Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2003, 23:21
Michel87
Michel87 is offline
De vakantie is pas net begonnen...
Maar ik mis alles van school nu al!
Mn klasgenoten/vrienden, de aardige docenten, met zn allen in spanning over de cijfers van de SE's. Het dagelijkse praatje met de kantinebeheerdster. De gewoon erg gezellige sfeer die er bij ons op school heerst. Daarbij komt nog dat ik niet op vakantie ga, en ik op mn werk haast niet extra kan werken ,en ik me dus doodverveel, daar al mn vrienden wel op vakantie zijn.
Ik wou dat het 26 augustus was, dan kon ik weer naar school!

Zijn er meer mensen die alweer erg graag naar school willen?
Oud 15-07-2003, 23:50
lucy48
lucy48 is offline
Hier begint de school al 18 augustus

Nee, ik mis het niet, ben blij dat ik er vanaf ben, al was het wel leuk hoor
Oud 16-07-2003, 00:21
PV
PV is offline
nee, even zonder dat gestress vind k prima
en op t forum 'zomervakantie' staan genoeg dingen die je kan doen als je je heel erg gaat vervelen..
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 09:24
Verwijderd
Ik wil ook wel weer naar school hoor.De zomervakantie is saai,vooral als je zelf niet op vakantie gaat en iedereen die je kent wél op vakantie gaat....
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 09:29
Verwijderd
Hehe

Daarom heb ik natuurlijk voor de vakantie alvast even de boeken gekocht voor volgend jaar, maar dan voor de afstudeerrichting die ik níet kie s
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 09:29
jeffry
jeffry is offline
nee, ben echt blij dat ik vakantie heb. ik zou willen dat ik het hele jaar vakantie had.
Oud 16-07-2003, 11:51
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Zodra school begint barst voor mij de hel weer los, oa omdat ik te veel keuze vakken heb gekozen (je suis idiotique), en er twee laat vallen, maar die moet ik dus nog kiezen. Verder moet ik frans en duits dan met twee zessen voor mijn diploma lijst afsluiten

verder gewoon een hoop (leuke) drukte waar ik gewoon nu al moe van word als ik er aan denk
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 12:00
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
neu, voorlopig ff niet
Oud 16-07-2003, 13:38
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Absoluut geen last van.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 16:52
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Michel87 schreef op 16-07-2003 @ 00:21:
Mn klasgenoten/vrienden, de aardige docenten, met zn allen in spanning over de cijfers van de SE's. Het dagelijkse praatje met de kantinebeheerdster. De gewoon erg gezellige sfeer die er bij ons op school heerst. Daarbij komt nog dat ik niet op vakantie ga, en ik op mn werk haast niet extra kan werken ,en ik me dus doodverveel, daar al mn vrienden wel op vakantie zijn.

hmm, jah. k moet ook 26 augustus weer..
aan de ene kant wil k miss best wel, al die mensen weer zien enz.
maar k weet nu al na een week wil k weer vakantie.aan de andere kant vind k de vakantie heerlijk, geen gezeur, niks moeten maken/leren enz.
het enige vervelende aan de vakantie vind k dat er zoveel mensen tegelijk weggaan,
maar k kan nou ook weer niet echt zeggen dat k weer naar school wil, alleen voor vrienden die k alleen op school zie dan weer wel
oke, dit is een beetje vaag.. kom dr niet helemaal uit..

kuzzies
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 18:20
mar87
mar87 is offline
'k moet 19 augustus weer naar school. Ik heb 'r wel weer zin in. Alleen maar om iedereen weer te zien en spreken.
School zelf, het leren hoeft van mij nog niet.
'k ga eerst nog lekker met vrienden op vakantie en werken, maar als ik me verveel dan denk ik wel van: was het maar 19 augustus......
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 18:32
Balance
Balance is offline
absoluut niet. dit is voor mij echt genieten: heel de dag in het zonnetje of heel de dag werken.
in beide gevallen hoef ik niet al te veel na te denken (is wel prettig ) en zit ik niet in de stress omdat ik iets niet af heb.
vrienden zie ik soms wel als ik met ze afspreek (en dat ligt dus aan mezelf hoe vaak dat is) en verder heb ik zat te doen.

hééééééérlijk, vooral met dit weer
Oud 16-07-2003, 18:38
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
1 van de eerste keren dat ik dit hoor ik absoluut niet als ik volgend jaar nog naar school ga......

maar ik werk hele dagen 6 dagen in de week van 7 tot 4 en zaterdag's 7 tot 12 ik verveel me niet 's avonds met m'n vrienden t cafe in of zwemmen ofzo je moet jezelf bezighouden
Oud 16-07-2003, 19:31
Salala
Salala is offline
Ja ik ook! Je mist toch een beetje regelmaat...
En na twee weken niksen ben je dat ook weer zat, het is eigenlijk ook nooit goed, want wanneer je op school zit wil je weer vakantie!
Oud 16-07-2003, 20:51
hanneke~13
hanneke~13 is offline
ja, ik heb ook wel weer zin in school. en in de gezellige lessen enz. maar ik heb ook weer geen zin in dat gestres en het vroege opstaan. maar ik hou het nooit uit en dan nu nog 5 weken of zoiets
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 22:36
Dory
Dory is offline
mmm, tsja. De eerste dagen van de vakantie had ik dat wel, op schooldagen ben ik altijd erg druk (doe veels te veel buitenschoolse activiteiten, veels te gezellig allemaal ) en toen moest ik er echt even aan wennen dat je 's ochtends opstaat en kan gaan kiezen wat je gaat doen deze dag, en hoe lang, en met wie. Nu vind ik het wel relaxt, maar ik ben wel blij dat ik ga wereken: toch een beetje ritme en nog geld verdienen ook
Oud 18-07-2003, 14:37
DeGexxte
DeGexxte is offline
Naar school gaan opzich vind ik nooit zo erg.
Maar huiswerk, daaaaaaaar kan ik niet tegen
Dat die k*t-leraren ook ná schooltijd bepalen wat ik moet doen

Daar wordt ik GVD nog steeds agressief van!!!!!!!!!!!
Oud 18-07-2003, 14:54
emi
emi is offline
hm, ik ook wel...
Hoewel ik dat extra beetje geld ook wel kan gebruiken opzich...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:19
Sabine015
Sabine015 is offline
Ik wil ook wel weer naar school
maar dan als je eenmaal op school ben dan wil je weer vakantie dus ik geniet nog even van de vakantie
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 10:06
Toet0r
Toet0r is offline
Ik had dat de eerste weken van de vakantie wel. Gelukkig mocht ik toen nog 2 keer naar school om mn rapport op te halen en mn boeken in te leveren. Eigenlijk was dat meer gewoon om mn klas nog te zien enzo..
Nu ben ik wel blij dat we vakantie hebben, maar af en toe als ik me rot verveel heb ik wel zo iets van: moest ik maar weer even naar school.
Ik moet nog wachten tot 1 september om weer naar school te gaan
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 11:23
Nyawa
'k Begin het al een beetje te missen...
Vooral het sociale eraan, tuurlijk, je kunt je vrienden wel opzoeken in de vakantie, maar dan is die weer op vakantie en dan die weer...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 11:55
Girl87
Girl87 is offline
Ik moet 1 september pas weer
Oud 19-07-2003, 11:59
Nieni
Nieni is offline
Citaat:
Kabouterin schreef op 19-07-2003 @ 12:23:
'k Begin het al een beetje te missen...
Vooral het sociale eraan, tuurlijk, je kunt je vrienden wel opzoeken in de vakantie, maar dan is die weer op vakantie en dan die weer...
Precies.
En zodra ik weer op school zit, wil ik alweer vakantie hebben omdat je het beeld van school in de vakantie loopt te idealiseren.
Oud 21-07-2003, 14:52
Goede Fee
Goede Fee is offline
School missen???... misschien, maar dan echt maar een ienieminipietiej beetje...
Nu eerst nog ff tot 1 september ofzo *best erg dat ik niet eens weet wanneer wij weer naar school moeten* werken, vakantie vieren, zwemmen enz.
Oud 23-07-2003, 14:56
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Zo eventjes niet is best goed, maar ik heb het best fijn op school hoor. Maar echt missen? Nee....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2003, 18:18
Shinosu
Shinosu is offline
Ik heb vakantie van 1 juli tot 1 september. Ik heb eigenlijk ook best wel zin, al is het alleen maar omdat ik dan in de bovenbouw zit en het toneel weer begint. Ook krijg ik een zooi nieuwe leraren, dus dat belooft...
Maar eerst maar eens op kamp, dan kan ik me druk gaan maken over school.
Oud 24-07-2003, 20:06
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
ik mis school dus absoluut niet,....voor geen minuut!!
en ik ben al niet meer naar school gegaan sinds januari,...en ik begin 8 sept. weer,....
maar om nou te zeggen dat ik er echt zin in hebt,...nee niet echt,
waar ik nu ben bevalt me eigelijk prima maja,...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 20:32
ssjpan
ssjpan is offline
Nou ik hoef nog niet naar school nee, veel vrienden zitten niet bij mij op school en ik verveel me ook nog niet. En ik moet een beetje m'n best gaan doen na de vakantie, want ik mag niet weer blijven zitten.
Oud 24-07-2003, 20:39
Verwijderd
ik zeg een ding:

neeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrddddddddddddddddddddddddddddd
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 22:26
Dory
Dory is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 24-07-2003 @ 21:39:
ik zeg een ding:

was eigenlijk ook mijn eerste gedachte...

maarja, mijn agenda vraagt om invulling... hij is zo mooi
Oud 25-07-2003, 00:32
Michel87
Michel87 is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 24-07-2003 @ 21:39:
ik zeg een ding:

Sorry dat ik t leuk vind om iets te leren/sociale contacten te hebben

Oud 26-07-2003, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Michel87 schreef op 25-07-2003 @ 01:32:
Sorry dat ik t leuk vind om iets te leren/sociale contacten te hebben

sociale contacten heb je toch niet alleen maar van school?

en in de vakantie kun je zoveel leren, ga de wijde wereld in
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 14:36
Twijg
Twijg is offline
Ik heb echt totaal geen zin in school!
Zeker niet omdat ik geslaagd ben, en nu naar een andere school moet
En eigenlijk vind ik het wel best zo, lekker vakantie!
Oud 26-07-2003, 17:20
the tourist
the tourist is offline
Nee, helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 21:31
anjali
anjali is offline
Je bent GEEEEEEK!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 21:57
Verwijderd
Citaat:
lucy48 schreef op 16-07-2003 @ 00:50:
Hier begint de school al 18 augustus
't Noorden hè?

Ik verlang naar school. Serieus. Ik ben nu hele dagen aan het werk (van 8 tot 5) en ik wil-moet-zal naar de stomme rotschool van me. Mn examenjaar halen. In één keer. Mijn vrienden terugzien. Iedereen shockeren met mn nieuwe nog aan te brengen krullen en haarkleur en bovenal gewoon een rustig ritme met 's middags gewoon enigzins vrij.

*ZUCHT* was het maar 18 augustus.

Krummeltje

-al weet ik nu al dat als ik drie dagen op school zit dat ik dan al weer terugverlang naar de vakantie, maar dat terzijde.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 21:58
Verwijderd
Citaat:
eris schreef op 24-07-2003 @ 23:26:
was eigenlijk ook mijn eerste gedachte...

maarja, mijn agenda vraagt om invulling... hij is zo mooi
wwoei ja, dat ook.

Mijn nieuwe harry potter agenda! Woei!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 22:10
Graph
Graph is offline
hmm ik heb da meestal na 3 weken pas...dat ik weer graag naar school wil maar deze vakantie is da nie! gelukkig!
Moet nu 2 sept. naar sgool mijn vrienden in Midden Nederland vinden dat niet leuk!! haha
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 11:17
Dory
Dory is offline
Nog een weekje...ik krijg nu echt zin

Eigenlijk wil ik gewoon weten hoe mijn nieuwe vakken zullen zijn...en de klassen waar ik in zit met de profiel- en vrije vakken

Maar ga nu toch nog een weekje lekker van het vrij-zijn genieten
Oud 24-08-2003, 18:32
hanneke~13
hanneke~13 is offline
heb nog het meest zin in me rooster. kwil weten welke leraren k dit jaar kan pesten weten of k btje relaxt rooster heb enz. en dan nieuwe leraren leren kennen natuurlijk (kijken hoe snel ze dit jaar me naam kennen vorig jaar iemand binnen 1 les)
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 18:39
Verwijderd
Citaat:
hanneke~13 schreef op 24-08-2003 @ 19:32:
heb nog het meest zin in me rooster. kwil weten welke leraren k dit jaar kan pesten weten of k btje relaxt rooster heb enz. en dan nieuwe leraren leren kennen natuurlijk (kijken hoe snel ze dit jaar me naam kennen vorig jaar iemand binnen 1 les)
stoer hoor. leraren pesten.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 19:40
Shade
Shade is offline
Citaat:
Michel87 schreef op 16-07-2003 @ 00:21:

sorry hoor maar.....get a life...
Geniet van je vakantie ipv te zieken over school....daar kan ik echt niet tegen. Je hebt gewoon mazzel waarschijnlijk met je school want de meeste mensen hebben het helemaal niet zo geweldig op school. En inmiddels is de vakantie al afgelopen en kheb er dus helemaal geen zin in....
Oud 25-08-2003, 09:13
Miss Helena
Miss Helena is offline
Normaal heb ik aan t eind van de vakantie 'ik vind t niet erg om weer naar school te gaan,' maar nu vind ik t echt verschrikkelijk, en heb helemaaaaaaaaal geen zin
Oud 25-08-2003, 10:43
Orpa
Orpa is offline
Hmm, k heb het wel een beetje gemist. Ik vind naar school gaan helemaal niet vervelend, eigenlijk wel leuk. Maar vakantie is afentoe ook wel even lekker.

Ik ban alleen wel bang dat het komende jaar echt stressen word voor mij, ik heb geloof ik iets van 250 uur teveel (Biologie EN CKV3 gekozen, terwijl ik met 1 van de 2 al voldoende uren had...)
Oud 25-08-2003, 10:59
Thomas
Thomas is offline
We zullen zien wat de toekomst brengt.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 13:20
Verwijderd
Citaat:
x2_Shade schreef op 24-08-2003 @ 20:40:
sorry hoor maar.....get a life...
Geniet van je vakantie ipv te zieken over school....daar kan ik echt niet tegen. Je hebt gewoon mazzel waarschijnlijk met je school want de meeste mensen hebben het helemaal niet zo geweldig op school. En inmiddels is de vakantie al afgelopen en kheb er dus helemaal geen zin in....
"Get a life." Hoe wil hij dat leven zo inrichten als hij zelf wil als hij niet naar school is geweest?

Bovendien: wat maakt het uit dat mensen school leuk vinden? Dat is toch des te beter? Dat jíj school niet leuk vind en het je niet bevalt, daar hoeven wij toch niks mee te maken te hebben, of wel soms?
En "de meeste mensen hebben het niet zo leuk op school": spreek voor jezelf asjeblieft. Je wéét niet wat anderen denken.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 13:52
Verwijderd
ik ben ook enorm blij dat het tijdstip bijna weer is aangebroken dat ik naar school kan. Nieuwe studie voor me en eindelijk weer leren! Ditheb ik echt enorm gemist. Vorig jaar heb ik weinig tot niets hoeven te doen voor mn opleiding, dat is ook de reden dat ik met een nieuwe opleiding begin (ik heb gewoon mn Propedeuse behaald).

Vanaf 1 september begin ik met de studie Pychologie aan de KUN.

liefs, Hanne
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 15:48
Shade
Shade is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 25-08-2003 @ 14:20:
"Get a life." Hoe wil hij dat leven zo inrichten als hij zelf wil als hij niet naar school is geweest?

Bovendien: wat maakt het uit dat mensen school leuk vinden? Dat is toch des te beter? Dat jíj school niet leuk vind en het je niet bevalt, daar hoeven wij toch niks mee te maken te hebben, of wel soms?
En "de meeste mensen hebben het niet zo leuk op school": spreek voor jezelf asjeblieft. Je wéét niet wat anderen denken.
dat lokt ie zelf uit hoor...
als je dat op een forum post kan je zo'n reactie verwachten....
hij denkt alleen maar aan hoe goed hij daar wel niet heeft en niet hoe kut anderen zich op school kunnen voelen
Oud 25-08-2003, 16:08
Verwijderd
Citaat:
x2_Shade schreef op 25-08-2003 @ 16:48:
dat lokt ie zelf uit hoor...
als je dat op een forum post kan je zo'n reactie verwachten....
hij denkt alleen maar aan hoe goed hij daar wel niet heeft en niet hoe kut anderen zich op school kunnen voelen
Daar heeft hij het toch helemaal niet over? Hij heeft het alleen maar over zichzelf, over zijn persoonlijke situatie op school! Ik heb hem niet horen zeggen dat iedereen die school niet leuk vindt, absoluut gestoord is of iets dergelijks.
Op zo'n forum posten en dan een reactie verwachten is natuurlijk logisch, maar het probleem is dat jouw argumenten kant noch wal raken. Je betrekt zijn posts alleen maar op jouzelf.

Dus: argumenten graag. Waarom vind jij het zo vreselijk op school?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 16:54
Shade
Shade is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 25-08-2003 @ 17:08:
Daar heeft hij het toch helemaal niet over? Hij heeft het alleen maar over zichzelf, over zijn persoonlijke situatie op school! Ik heb hem niet horen zeggen dat iedereen die school niet leuk vindt, absoluut gestoord is of iets dergelijks.
Op zo'n forum posten en dan een reactie verwachten is natuurlijk logisch, maar het probleem is dat jouw argumenten kant noch wal raken. Je betrekt zijn posts alleen maar op jouzelf.

Dus: argumenten graag. Waarom vind jij het zo vreselijk op school?
ik kan gewoon niet tegen zo'n iemand die dat iedereen wil laten weten en dan reageer ik er dus zo op.
Verder heb ik daar m'n redenen voor
Reageren

Regels voor berichten