Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Helaas worden de geruchten steeds hardnekkiger dat de NL bij Chelsea buiten de boot gaan vallen. Zenden denkt er over om naar Ajax en PSV te gaan, terwijl Hasselbaink waarschijnlijk bankzitter zal gaan worden. Ik vind het jammer dat de koopwoede van Abramnogiets ten koste gaat van de NL spelers.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Zenden wil worden verhuurd omdat hij bijna geen uitzicht heeft op een basisplaats... Wayne Bridge (linksback) en Damien Duff (linksbuiten) zijn gekocht en krijgen waarschijnlijk ook de kans om zich te bewijzen op eze posities.
Ajax en PSV hebben al interesse getoond om Zenden voor 1 seizoen in te lijven. ![]() Verder zorgt middenvelder Makalele ervoor dat hij weg mag bij Real Madrid. Omdat hij zich ondergewaardeerd voelt (hij wil meer verdienen, nu verdient hij 1/5 van wat Zidane en Beckham verdienen) ziet hij een overgang naar Chelsea wel zitten. Om extra druk te leggen bij Real is Makalele niet op de training verschenen... BRON: Vi.nl
||
Citaat:
![]() Trouwens, PSV was niet in hem geďnteresseerd omdat zij Arjan Robben hebben op die positie en Ajax wil hem alleen misschien als Soetaers niet komt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Een Duitse club lijkt me niks voor Zenden, maar goed...
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als dat ook de enige kans is om speeltijd te krijgen, dan moet je haast wel. |
![]() |
||
Citaat:
Maar als NL niet doorgaat is Charlton een goeie kandidaat. Dit heeft de zaakwaarnemer van Zenden bevestigd. ![]()
|
![]() |
PSV heeft toch een supergoeie linksback: BOUMA
Zolanf die geblesseerd is: Lee dus geen probleem en Zenden wil niet op die positie spelen bij PSV En iedereen overdrijft (bij Chelsea) Is nie leuk meer zoveel aankopen enzo Het valt allemaal wel mee hoor....Alleen Veron is een grote aankoop Duff, Geremi, Mutu zijn allemaal Chelsea waardig Die zijn niet goed genoeg voor ManU en Arsenal Sommige wél voor Liverpool. Ok ze hebben veel geld uitgegeven maar dat komt omdat ze dat hebben dan kunnen ze veel uitgeven en de andere ploegen vragen veel geld.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Veel kritiek ook op de Rus van Chelsea omdat hij veel middenvelders koopt en nog weinig verdedigers. Wie moet eigenlijk aangeraden worden bij de Rus? Cannavaro en Nesta zijn populair. Wie nog meer? Zou Stam terugkomen naar Engeland? Zou na Juventus, Inter en AC Milan nu ook Chelsea interesse tonen? Topverdedigers voor het Centrum: Wie? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() 2. Ik heb weleens het gevoel dat ze zich té arrogant gaan gedragen. Dat zie je in en buiten het veld, vooral bij het Nederlands elftal. Zo laconiek, ze worden volgevreten vedetten. En daarom zeg ik, ze zijn over hun topput heen. Ze hoeven zich niet meer zo nodig te bewijzen, zoals ze wel in de Eredivisie moesten. En daar lijden de prestaties van de ''grote mijnheren'' onder in die ''topcompetities''.
Laatst gewijzigd op 22-08-2003 om 21:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Na Makalélé geloof ik nog wel in NOG een versterking. Ben benieuwd voor welke linie. De Rus stond deze week beschreven in de VI met zijn kapitaal. Ging weinig over voetbal maar over ZIJN verleden...
Vieiri is woedend op Inter. Elke speler die zulke uitspraken over zijn club/bestuur zou doen zou gelijk op de lijst gezet worden voor spelers die mogen vertrekken maar Vieiri hoort bij de 5 beste spitsen vd wereld dus Inter durft het nie. Vieiri kon eerst ook naar Chelsea... Als Inter dan vervolgens Aghahowa uit Oekraine haalt van Shaktar D. dan hebben ze Martins en Aghahowa. Beide uit Nigeria, beide razendsnel, beide scoren ze aan de lopende band, beide beheersen ze de salto, beide beheersen ze de schroef, beide beheersen ze de flikflak, beide beheersen ze de pefecte landing, beide verdienen ze een 9,5. Kortom... een doelpunt vieren doe je zo!!! Ik had het een leuker duo gevonden dan Mutu/Crespo. Ik had liever gezien dat Chelsea hun en Adriano hadden gehaald... |
![]() |
|
...en dan nu óók nog de succesvolle algemeen directeur van Manchester United wegkapen!!! HIER kan ik dus wel boos om worden...Russische maffia is het...net zoveel bieden tot je geen nee maar kán zeggen
![]() ach ja...zo gaan die dingen he... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() RRRAAAARRR.... |
![]() |
||
Citaat:
|
Opvallend aan gister (CL) was wel dat Chelsea bijnamet al hun nieuwe aankopen speelden. Terry en Lampard waren er niet meer bij (Gallas en Geremi speelden in hun plaats) De enige oudgedienden metbasisplaats waren: Petit (gewisseld), desailly, gallas en cudicini. Toch knapdat Hasselbaink als wisselspeler weer n stempel op de wedstrijd heeft weten te drukken...
||
Citaat:
|
|