Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2003, 07:06
Verwijderd
Kheb een litteken in mijn gezicht - het valt niet heel erg op - je moet het weten dat ie er is wil je het zien.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2003, 10:20
klikorat
klikorat is offline
ik heb een litteken van blindedarm ontsteking op m'n buik. Maja daar geef ik echt nix om.

Verder niet echt veel moedervlekjes ofzo. Eentje op de binnekant van mijn rechterpols. Maar who gives a shit
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 15:52
Surjirro
Surjirro is offline
Citaat:
XzeoN schreef op 27-07-2003 @ 22:18:
Wat ik vooral mooi vindt aan zogenaamde schoonheidsfoutjes is dat het de mens (hiermee bedoel ik eigenlijk acteurs enzo) menselijker maken. Ze zijn niet perfect en welgevormd, ze hebben iets wat hun echt menselijk maakt, bijvoorbeeld een litteken.

Mmm. Misschien verklaart dit waarom ik Edward Scissorhands altijd zo mooi vond. (okay dat is wel heel extreem, maar toch)

[afbeelding]
Ah ben helemaal vlieft op hém en de film!
Oud 29-07-2003, 16:09
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
XzeoN schreef op 27-07-2003 @ 22:18:
Mmm. Misschien verklaart dit waarom ik Edward Scissorhands altijd zo mooi vond. (okay dat is wel heel extreem, maar toch)

[afbeelding]
Inderdaad niet lelijk, die 'foutjes'.

Zelf heb ik trouwens ook nog een littekentje op mijn neus, in het midden, net iets onder de wenkbrauwen, op dat bot. Komt door een waterpok die ik heb opengekrabt toen ik klein was. En ik heb scheve ondertanden; vind ik zelf echt afschuwelijk. En ook nog een wipneus, maar dat zie je van de voorkant niet zo.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 10:39
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 28-07-2003 @ 22:29:
Ik ben ooit een keer flink onderuit gegaan op een plavuizenvloer en sindsdien is een van mijn voortanden zwart aan het worden. Tegenwoordig hoor ik weleens dat het opvalt, maar vroeger leek het net schaduw. Het is ook in een bepaald licht dat je denkt... he? wasda?

Verder... ik heb eigenlijk niet zoveel schoonheidsfoutjes, niet in mn gezicht tenminste, als je mn sproeten niet meetelt.
heeeeej dat is jeff buckley ohjaa die is lieff nou ja was beetje dood
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 11:26
Verwijderd
Citaat:
kaasstaafje schreef op 30-07-2003 @ 11:39:
heeeeej dat is jeff buckley ohjaa die is lieff nou ja was beetje dood
ja, best jammer

maar welke idioot gaat er ook zwemmen in de missisippi?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 19:31
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 30-07-2003 @ 12:26:
ja, best jammer

maar welke idioot gaat er ook zwemmen in de missisippi?
Geen idee, hoe zat dat eigenlijk? Op internet stond er overal alleen maar dat ie verdronken was in die rivier maar niet hoe dat dan kwam.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 20:51
Verwijderd
Citaat:
kaasstaafje schreef op 30-07-2003 @ 20:31:
Geen idee, hoe zat dat eigenlijk? Op internet stond er overal alleen maar dat ie verdronken was in die rivier maar niet hoe dat dan kwam.
Offtopic: sorry fb's!

Hij is verdronken in de Missisippi. Hij wilde gaan zwemmen, maar de onderstroom heeft hem te pakken gekregen en hij is toen verdronken. Ik geloof dat het een zijtak van de Missisippi was.

Maar dat moet je dus niet doen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 21:47
Another Way
Another Way is offline
Ik vind die foutjes lelijk, ik heb liefst gewoon een gelijk egaal gezicht. Zelf heb ik namelijk een best grote moedervlek op mn bovenlip, dat ding verpest mn hele gezicht Ik heb hem weg laten halen, maar hij is weer terrug gegroeid
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 15:11
feline
feline is offline
Ben ik nu de enige die er niet van houdt?
Ik van aparte hoofde heel leuk, maar dan moeten ze wel kloppen. Ik vind het irritant om te praten met iemand die loenst. En scheve tanden zijn voor mij afknapper nummer 1. (Als we het over uiterlijk hebben dan...)
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 16:05
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
ik vind het mooi, zolang het natuurlijk maar niet te erg wordt en de aandacht op zich vestigt cht,chd,gd :/.

zelf heb ik een iets naar voren stekende onderlip en mn neusgaten zijn wat raar, als ze niet zo groot waren geweest had ik dat wel mooi gevonden.
mn neusvleugels zitten net iets hoger dan mn neus tussenschot (als dat zo heet)
mn mama noemt het altijd een fenijnig neusje, van de zijkant dan.

bizar wat een lang verhaal ik over mn neus op kan hangen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 16:27
Verwijderd
Juist schoonheidsfoutjes maken gezichten heel leuk! Het hoofd van mijn vriendje loopt boven steeds breder en hij heeft een hele hippe bril daarbij, en dat maakt hem heel erg hem, zeg maar. Mijn ogen zijn behoorlijk groot in vergelijking met mijn gezicht, en ik heb een moedervlek op mn kin, verder klopt mn hoofd nog al.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 18:52
erwtje
erwtje is offline
kheb zo'n dikke ransige moedervlek boven op mn kop. en elke keer bij de kapper gaan ze er keihard over heen met hun kam. ooh das pijnlijk de laatste keer toen is ut gaan bloeden.maar wil um nie weghalen want dan moet dan haar er omheen ook geschoren worden.
En verder heb ik er geen last van je ziet um niet omdat mn haar ervoor zit (daarom gaan die kappers er ook altijd over heen ookal weten ze zo onder hand toch wel dat ie daar zit...).
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 19:10
Roos
Roos is offline
Citaat:
zopje schreef op 02-08-2003 @ 17:27:
Het hoofd van mijn vriendje loopt boven steeds breder
Oud 02-08-2003, 20:25
Verwijderd
Ik heb iets met de hele kleine littekentjes die iemand in z'n gezicht krijgt als diegene acne heeft, maar er wel 'goed' mee om gaat. Ik hou alleen niet zo van acne, dat is dan wel weer jammer, want dat komt er toch altijd bij. Maargoed, als iemand dat heeft heb ik echt meteen de neiging om er een kus op te geven, en ik weet niet helemaal waarom, want estetisch mooi is het toch niet echt.

Wat ik heb aan 'klassieke' schoonheidsfoutjes:
- Ik heb 1,75 voortand; van de ene is een stukje af. Ik heb er wel eens iets aan laten zetten, maar dat voelde zó onwennig dat ik er niet goed mee om kon gaan en het dus weer afbrak. Nu laat ik het zo.
- Ik heb een vrij duidelijk moedervlekje vlak boven m'n linkerkaaklijn
- Ik heb een vrij duidelijk moedervlekje naast m'n rechteroog
- Ik heb een wipneus
- Ik heb wenkbrauwen à la Sharon Stone
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 20:28
Verwijderd
Ik vind moedervlekjes niet echt schoonheidsfoutjes hoor... Dan zit minstens 50% van de bevolking onder de schoonheidsfouten...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 21:44
Verwijderd
Ik heb op mijn linkerwang een pigmentvlek in de vorm van een poesje!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 23:05
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Soveelah schreef op 29-07-2003 @ 08:06:
Kheb een litteken in mijn gezicht - het valt niet heel erg op - je moet het weten dat ie er is wil je het zien.
ik ook [bij me wang, in de vorm van een bliksemschicht ]
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 23:30
Verwijderd
nja, het is mooi met mate ofzo
en het ligt er ook aan wat het is enzo.
ik heb een soort van moedervlek naast mn oog. en nog wel paar dingens
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Vleermuisje schreef op 03-08-2003 @ 00:05:
ik ook [bij me wang, in de vorm van een bliksemschicht ]
Als je t nou op je hoofd had gehad...

(Harry Potter!)
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 15:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik had echt een hele lelijke pukkel op mijn kin en die heb ik weglaten halen dus nu heb ik daar een littekentje maar je ziet het niet heel goed ofzo dus ik vind dat niet zo erg. Ik vind van die hele grote verheven moedervlekken nooit zo mooi.
Oud 03-08-2003, 18:18
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik heb 14 moedervlekjes in mijn gezicht en een duidelijke schuin onder mijn linker oog, verder heb ik duidelijk sproetjes (van die pippie langkous sproetjes)
Mja over mijn hele lichaam heb ik behoorlijk veel moedervlekjes en een echt hele grote op mijn onderrug. Die zie je al gouw als ik een wat korter t-sirtje aan heb.

Ik stoor me er niet aan al zou het in mijn gezicht wel heel iets minder mogen, die op mijn kin vind ik niet mooi.

Ik vind klijne schoonheidsfoutjes vaak wel mooi, het heefd iets echt individueels. Het hoort vaak gewoon bij de persoon.

Zogouw het echt hinderlijk word zoals een enorme hazenlip vind ik het heel ok en begrijpelijk dat mensen zich er aan laten operreren, maar alleen in ernstigge gevallen, anders haal je toch iets persoonlijks weg, dat is zonde.
Oud 03-08-2003, 18:39
regardless
regardless is offline
mijn ene oog zit lager of hangt meer dan de ander.
zelf vind ik dit niet mooi omdat je het op foto's zo goed ziet enzo.
maarja, mijn broertje heeft het ook en me vader dus..
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 18:44
Jules
Jules is offline
Bij mezelf vind ik ze lelijk en bij anderen juist heel mooi.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 20:03
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 26-07-2003 @ 20:33:
heb een moedervlek op mn bovenlip

heb ik weg laten halen, maar hojs weer terrug gekomen
Is er dan geen litteken van overgebleven?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 20:22
June bug
June bug is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 29-07-2003 @ 17:09:
Komt door een waterpok die ik heb opengekrabt
Dat heb ik dus ook. Heb in de afgelopen meivakantie pas de waterpokken gehad, en heb toen ook een aantal bultjes opengekrabt. Nu heb ik 4 littekentjes op m'n buik, 3 op m'n armen, 1 in me nek, en 2 op m'n gezicht. Ook heb ik 2 littekens van de kat die me gekrabt heeft op m'n buik. Best jammer, maar die littekens op mijn buik doen me niet zoveel, het heeft ook wel iets. Ik heb ook een moedervlekje naast mijn navel, vind ik ook niet zo erg...

De hazenlip van Joaquin vind ik trouwens echt NIET mooi....
Oud 22-08-2003, 02:55
Saeed al-Sahaf
Saeed al-Sahaf is offline
mijn totale lichaamslengte is 176, 2 cm

de afstand vanaf de grond tot mijn kruis is 88,2 cm
de afstand vanaf mijn kruis tot mijn schouders is 60.5 cm

mooie lange benen heb ik toch, welk model kan aan deze verhoudingen tippen

(wel irritant soms, sta je met iemand te praten die even groot is; ga je vervolgens samen zitten en dan ben je opeens kleiner dan die persoon )

tevens beschik over een moedervlek links boven mijn lip a la cindy crawford en heb ik sproeten op en rondom mijn neus, die nu alleen niet meer zo duidelijk zijn vanwege de vele meeeters en littekens van acne

wat ik hier nog niet gelezen heb, maar waarvan ik mezelf de gelukkige eigenaar mag noemen, is een blonde wenkbrauw haar van 4,5 cm lang bovenaan mijn overige zwarte wenkbrauw haren

en als klap op de vuurpijl heb ik ook hazetanden

meld u nu aanbidders

Laatst gewijzigd op 22-08-2003 om 03:42.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 06:51
Candystriped
Candystriped is offline
Ik heb nogal fanatieke hazetanden. Niet dat mijn voortanden erg groot zijn, maar ze staan wel schuin. Met een beugel zou het maar een beetje te corrigeren zijn (hardnekkige kaken) dus dat heb ik maar achterwege gelaten. Het kan me niet zoveel schelen.

Verder komt er in de zomer nog een schoonheidfoutje bij; ik krijg namelijk alleen sproeten op de rechterkant van mijn gezicht. Links blijft sproetloos. En ja, dat ziet er net zo stom uit als het klinkt. Gelukkig krijg ik geen enorme hoeveelheid sproeten, dan zou het nóg meer opvallen.
Oud 22-08-2003, 09:30
Mysterons
Mysterons is offline
Ik vind symmetrie in de vormen van het gezicht wel belangrijk eigelijk.. mooier in ieder geval. Maar wat ik echt helemaal geweldig vind is iemand met 1 bruin oog en 1 groen of blauw oog. Ik heb twee mensen in mn leven zo gezien en ik kon niet stoppen met in hun ogen kijken. Ik ken ook iemand met groene ogen, en in een oog een bruin stukje.

Zelf heb ik in mn rechterbovenwang een kuiltje als ik lach, of mn wangen optrek voor de zon. Mn bovenkaak staat wat naar voren, waardoor mn lippen vreemd gevormd zijn en ik liefst mn mond dichthoud :/ Over mn hele lichaam zitten littekentjes maar dat vind ik niet zo erg.
Oud 22-08-2003, 13:05
El Kim
El Kim is offline
Een kuiltje in je wang is juist 1 van de zeven schoonheden
Oud 22-08-2003, 22:28
Graph
Graph is offline
k vind zelf mn moedervlek errug lelijk daarom heb ik hem er dus ook weg laten halen...en zit ik nu met een litteken van hier tot tokio...(1.5cm denk ik)
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 23:30
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
ik heb een klein rond moedervlekje links onder mn mond, hij hoort bij mn gezicht..ik denk dat iemand die me kent het ook gelijk zou opvallen zodra die weg is.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 02-08-2003 @ 20:10:
[afbeelding]
Fido Dido is zo ongelooflijk mutha fucking oldskool.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Candystriped schreef op 22-08-2003 @ 07:51:
Verder komt er in de zomer nog een schoonheidfoutje bij; ik krijg namelijk alleen sproeten op de rechterkant van mijn gezicht. Links blijft sproetloos. En ja, dat ziet er net zo stom uit als het klinkt. Gelukkig krijg ik geen enorme hoeveelheid sproeten, dan zou het nóg meer opvallen.
Dat klinkt heel bijzonder, maar wel grappig eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 23:42
Faery
Faery is offline
Citaat:
Hermione schreef op 23-08-2003 @ 00:33:
Dat klinkt heel bijzonder, maar wel grappig eigenlijk.
jup. we lachen 'r vierkant uit.
Oud 22-08-2003, 23:55
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Faery schreef op 23-08-2003 @ 00:42:
jup. we lachen 'r vierkant uit.
tutut niet chatten.

ilona heeft geweldige tanden enne sproeten.
ik hou drvan
Oud 23-08-2003, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef op 23-08-2003 @ 00:55:
tutut niet chatten.

ilona heeft geweldige tanden enne sproeten.
ik hou drvan
Ik lach ook niemand uit! Het lijkt mij heel schattig staan, half gesproet, half ongesproet. En ik wil er eigenlijk wel een foto van zien.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:20
nps
nps is offline
ik mis de 2 tanden die de rest van de mensheid naast zijn voortanden heeft. mijn hoektanden zitten dus direct naast mijn voortanden. of dat me zoveel mooier maakt? Denk ik niet. En ik heb een klein litteken net onder mijn neusbrug van een beker die ik met mijn gezicht wilde vangen.

ik vind 't over het algemeen niet lelijk, kleine "imperfecties""
Oud 23-08-2003, 19:52
Alexanchez
Alexanchez is offline
Heb vrij veel schoonheidsfouthes: spleetje tussen mn tanden, moedervlek (niet heel opvallend maar toch duidelijk te zien) , Een flink portie puistjes en een aardig groot hoofd...

Maar te veel van die schoonheidsfoutjes maken je er echt niet mooier op... En dat is best klote...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:52
Pan Am
Pan Am is offline
Ik vind Megan Ewing een van de mooiste vrouwen ter wereld. Ze is model voor Guess? en ze heeft een spleetje tussen haar tanden. Geweldige vrouw

(Hier is het spleetje niet te zien )

(Hier wel )

Megan-overload
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 20:14
Verwijderd
zij is zo mooi man, niet verkeerd voor een homo!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Wim Wok schreef op 23-08-2003 @ 21:14:
zij is zo mooi man, niet verkeerd voor een homo!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 02:33
Fog
Fog is offline
ik vind t wel mooi ja...maar niet bij mezelf...

mn neus is raar en ik kijk een heeel klein beetje scheel...wat sexy schijnt te zijn, maar ik vind t maar niks....
Oud 24-08-2003, 13:32
Verwijderd
ik heb een litteken aan mijn mond
het valt niej heel errug op
alleen als ik bruin ben lach

aanm ijn linkervoet heb ik een hele grote pigmentvlek
als ik bruin word is dat altijd bruiner en het ´groeit´meej
beetjuh vreemd maarjah
vroeger vond ik het naar de pigmentvlek maar nu vind ik ut apart
in de 1e klas met gym vroeg iedereen wat dat was

mijn broer heeft geen hoektanden boven
het valt niej errug op
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 13:56
Verwijderd
Ik vind sproetjes geen schoonheidsfoutjes.. dat is juist schattig.. vind het jammer dat ik het niet heb.. maar ja.. ik heb weer een onwijze deuk in mijn kin.. best irritant ('heej! je heb een gat in je kin... ' ) maar ik ga het niet laten weghalen ofzo.. het hoort gewoon bij mij

Offtopic.. Enrique heeft die moedervlek laatst weglaten halen.. geloof ik..
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 15:52
Ska-nne
Ska-nne is offline
Ik heb dat driehoekje bij mijn bovenlip niet, bij mijn loopt het rond
Oud 24-08-2003, 21:05
zita swoon
zita swoon is offline
ik vind schoonheidsfoutjes best leuk maar ze moeten niet in 1 keer oopvallen
Ik vind het ook leuk dat als je mensen goed kent of als je er veel mee omgaat dat die schoonheidsfoutjes helemaal niet meer opvallen dat je ze gewoon "vergeet"

Zelf heb ik op mn neus een plekje met allemaal gesprongen addertjes, op die plek zit ook een soort bobbeltje...alleen denken de meeste mensen dat het gewoon een pukkel..zelf merk ik dat helemaal niet meer

waarom zijn moedervlekken scheinheidsfoutjes? die heeft iedereen toch? Of ze nou groot of klein zijn dat maakt niets uit want volgens mij is een foutje iets wat niet iedereen heeft..als iedereen ze heeft wordt het toch normaal?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 21:31
€v€li€n
€v€li€n is offline
Ik heb een lelijke moedervlek onder mijn neus en eigenlijk valt hij me al niet meer op maar als ik er echt op ga letten dan ga ik me er aan ergeren en dan voel ik em ook echt zitten

En mijn neus is lelijk
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 09:54
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef op 23-08-2003 @ 19:20:
ik mis de 2 tanden die de rest van de mensheid naast zijn voortanden heeft. mijn hoektanden zitten dus direct naast mijn voortanden. of dat me zoveel mooier maakt? Denk ik niet.

ik vind 't over het algemeen niet lelijk, kleine "imperfecties""
Heb ik ook,maar wel maar met 1 hoektand,en laat die net zo bruinig zijn,verschrikkelijk,in het begin durfde ik nauwelijks mijn mond open te doen en als er iemand een opmerking over maakt,ook niet. (niet dat dat zoveel gebeurt).

Littekens heb ik niet in mijn gezicht,wel bruine moedervlekjes,en ook maar aan 1 kant van mijn gezicht,de rechter.
Oud 26-08-2003, 15:29
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Ik heb een klein spleetje tussen mijn voortanden.
En mijn ene oog lijkt soms groter dan het andere. (Het ene ooglid hangt net iets meer ofzo, maar dat valt soms op.)
Reageren

Regels voor berichten