| 

| 

||
| 

Citaat: 

I don´t wanna know! 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..." 
	Laatst gewijzigd op 24-08-2003 om 22:48.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

ontopic...nee, niet dat ik weet.. maar mijn ex wel eens wat "kutscheten" dat klonk wel komisch  

As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

die zogenaamde ''kutscheten'' hou je ook niet tegen,er zit dan lucht in,als je in bepaalde houding wat heb gedaan ofzow. 

Maar die ruik je niet in tegenstelling tot gewone scheten   ''kutscheten'' zijn gewoon alleen lucht en gewone zit smerig luchtje aan vast   Dus nee dat eerste wel meegemaakt,maar allebei wel om gelachen en dat tweede nee dat is nooit gebeurt godzijdank  

make love not war!!!! 
	 | 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Die voel je ook echt niet aankomen ofzo, en ze kunnen een lawaai maken... ![]() Maar dat is bij mij meestal ná de seks.. tijdens de seks heb ik er nog nooit een gelaten, ook niet voor of na seks... dat doe ik nooit   (alleen op de wc als ik hélemaal alleen ben   ). Mijn vriend heeft het ook nog nooit gedaan.. Wel een keertje dat hij ineens heel nodig naar de wc moest en wegrende...
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

@topic:   

Citaat: 

kun je dan wel je lachen inhouden?     

V.N.W.D.A.B 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Maar ik hou ook niet van die serieuze sex waarin alles perfect moet gaan en dergelijke... De meeste lol hebben we toch wel tijdens de sex! We zijn allebei nogal onhandig dus ja dan heb je dat snel   Ik kan me ook het meeste ontspannen en geniet er het meeste van als het niet te geforceerd 'serieus' gaat. Dus niet dat de ander zich al schaamt als hij/zij een scheet moet laten. Dan ga je zo geforceerd vrijen, want ik kan ze soms echt niet inhouden hoor! Lig je je maar te focussen op het inhouden van die scheet kun je niet eens genieten. Kun je hem toch beter laten ff lachen en weer door gaan? Ik schaam me niet voor een scheet!  
	 | 
	|
![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Drugs & Alcohol | 

het grote POST HIER AL JE VERZONNEN VERHALEN topic Verwijderd  | 82 | 22-12-2004 23:25 | |
| ARTistiek | 

Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd  | 3 | 05-09-2001 09:05 | |