Advertentie | |
|
![]() |
|
Je hebt gewoon illegale content op je PC staan. Da's dom... Uiteindelijk komen bedrijven als Microsoft er echt wel achter.
De enige goede tip is gewoon om voortaan je OS, apps en games te kopen. Zo ook je audio CD's... Kopen ja, dus ook daadwerkelijk afrekenen bij de kassa. Het heeft trouwens wel degelijk met je muziek te maken, kijk maar eens naar de URL in die screenshot, daar staat de map mijn muziek tussen, ik neem aan dat je daar niet je OS hebt geinstalleerd, of wel?
|
![]() |
Ik heb wel illigale content (UITERAARD WAAR ZIE JE ME VOOR AAN?
![]() Maar geen illigale M$ producten, en ik heb al helemaal niet mijn systeem lopen updaten met illigale M$ drivers (of whatever). Die zijn namelijk legaal
|
"en toen wandelde..."
"wacht even... hoorde jij dat ook?" "wat?" "ssssstt!!!... luister..." "ik zie daar iets... wat komt daar aangeslopen?" "O, nee! het is Microsoft!!! ren!!! REN!!! Aaaaaaaarrrgh!!!!" Typisch hoor... helaas heb ik ook geen idee hoe je hier vanaf komt...
||
Verwijderd
|
Citaat:
We zijn hier niet op Onzin.. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Waar zou ik op moeten zoeken? Of moet ik meteenm maar alle ser uit flikkeren? ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Ik denk dat het uit het oogpunt van het scholieren.com forum zelfs niet eens de bedoeling is om jou te helpen een probleem op te lossen dat je door illegale handelingen te doen hebt verkregen. Daarmee zouden we dus goedkeuren dat jij illegale handelingen verricht en ik denk dat we het erover eens zijn dat iedereen ervan mag vinden wat hij wil, maar het samenspannen om (als gevolg of actie) software developers de grond in te krijgen per definitie niet kan.
|
![]() |
Ik heb enkel een of twee 'less_then_legal_' spellen op m'n PC,
en dat heeft zo'n beetje 99.99% van de mensen wel, lijkt mij tenminste. Als Window$ daar dan al meteen zo'n drukte over moet maken... Sjonge jonge zeg. Waarom hebben er dan niet meer mensen last hiervan? ![]() Zoals gezegd: In het vericht staat dat ik Window$ heb proberen bij te werken (Up_Daten) met een illegale CD. En dat is dus NIET waar, ik heb geeneens illegale Window$ CD's! ![]() maar't is al goed. Ik zal nog 's op INet zoeken ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Staat dat er is geprobeerd met illegale inhoud van CD's [Gekopieerde CD's dus] is geprobeerd aan window$ te kloemelen. En dat is dus niet gebeurt ![]()
||
Citaat:
B] Bestaande inhoud op een andere computer te gebruiken. Daar staat naar mijn mening dus eigenlijk: content die al ergens anders geregistreerd is op jouw computer onder dezelfde naam en code registreren.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
kopieer probleem Micro SD Kommunist | 8 | 12-06-2011 23:28 | |
Software & Hardware |
[Creative Zen Micro] plek op scherm Verwijderd | 0 | 22-07-2007 17:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
micro-dermabrasie Pradachica | 2 | 26-10-2006 16:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
evolutietheorie see it | 500 | 29-03-2005 23:17 | |
Software & Hardware |
[geluid uit de pc] hoe krijg ik dat tuutje weg? Carl Johnson | 27 | 28-10-2004 18:27 | |
Software & Hardware |
Micro$oft Yaris | 72 | 26-07-2003 17:10 |