Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
'k moet 19 augustus weer naar school. Ik heb 'r wel weer zin in. Alleen maar om iedereen weer te zien en spreken.
School zelf, het leren hoeft van mij nog niet. 'k ga eerst nog lekker met vrienden op vakantie en werken, maar als ik me verveel dan denk ik wel van: was het maar 19 augustus...... |
![]() |
|
absoluut niet. dit is voor mij echt genieten: heel de dag in het zonnetje of heel de dag werken.
in beide gevallen hoef ik niet al te veel na te denken (is wel prettig ![]() vrienden zie ik soms wel als ik met ze afspreek (en dat ligt dus aan mezelf hoe vaak dat is) en verder heb ik zat te doen. hééééééérlijk, vooral met dit weer ![]()
|
1 van de eerste keren dat ik dit hoor ik absoluut niet als ik volgend jaar nog naar school ga......
maar ik werk hele dagen 6 dagen in de week van 7 tot 4 en zaterdag's 7 tot 12 ik verveel me niet 's avonds met m'n vrienden t cafe in of zwemmen ofzo je moet jezelf bezighouden
|
mmm, tsja. De eerste dagen van de vakantie had ik dat wel, op schooldagen ben ik altijd erg druk (doe veels te veel buitenschoolse activiteiten, veels te gezellig allemaal
![]() ![]()
|
Naar school gaan opzich vind ik nooit zo erg.
Maar huiswerk, daaaaaaaar kan ik niet tegen Dat die k*t-leraren ook ná schooltijd bepalen wat ik moet doen Daar wordt ik GVD nog steeds agressief van!!!!!!!!!!!
|
Ik had dat de eerste weken van de vakantie wel. Gelukkig mocht ik toen nog 2 keer naar school om mn rapport op te halen en mn boeken in te leveren. Eigenlijk was dat meer gewoon om mn klas nog te zien enzo..
Nu ben ik wel blij dat we vakantie hebben, maar af en toe als ik me rot verveel heb ik wel zo iets van: moest ik maar weer even naar school. Ik moet nog wachten tot 1 september om weer naar school te gaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En zodra ik weer op school zit, wil ik alweer vakantie hebben omdat je het beeld van school in de vakantie loopt te idealiseren. ![]()
|
Ik heb vakantie van 1 juli tot 1 september. Ik heb eigenlijk ook best wel zin, al is het alleen maar omdat ik dan in de bovenbouw zit en het toneel weer begint. Ook krijg ik een zooi nieuwe leraren, dus dat belooft...
Maar eerst maar eens op kamp, dan kan ik me druk gaan maken over school.
||
Citaat:
was eigenlijk ook mijn eerste gedachte... ![]() maarja, mijn agenda vraagt om invulling... hij is zo mooi ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik verlang naar school. Serieus. Ik ben nu hele dagen aan het werk (van 8 tot 5) en ik wil-moet-zal naar de stomme rotschool van me. Mn examenjaar halen. In één keer. Mijn vrienden terugzien. Iedereen shockeren met mn nieuwe nog aan te brengen krullen en haarkleur en bovenal gewoon een rustig ritme met 's middags gewoon enigzins vrij. *ZUCHT* was het maar 18 augustus. Krummeltje -al weet ik nu al dat als ik drie dagen op school zit dat ik dan al weer terugverlang naar de vakantie, maar dat terzijde. |
![]() |
|
Nog een weekje...ik krijg nu echt zin
Eigenlijk wil ik gewoon weten hoe mijn nieuwe vakken zullen zijn...en de klassen waar ik in zit met de profiel- en vrije vakken ![]() Maar ga nu toch nog een weekje lekker van het vrij-zijn genieten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Geniet van je vakantie ipv te zieken over school....daar kan ik echt niet tegen. Je hebt gewoon mazzel waarschijnlijk met je school want de meeste mensen hebben het helemaal niet zo geweldig op school. En inmiddels is de vakantie al afgelopen en kheb er dus helemaal geen zin in.... ![]()
|
![]() |
Hmm, k heb het wel een beetje gemist. Ik vind naar school gaan helemaal niet vervelend, eigenlijk wel leuk. Maar vakantie is afentoe ook wel even lekker.
Ik ban alleen wel bang dat het komende jaar echt stressen word voor mij, ik heb geloof ik iets van 250 uur teveel (Biologie EN CKV3 gekozen, terwijl ik met 1 van de 2 al voldoende uren had...)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bovendien: wat maakt het uit dat mensen school leuk vinden? Dat is toch des te beter? Dat jíj school niet leuk vind en het je niet bevalt, daar hoeven wij toch niks mee te maken te hebben, of wel soms? En "de meeste mensen hebben het niet zo leuk op school": spreek voor jezelf asjeblieft. Je wéét niet wat anderen denken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben ook enorm blij dat het tijdstip bijna weer is aangebroken dat ik naar school kan. Nieuwe studie voor me en eindelijk weer leren! Ditheb ik echt enorm gemist. Vorig jaar heb ik weinig tot niets hoeven te doen voor mn opleiding, dat is ook de reden dat ik met een nieuwe opleiding begin (ik heb gewoon mn Propedeuse behaald).
Vanaf 1 september begin ik met de studie Pychologie aan de KUN. liefs, Hanne |
![]() |
||
Citaat:
als je dat op een forum post kan je zo'n reactie verwachten.... hij denkt alleen maar aan hoe goed hij daar wel niet heeft en niet hoe kut anderen zich op school kunnen voelen
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op zo'n forum posten en dan een reactie verwachten is natuurlijk logisch, maar het probleem is dat jouw argumenten kant noch wal raken. Je betrekt zijn posts alleen maar op jouzelf. Dus: argumenten graag. Waarom vind jij het zo vreselijk op school? |
![]() |
||
Citaat:
Verder heb ik daar m'n redenen voor
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Ik wil weer naar school! Lotske | 1 | 14-07-2007 15:13 | |
Werk, Geld & Recht |
ik wil graag naar school....maarrr.... heavyukkie | 23 | 11-11-2005 13:07 | |
Psychologie |
Niet naar school, geen werk, >18 jaar, mag dit wel? *Ster* | 38 | 08-03-2005 12:27 | |
Psychologie |
Niet geaccepteerd worden door ziekte, daarom niet naar school. kimberley | 21 | 29-03-2004 11:01 | |
Psychologie |
Niet meer naar school willen, voel me gevangen en depressief Lil'Girl | 3 | 04-11-2003 14:57 | |
Psychologie |
Hoe kom ik hier uit Nena21 | 141 | 11-03-2002 15:35 |