdienen) ziet hij een overgang naar Chelsea wel zitten. Om extra druk te leggen bij Real is Makalele niet op de training verschenen...

BRON: Vi.nl
Over de andere rijke club gesproken die met geld smijt!!! Na conceicao (Bor. Dortmund) zou ik het alleen maar mooi vinden als makalele ook weggaat. Nog minder nadruk op het verdedigende accent. Dat waren DE twee verdedigende middenvelders. Het zwakste punt van Real wordt zo steeds duidelijker: De verdedigers. Zolang hun maar blijven aanvallen.

Veel kritiek ook op de Rus van Chelsea omdat hij veel middenvelders koopt en nog weinig verdedigers. Wie moet eigenlijk aangeraden worden bij de Rus? Cannavaro en Nesta zijn populair. Wie nog meer? Zou Stam terugkomen naar Engeland? Zou na Juventus, Inter en AC Milan nu ook Chelsea interesse tonen? Topverdedigers voor het Centrum: Wie?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 19:07
Verwijderd
Dick Heesen
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 19:26
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Chelsea is volgens een aantal bronnen dicht bij een transfer van de Argentijn Crespo...

Ben benieuwd op Reineri dan nog steeds zo laf is en weer met 4-5-1 gaat spelen. Als dat zo is mag die Italiaan helemaal wel worden ontslagen.
Oud 22-08-2003, 21:27
Bosserini
Bosserini is offline
Crespo ja. Wat een sensatie. en ik ga ook nog naar Chelsea, spannend :x
Oud 22-08-2003, 21:36
Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 12-08-2003 @ 13:47:
1. Van Bommel is net zo'n type speler als Cocu, Keane, Bosvelt enz. Hij is voor een team zeer belangrijk. Een middenvelder die de schakel vormt tussen verdediging en aanval. Ieder goed team heeft zo'n type speler nodig. Meestal hebben deze spelers minder techniek (of showen dit veel minder) dan de spelers die de mooie solo's maken enz... Van Bommel is echt wel wat beter dan dat jij beschrijft. (Ma das begrijpelijk voor een Ajaxied toch?)

2. De Nederlandse competitie is een uitstekende competitie om als speler te 'groeien'. Maar op een gegeven moment zullen een aantal spelers naar t buitenland gaan om verder te kunnen 'groeien'. Dit kan alleen in de absolute top-competities. Dit zijn: Engeland, Italie en Spanje. Ze gaan echt niet naar t buitenland wanneer ze over hun top heen zitten...
1. Is idd een typische Ajaxcied reactie Mijn excuses daarvoor. Maar ik vind hem wel iets teveel met de ellebogen en teveel op de enkels (en dan zeuren ze op Zlatan ) Verder zie ik ook in dat hij belangrijk is voor P$V, maar vind hem niet geschikt voor Ned-elftal én zeker niet als aanvoerder.

2. Ik heb weleens het gevoel dat ze zich té arrogant gaan gedragen. Dat zie je in en buiten het veld, vooral bij het Nederlands elftal. Zo laconiek, ze worden volgevreten vedetten. En daarom zeg ik, ze zijn over hun topput heen. Ze hoeven zich niet meer zo nodig te bewijzen, zoals ze wel in de Eredivisie moesten. En daar lijden de prestaties van de ''grote mijnheren'' onder in die ''topcompetities''.

Laatst gewijzigd op 22-08-2003 om 21:39.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-08-2003 @ 20:26:
Chelsea is volgens een aantal bronnen dicht bij een transfer van de Argentijn Crespo...

Ben benieuwd op Reineri dan nog steeds zo laf is en weer met 4-5-1 gaat spelen. Als dat zo is mag die Italiaan helemaal wel worden ontslagen.
Crespo is idd aangetrokken door Chelsea. Het is ongeloofelijk en Christian Vieri is ziedend dat zijn aanvalsmaatje is weggegaan.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 23:25
zlatani9
zlatani9 is offline
Er zijn ook roddels dat Chivu misschien naar Chelsea gaat als de deal met Roma niet door gaat wegens het geld.. Kunnen we hem in ieder geval nog vaak op tv blijven zien
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 11:40
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Madrid en Chelsea akkoord over Makélélé.

Das aankoop nr. zoveel... (Wel een goeie aankoop )

Bron: vi.nl
Oud 29-08-2003, 13:03
karamba
karamba is offline
Na Makalélé geloof ik nog wel in NOG een versterking. Ben benieuwd voor welke linie. De Rus stond deze week beschreven in de VI met zijn kapitaal. Ging weinig over voetbal maar over ZIJN verleden...

Vieiri is woedend op Inter. Elke speler die zulke uitspraken over zijn club/bestuur zou doen zou gelijk op de lijst gezet worden voor spelers die mogen vertrekken maar Vieiri hoort bij de 5 beste spitsen vd wereld dus Inter durft het nie. Vieiri kon eerst ook naar Chelsea...

Als Inter dan vervolgens Aghahowa uit Oekraine haalt van Shaktar D. dan hebben ze Martins en Aghahowa. Beide uit Nigeria, beide razendsnel, beide scoren ze aan de lopende band, beide beheersen ze de salto, beide beheersen ze de schroef, beide beheersen ze de flikflak, beide beheersen ze de pefecte landing, beide verdienen ze een 9,5. Kortom... een doelpunt vieren doe je zo!!! Ik had het een leuker duo gevonden dan Mutu/Crespo. Ik had liever gezien dat Chelsea hun en Adriano hadden gehaald...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 22:31
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Citaat:
addy schreef op 29-08-2003 @ 14:03:
Beide uit Nigeria, beide razendsnel, beide scoren ze aan de lopende band, beide beheersen ze de salto, beide beheersen ze de schroef, beide beheersen ze de flikflak, beide beheersen ze de pefecte landing, beide verdienen ze een 9,5.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 21:57
R-J-N
R-J-N is offline
...en dan nu óók nog de succesvolle algemeen directeur van Manchester United wegkapen!!! HIER kan ik dus wel boos om worden...Russische maffia is het...net zoveel bieden tot je geen nee maar kán zeggen

ach ja...zo gaan die dingen he...
Oud 10-09-2003, 14:08
Verwijderd
Er gaan geruchten dat Davids in januari naar Chelsea gaat.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Nixje schreef op 10-09-2003 @ 15:08:
Er gaan geruchten dat Davids in januari naar Chelsea gaat.
Jep, Juventus wil Davids waarschijnlijk verhuren
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Jinx-Boy schreef op 08-09-2003 @ 22:57:
...en dan nu óók nog de succesvolle algemeen directeur van Manchester United wegkapen!!! HIER kan ik dus wel boos om worden...Russische maffia is het...net zoveel bieden tot je geen nee maar kán zeggen

Dus. Een ploeg mag wel de beste voetballers van een andere club overnemen, maar niet de algemeen directeur?

RRRAAAARRR....
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 09:16
Vandal
Vandal is offline
Citaat:
Jinx-Boy schreef op 08-09-2003 @ 22:57:

Wat n onbehouwe uitspraak;die dingen gaan in het bedrijfsleven net zo en dat heeft nix met maffia of wat dan ook te maken..Helaas (?) bestaat het (top)voetbaltegenwoordig uit bedrijven en het is dan ook een logische en goeie zet van Chelsea om die man binnen te halen.
Oud 17-09-2003, 09:22
Vandal
Vandal is offline
Opvallend aan gister (CL) was wel dat Chelsea bijnamet al hun nieuwe aankopen speelden. Terry en Lampard waren er niet meer bij (Gallas en Geremi speelden in hun plaats) De enige oudgedienden metbasisplaats waren: Petit (gewisseld), desailly, gallas en cudicini. Toch knapdat Hasselbaink als wisselspeler weer n stempel op de wedstrijd heeft weten te drukken...
Oud 17-09-2003, 11:26
Verwijderd
ik snap niet dat hasselbaink nog naar het nederlandselftal gaat als ie toch nooit hoeft te spelen
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 12:00
Vandal
Vandal is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 17-09-2003 @ 12:26:
ik snap niet dat hasselbaink nog naar het nederlandselftal gaat als ie toch nooit hoeft te spelen
Jah, terwijl hij dit seizoen totnogtoe meer waarmaakt dan Nistelrooij of Kluivert of Makaay, terwijl je in het NL' s elftal toch ook mensen nodig hebt die in vorm zijn..
Oud 22-09-2003, 13:45
Vandal
Vandal is offline
Heeft Chelsea nu 2 elftallen: een voor tegen de topclubs en een voor de 'kleinere'. De enige die altijd speelt is Duff, terwijl Joe Cole daar ook uit de voeten kan een en n kans verdient
Reageren

Regels voor berichten