Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Zelf heb ik trouwens ook nog een littekentje op mijn neus, in het midden, net iets onder de wenkbrauwen, op dat bot. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij is verdronken in de Missisippi. Hij wilde gaan zwemmen, maar de onderstroom heeft hem te pakken gekregen en hij is toen verdronken. Ik geloof dat het een zijtak van de Missisippi was. Maar dat moet je dus niet doen. |
![]() |
|
![]() |
ik vind het mooi, zolang het natuurlijk maar niet te erg wordt en de aandacht op zich vestigt cht,chd,gd :/.
zelf heb ik een iets naar voren stekende onderlip en mn neusgaten zijn wat raar, als ze niet zo groot waren geweest had ik dat wel mooi gevonden. mn neusvleugels zitten net iets hoger dan mn neus tussenschot (als dat zo heet) mn mama noemt het altijd een fenijnig neusje, van de zijkant dan. bizar wat een lang verhaal ik over mn neus op kan hangen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Juist schoonheidsfoutjes maken gezichten heel leuk! Het hoofd van mijn vriendje loopt boven steeds breder en hij heeft een hele hippe bril daarbij, en dat maakt hem heel erg hem, zeg maar. Mijn ogen zijn behoorlijk groot in vergelijking met mijn gezicht, en ik heb een moedervlek op mn kin, verder klopt mn hoofd nog al.
|
![]() |
|
kheb zo'n dikke ransige moedervlek boven op mn kop. en elke keer bij de kapper gaan ze er keihard over heen met hun kam. ooh das pijnlijk de laatste keer toen is ut gaan bloeden.maar wil um nie weghalen want dan moet dan haar er omheen ook geschoren worden.
En verder heb ik er geen last van je ziet um niet omdat mn haar ervoor zit (daarom gaan die kappers er ook altijd over heen ookal weten ze zo onder hand toch wel dat ie daar zit...). ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb iets met de hele kleine littekentjes die iemand in z'n gezicht krijgt als diegene acne heeft, maar er wel 'goed' mee om gaat. Ik hou alleen niet zo van acne, dat is dan wel weer jammer, want dat komt er toch altijd bij
![]() Wat ik heb aan 'klassieke' schoonheidsfoutjes: - Ik heb 1,75 voortand; van de ene is een stukje af. Ik heb er wel eens iets aan laten zetten, maar dat voelde zó onwennig dat ik er niet goed mee om kon gaan en het dus weer afbrak. Nu laat ik het zo. - Ik heb een vrij duidelijk moedervlekje vlak boven m'n linkerkaaklijn - Ik heb een vrij duidelijk moedervlekje naast m'n rechteroog - Ik heb een wipneus - Ik heb wenkbrauwen à la Sharon Stone |
![]() |
|
Ik had echt een hele lelijke pukkel op mijn kin en die heb ik weglaten halen dus nu heb ik daar een littekentje maar je ziet het niet heel goed ofzo dus ik vind dat niet zo erg. Ik vind van die hele grote verheven moedervlekken nooit zo mooi.
|
Ik heb 14 moedervlekjes in mijn gezicht en een duidelijke schuin onder mijn linker oog, verder heb ik duidelijk sproetjes (van die pippie langkous sproetjes)
Mja over mijn hele lichaam heb ik behoorlijk veel moedervlekjes en een echt hele grote op mijn onderrug. Die zie je al gouw als ik een wat korter t-sirtje aan heb. Ik stoor me er niet aan al zou het in mijn gezicht wel heel iets minder mogen, die op mijn kin vind ik niet mooi. Ik vind klijne schoonheidsfoutjes vaak wel mooi, het heefd iets echt individueels. Het hoort vaak gewoon bij de persoon. Zogouw het echt hinderlijk word zoals een enorme hazenlip vind ik het heel ok en begrijpelijk dat mensen zich er aan laten operreren, maar alleen in ernstigge gevallen, anders haal je toch iets persoonlijks weg, dat is zonde.
||
![]() |
Citaat:
De hazenlip van Joaquin vind ik trouwens echt NIET mooi....
|
mijn totale lichaamslengte is 176, 2 cm
de afstand vanaf de grond tot mijn kruis is 88,2 cm de afstand vanaf mijn kruis tot mijn schouders is 60.5 cm mooie lange benen heb ik toch, welk model kan aan deze verhoudingen tippen ![]() ![]() ![]() (wel irritant soms, sta je met iemand te praten die even groot is; ga je vervolgens samen zitten en dan ben je opeens kleiner dan die persoon ![]() tevens beschik over een moedervlek links boven mijn lip a la cindy crawford en heb ik sproeten op en rondom mijn neus, die nu alleen niet meer zo duidelijk zijn vanwege de vele meeeters en littekens van acne ![]() wat ik hier nog niet gelezen heb, maar waarvan ik mezelf de gelukkige eigenaar mag noemen, is een blonde wenkbrauw haar van 4,5 cm lang bovenaan mijn overige zwarte wenkbrauw haren ![]() en als klap op de vuurpijl heb ik ook hazetanden ![]() meld u nu aanbidders ![]()
Laatst gewijzigd op 22-08-2003 om 03:42. |
![]() |
|
Ik heb nogal fanatieke hazetanden. Niet dat mijn voortanden erg groot zijn, maar ze staan wel schuin. Met een beugel zou het maar een beetje te corrigeren zijn (hardnekkige kaken) dus dat heb ik maar achterwege gelaten. Het kan me niet zoveel schelen.
Verder komt er in de zomer nog een schoonheidfoutje bij; ik krijg namelijk alleen sproeten op de rechterkant van mijn gezicht. Links blijft sproetloos. En ja, dat ziet er net zo stom uit als het klinkt. ![]()
|
![]() |
Ik vind symmetrie in de vormen van het gezicht wel belangrijk eigelijk.. mooier in ieder geval. Maar wat ik echt helemaal geweldig vind is iemand met 1 bruin oog en 1 groen of blauw oog. Ik heb twee mensen in mn leven zo gezien en ik kon niet stoppen met in hun ogen kijken. Ik ken ook iemand met groene ogen, en in een oog een bruin stukje.
Zelf heb ik in mn rechterbovenwang een kuiltje als ik lach, of mn wangen optrek voor de zon. Mn bovenkaak staat wat naar voren, waardoor mn lippen vreemd gevormd zijn en ik liefst mn mond dichthoud :/ Over mn hele lichaam zitten littekentjes maar dat vind ik niet zo erg.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik mis de 2 tanden die de rest van de mensheid naast zijn voortanden heeft. mijn hoektanden zitten dus direct naast mijn voortanden. of dat me zoveel mooier maakt? Denk ik niet. En ik heb een klein litteken net onder mijn neusbrug van een beker die ik met mijn gezicht wilde vangen.
ik vind 't over het algemeen niet lelijk, kleine "imperfecties""
|
Verwijderd
|
ik heb een litteken aan mijn mond
het valt niej heel errug op alleen als ik bruin ben lach aanm ijn linkervoet heb ik een hele grote pigmentvlek als ik bruin word is dat altijd bruiner en het ´groeit´meej beetjuh vreemd maarjah vroeger vond ik het naar de pigmentvlek maar nu vind ik ut apart in de 1e klas met gym vroeg iedereen wat dat was mijn broer heeft geen hoektanden boven het valt niej errug op |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind sproetjes geen schoonheidsfoutjes.. dat is juist schattig.. vind het jammer dat ik het niet heb.. maar ja.. ik heb weer een onwijze deuk in mijn kin.. best irritant ('heej! je heb een gat in je kin... '
![]() ![]() Offtopic.. Enrique heeft die moedervlek laatst weglaten halen.. geloof ik.. |
![]() |
|
![]() |
ik vind schoonheidsfoutjes best leuk maar ze moeten niet in 1 keer oopvallen
Ik vind het ook leuk dat als je mensen goed kent of als je er veel mee omgaat dat die schoonheidsfoutjes helemaal niet meer opvallen dat je ze gewoon "vergeet" Zelf heb ik op mn neus een plekje met allemaal gesprongen addertjes, op die plek zit ook een soort bobbeltje...alleen denken de meeste mensen dat het gewoon een pukkel..zelf merk ik dat helemaal niet meer waarom zijn moedervlekken scheinheidsfoutjes? die heeft iedereen toch? Of ze nou groot of klein zijn dat maakt niets uit want volgens mij is een foutje iets wat niet iedereen heeft..als iedereen ze heeft wordt het toch normaal? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Littekens heb ik niet in mijn gezicht,wel bruine moedervlekjes,en ook maar aan 1 kant van mijn gezicht,de rechter.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Help! Ik schrijf! - Feedback 101 Kitten | 25 | 08-11-2012 20:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Wie wint de verhalenwedstrijd? Verwijderd | 142 | 10-07-2006 11:11 | |
Games |
Games importeren blupp | 31 | 11-01-2006 21:20 | |
Vrije tijd |
Het Grote kwalificatie WK 2006 Topic USPalermo | 236 | 21-09-2005 14:12 | |
Psychologie |
De onzekerheid van vrouwen over hun uiterlijk Mujahideen | 51 | 11-02-2005 21:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Niet recht zittende 'blokjes' type-m | 15 | 12-03-2004 21:18 |