![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-08-2003 om 21:48. |
![]() |
||
Citaat:
ontopic...nee, niet dat ik weet.. maar mijn ex wel eens wat "kutscheten" dat klonk wel komisch ![]()
|
die zogenaamde ''kutscheten'' hou je ook niet tegen,er zit dan lucht in,als je in bepaalde houding wat heb gedaan ofzow.
Maar die ruik je niet in tegenstelling tot gewone scheten ![]() ''kutscheten'' zijn gewoon alleen lucht en gewone zit smerig luchtje aan vast ![]() Dus nee dat eerste wel meegemaakt,maar allebei wel om gelachen en dat tweede nee dat is nooit gebeurt godzijdank ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar dat is bij mij meestal ná de seks.. tijdens de seks heb ik er nog nooit een gelaten, ook niet voor of na seks... dat doe ik nooit ![]() ![]() |
![]() |
||
@topic:
![]() Citaat:
![]() kun je dan wel je lachen inhouden? ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dus niet dat de ander zich al schaamt als hij/zij een scheet moet laten. Dan ga je zo geforceerd vrijen, want ik kan ze soms echt niet inhouden hoor! Lig je je maar te focussen op het inhouden van die scheet kun je niet eens genieten. Kun je hem toch beter laten ff lachen en weer door gaan? Ik schaam me niet voor een scheet! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
het grote POST HIER AL JE VERZONNEN VERHALEN topic Verwijderd | 82 | 22-12-2004 22:25 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |