Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2003, 18:45
655321
655321 is offline
eey, dat meisje heeft bij mij in de klas gezeten en het is natuurlijk speculeren maar in het jaar dat ze bij mij in de klas zat is ze tijdens de gym les ook een keer helemaal out gegaan en dan bedoel ik niet gewoon flauwvallen maar een sortof epileptische aanval. In het ziekenhuis hebben ze niks kunnen vinden maar misschien zat er toch ergens een fout in haar hersens of hart ofzo waardoor het nu dus echt helemaal mis is gegaan. VOor zover ik gehoord heb van andere klasgenoten heeft het in ieder geval niets met overmatig drankgebruik te maken gehad.
Oud 24-08-2003, 18:53
The Queen
The Queen is offline
Citaat:
655321 schreef op 24-08-2003 @ 19:45:
eey, dat meisje heeft bij mij in de klas gezeten en het is natuurlijk speculeren maar in het jaar dat ze bij mij in de klas zat is ze tijdens de gym les ook een keer helemaal out gegaan en dan bedoel ik niet gewoon flauwvallen maar een sortof epileptische aanval. In het ziekenhuis hebben ze niks kunnen vinden maar misschien zat er toch ergens een fout in haar hersens of hart ofzo waardoor het nu dus echt helemaal mis is gegaan. VOor zover ik gehoord heb van andere klasgenoten heeft het in ieder geval niets met overmatig drankgebruik te maken gehad.
Bedankt voor je berichtje, ik had gehoord dat het op een epileptische aanval leek, dus dan zou dat inderdaad een verklaring kunnen zijn...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 19:32
Verwijderd
Citaat:
VOor zover ik gehoord heb van andere klasgenoten heeft het in ieder geval niets met overmatig drankgebruik te maken gehad.
Dat kan wel zeer bijdragend zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 19:41
Verwijderd
ik hoorde dat die avond nog een bierestafette was geweest? *gerucht*
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 19:51
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
vreselijk

de zus van een vriendin van me deed er ook aan mee..
ze denken dat de oorzaak een hartaanval o.i.d. is
t was namelijk geen ontgroening voor zover ik weet.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 19:58
Verwijderd
Citaat:
de ballonnenman schreef op 24-08-2003 @ 20:41:
ik hoorde dat die avond nog een bierestafette was geweest? *gerucht*
Ik hoorde dat dat niet zo was. Geruchtje hoor.

Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:02
Ninja_Nina
Ninja_Nina is offline
Mijn broer is mentor bij de introductie van de KUN. Hij vertelde dat het inderdaad helemaal niks met alcohol te maken had.
Het meisje had last van epilepsie en tijdens een aanval is er iets met een bloedvat fout gegaan of zo.
Weet niet precies wat, maar had in iedergeval NIKS te maken met wilde ontgroeningen en introducties, overmatig alcohol blabla, laat dat even duidelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:29
Vage Harry
Vage Harry is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-08-2003 @ 15:02:
Elke universiteit en hogeschool heeft een eigen introductie aan het begin van het nieuwe jaar. Dat daarbij gedronken wordt is logisch, jongeren drinken toch altijd al in de kroeg? Waar drank is, is gezelligheid, drank hoort bij feestjes. We hebben het hier over mensen van 18-19 jaar, die zijn oud genoeg om te bepalen hoever ze wel en niet willen gaan.
Niks logisch, intro is niet logisch, drank=gezelligheid is niet logisch, 18-19 jarige mensen die oud genoeg zijn is niet logisch...

Citaat:
nare man schreef
Het is waarschijnlijk een tragische samenloop van omstandigheden geweest. Ik hoop echt dat dit niet wordt aangegrepen door zielige, verzuurde miemelaars om weer te gaan zeiken over introducties van universiteiten. Laat ze die eerst zelf maar eens meemaken voor ze er een oordeel over vellen.
Zo...voel jij je effe op je kraag getrapt zeg...
Ik zei niet voor niets "Afgezien van dit ongeval moeten intro's en al die poespas natuurlijk gewoon geschrapt worden."

Citaat:
Joostje schreef
er worden elke dag mensen onwel en overlijden.
The death of one man is a tragedy. The death of millions is
a statistic.

Joseph Stalin

Citaat:
naam onbekend schreef
Alsof 'het studentenleven' überhaupt ooit heeft bestaan uit enkel 'leren en je horizon verbreiden zonder bierfeestjes, geilerij en kraagjes.'
Goed, vergeet dat woord "weer" dan maar, en toch blijf ik erbij dat het zo zou moeten zijn. Maar laat dat dan maar alleen in mijn belevingswereld gelden...

Citaat:
little nemo
ja, want stel je voor dat je ook nog lol hebt tijdens je studie
en hoezo 'weer'?? mag je mij vertellen in welke tijd studenten niet dronken
Als een student drinken, hoereren en experimenteren als lol hebben beschouwt, moet ie dat buiten "schooltijd" doen, en ook niet om half 4 op het plein

Citaat:
trouwes, wie denk je wel dat je bent om te bepalen hoe ik mn leven in zou moeten richten, bourgois!!
waar komt dat nou weer vandaan? Je moet niks, ik geef mijn mening...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Vage Harry schreef op 24-08-2003 @ 21:29:
Ik zei niet voor niets "Afgezien van dit ongeval moeten intro's en al die poespas natuurlijk gewoon geschrapt worden."
Ik voel me niet op de (enkele) kraag getrapt, hoor, het begint onderhand alleen een beetje vervelend te worden, die op niets gebaseerde pleidooien voor het afschaffen van introducties en ontgroeningen.

En nee, ik ben geen lid van een traditionele vereniging.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:48
Vage Harry
Vage Harry is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-08-2003 @ 21:41:
Ik voel me niet op de (enkele) kraag getrapt, hoor, het begint onderhand alleen een beetje vervelend te worden, die op niets gebaseerde pleidooien voor het afschaffen van introducties en ontgroeningen.

En nee, ik ben geen lid van een traditionele vereniging.
Het heeft gewoon geen toegevoegde waarde...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:55
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-08-2003 @ 20:58:

wat nou ??

iemand zei het tegen mij die het hoorde van mensen die bij dat meisje in de groep zaten.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:57
Verwijderd
Ik heb gehoord dat het een moordaanslag was van de CIA
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 21:00
jbtq
jbtq is offline
Ik vind het heel erg wat er gebeurd is . maar vind niet dat je intro's moet afschaffen. Intro's zijn er om mensen te leren kennen. Ik heb zelf ook een intro gehad van een studenten vereniging en dat was erguh leuk. En ook andere mensen leren kennen. Het einge waar wij toe gedwongen waren was dat we pas om 1 uur naar bed mochten en om 6 a 7 uur weer uit bed. Erg weinig slaap gehad. En verder werd er, als je geen bier luste, iets anders gehaald zoals cola. En verder, bij ons was alles goed geregeld en er is totaal niks gebeurd waarvan ik me twijfels heb. Totaal niet. Zelfs het weing slapen. Sommige dingen horen er nu eenmaal bij. En dat ook. En verder vond ik het ontzettend leuk. Erguh gelachen. Dus niet afschaffen!
Oud 24-08-2003, 21:28
oneMen
oneMen is offline
vote Mabo voor kip-zonder-kop-met-oogkleppen-op

Introductie is gewoon een week lang elke avond uitgaan en feesten, en overdag cultureel doen en rondkijken op de universiteit etc. Tenminste, zo heb ik hem net meegemaakt. Eén groot feest dus, en niet 'dwingen tot zuipen' of iets dergelijks.

Gauloises, ik weet niet of dat misplaatste sarcasme van jou nou pure onwetenheid is, of dat je een ongelovelijke klootzak bent. Op het moment dat iemand dood neervalt door drank/drugs is het niet altijd meteen 'eigen schuld dikke bult/ goed dat je dood bent'. Lul niet over dingen waar je zelf de ballen van snapt.
Oud 24-08-2003, 21:29
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
jbtq schreef op 24-08-2003 @ 22:00:
Ik vind het heel erg wat er gebeurd is . maar vind niet dat je intro's moet afschaffen. Intro's zijn er om mensen te leren kennen. Ik heb zelf ook een intro gehad van een studenten vereniging en dat was erguh leuk. En ook andere mensen leren kennen. Het einge waar wij toe gedwongen waren was dat we pas om 1 uur naar bed mochten en om 6 a 7 uur weer uit bed. Erg weinig slaap gehad. En verder werd er, als je geen bier luste, iets anders gehaald zoals cola. En verder, bij ons was alles goed geregeld en er is totaal niks gebeurd waarvan ik me twijfels heb. Totaal niet. Zelfs het weing slapen. Sommige dingen horen er nu eenmaal bij. En dat ook. En verder vond ik het ontzettend leuk. Erguh gelachen. Dus niet afschaffen!
Een intro is niet hetzelfde als een ontgroening.
Oud 24-08-2003, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Vage Harry schreef op 24-08-2003 @ 21:48:
Het heeft gewoon geen toegevoegde waarde...
Voor jou niet, en het kost je waarschijnlijk maar een klein beetje moeite om je voor te stellen dat het dat voor anderen wél kan hebben.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 21:45
oneMen
oneMen is offline
Citaat:

Niks logisch, intro is niet logisch, drank=gezelligheid is niet logisch, 18-19 jarige mensen die oud genoeg zijn is niet logisch...
Jouw logica interesseert me niet zoveel. Een intro, misschien moet ik het je nogmaals je hoofd instampen, is een bepaalde tijd vooraf je studie die door de universiteit georganiseerd wordt. In deze week staat kennismaking centraal; kennismaken met de omgeving, met de universiteit en met je mede-studiegenoten. Zonder deze week zul je je niet volledig kunnen concentreren op je studie, omdat je niets kunt vinden en je communicatie met je studiegenoten moeizaam zal verlopen omdat je elkaar niet kent.

Tot zover een kleine omschrijving van de introductie speciaal voor jou. Wees er zuinig op, want de toon van je reactie verraad enige jaloezie en ik zal niet opkijken als dit het meeste is dat je te weten krijgt van een dergelijke introductie.

Citaat:
Je moet je niet bemoeien met zaken wie je totaal niet snapt. Merk hier ook de 'ik heb een hekel aan corpsballen en ik vind mijzelf zo goed' instelling op.

Citaat:

The death of one man is a tragedy. The death of millions is
a statistic.

Joseph Stalin
Weet je wat, anders ga je je hele leven even naar Stalins denkwijze relativeren. Een loze opmerking lijkt me, in deze context.

Citaat:

Als een student drinken, hoereren en experimenteren als lol hebben beschouwt, moet ie dat buiten "schooltijd" doen, en ook niet om half 4 op het plein
Je hebt helemaal gelijk. Dit geldt tevens ook voor jou en enig ander mens. Je bekrompen kijk op 'studenten' (generaliseer er maar op los) is wel komisch.
Oud 24-08-2003, 21:54
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 24-08-2003 @ 18:21:
Tja ach...Bekijk het van de zonnige kant. Er zijn toch genoeg studentjes. Dus we kunnen er best een paar missen.
Ik hoop niet voor jou dat het ooit binnen jouw kenissen kring gebeurt, dan zou je nog lang terug denken aan deze uitspraak.
Oud 25-08-2003, 09:48
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 24-08-2003 @ 18:21:
Tja ach...Bekijk het van de zonnige kant. Er zijn toch genoeg studentjes. Dus we kunnen er best een paar missen.
Tja ach... Er zijn ook meer dan genoeg trieste paupers zoals jij, dus waarom ga je je niet alvast ophangen?
Oud 25-08-2003, 10:08
Anne
Anne is offline
Oké. Goed. En als we nu weer eens écht bij het onderwerp blijven?
Oud 25-08-2003, 10:12
waaromniet?
waaromniet? is offline
Best lullig dat I-feest nu niet doorgaat...
Oud 25-08-2003, 12:08
655321
655321 is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 25-08-2003 @ 10:12:
vindt je dat niet een beetje begrijpelijk dan?
Oud 25-08-2003, 12:59
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
655321 schreef op 25-08-2003 @ 13:08:
vindt je dat niet een beetje begrijpelijk dan?
aan de ene kant wel. een dode intree-er is natuurlijk niet niets.

Aan de andere kant is het een vrij natuurlijke dood. De intreecommissie van de KUN heeft er niets mee te maken. Zoals joostje al (enigszins hard) verwoordt: Het is vervelend maar het kan gebeuren. Je kunt moeilijk stilstaan bij alle mensen die op jonge leeftijd overlijden. Dan kun je geen enkele dag een feest meer geven.

Omdat het voor de aankomende studenten zo relatief dichtbij is kan ik wel begrijpen dat het allemaal sober wordt gedaan. Ook omdat de studenten er misschien wat minder zin in hebben.
Oud 25-08-2003, 13:03
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Ik snap het zowiezo niet al die poes pas er omheen, ga gewoon lekker studeren en af en toe zuipen, zo doe ik het ook gewoon.
Oud 25-08-2003, 13:19
Zaina
Zaina is offline
Ga gewoon niet studeren, ben je in 1 keer met het hele gezeik af

Maar het is gewoon een natuurlijke dood dus geweest? Tja heel vervelend uiteraard voor iedereen die haar kenden.

Maar voor de rest heeft dit geen enkele discussie waarde
Oud 25-08-2003, 13:33
Verwijderd
Citaat:
waaromniet? schreef op 25-08-2003 @ 11:12:
Jij bent toch al geen eerstejaars meer
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 15:53
barkrukkie
barkrukkie is offline
Ik zit nu op intro, en dit heb ik gehoord van een mentor:

Ze is enkele jaren geleden van de trap gevallen, toen is er een MRI-scan (kweet niet zeker of de afkorting klopt) genomen. Er was wel iets te zien, maar werd niet als gevaarlijk beschouwd, en ze mocht weer gaan.
Nu enkele jaren later bleek er toch iets van een interne bloeding zijn geweest, die haar nu fataal is geworden.
Die mentor zei ook dat zulke dingen meestal vrij snel na het ongeluk gebeuren, en dat het vrij zeldzaam was dat het na zo'n lange tijd pas fataal werd.

Dus eigenlijk gewoon een natuurlijke dood
Oud 25-08-2003, 16:10
655321
655321 is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 25-08-2003 @ 15:53:
Ik zit nu op intro, en dit heb ik gehoord van een mentor:

Ze is enkele jaren geleden van de trap gevallen, toen is er een MRI-scan (kweet niet zeker of de afkorting klopt) genomen. Er was wel iets te zien, maar werd niet als gevaarlijk beschouwd, en ze mocht weer gaan.
Nu enkele jaren later bleek er toch iets van een interne bloeding zijn geweest, die haar nu fataal is geworden.
Die mentor zei ook dat zulke dingen meestal vrij snel na het ongeluk gebeuren, en dat het vrij zeldzaam was dat het na zo'n lange tijd pas fataal werd.

Dus eigenlijk gewoon een natuurlijke dood
rectificatie:
ze is niet van de trap, maar bij gym van de rekstok gevallen verder was er op de scan niets te zien

(ik heb bij dr in de klas gezeten dus tis uit de eerste hand.. dat jullie nie denken dat ik et uit mn duim zuig fzo)

Laatst gewijzigd op 25-08-2003 om 16:37.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 16:19
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-08-2003 @ 14:33:
Jij bent toch al geen eerstejaars meer
Kan ik het nog wel een stomme maatregel vinden
Oud 25-08-2003, 19:37
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
655321 schreef op 25-08-2003 @ 17:10:
rectificatie:
ze is niet van de trap, maar bij gym van de rekstok gevallen verder was er op de scan niets te zien
als gevolg van een epileptische aanval of "gewoon" gevallen?
Oud 26-08-2003, 00:03
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-08-2003 @ 20:58:

het was wel zo en het is tijdens die estafette gebeurt, maar ik heb zelf ook aan zo'n wedstrijd meegedaan er er waren zat (on 1/3) van de mensen die niet meededen en niemand die daar moeilijk over deed
daarnaast had ze niet veel gedronken dus daar kan het gewoon niet door komen
Oud 26-08-2003, 02:46
Verwijderd
Citaat:
Gauloises, ik weet niet of dat misplaatste sarcasme van jou nou pure onwetenheid is, of dat je een ongelovelijke klootzak bent. Op het moment dat iemand dood neervalt door drank/drugs is het niet altijd meteen 'eigen schuld dikke bult/ goed dat je dood bent'. Lul niet over dingen waar je zelf de ballen van snapt.
Ik ben een klootzak, zullen hier genoeg mensen zijn die dat kunnen bevestigen. En ik ben een geboren sarcast. Als iemand dood omvalt door drugs die niet gedoogd zijn is het inderdaad eigen schuld dikke bult. Waarom denk je dat die drugs niet gedoogd worden? Ook als mensen omvallen door overmatig drank gebruik is dat ook te stom voor woorden, het is toch te gek voor woorden dat mensen van wie je mag uitgaan dat ze volwassen zijn niet weten wanneer ze te vergaan in hun gebruik.
Ik lul niet over zaken waar ik geen flikker van begrijp, ik kan met een gerust hart rustig redeneren over zaken waar ik genoeg kennis van heb en jij blijkbaar niet. Dus ga jij je maar fijn doodzuipen, dan is de mensheid weer van een "zeer" intelligent en verstandig denkend mens af.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 06:52
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 26-08-2003 @ 03:46:
Ik ben een klootzak, zullen hier genoeg mensen zijn die dat kunnen bevestigen. En ik ben een geboren sarcast. Als iemand dood omvalt door drugs die niet gedoogd zijn is het inderdaad eigen schuld dikke bult. Waarom denk je dat die drugs niet gedoogd worden? Ook als mensen omvallen door overmatig drank gebruik is dat ook te stom voor woorden, het is toch te gek voor woorden dat mensen van wie je mag uitgaan dat ze volwassen zijn niet weten wanneer ze te vergaan in hun gebruik.
Ik lul niet over zaken waar ik geen flikker van begrijp, ik kan met een gerust hart rustig redeneren over zaken waar ik genoeg kennis van heb en jij blijkbaar niet. Dus ga jij je maar fijn doodzuipen, dan is de mensheid weer van een "zeer" intelligent en verstandig denkend mens af.
tsja.. de kenner spreekt hoor ik al
Oud 26-08-2003, 09:11
Studentje
Studentje is offline
[edit]Shit, nog een pagina [/edit]

Als dit tijdens de gewone introductie van de uni is gebeurt, lijkt het me gewoon een ongeluk. Waarschijnlijk puur toeval. Was het tijdens het sporten gebeurt, dan was er veel minder ophef over geweest.

Laatst gewijzigd op 26-08-2003 om 09:17.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 09:50
Skald
Skald is offline
Interessant?

Nauwelijks...Zeker niet omdat het waarschijnlijk geen gevolg was van een of andere abominabele ontgroening.

Er sterven dagelijks honderden mensen, zullen we voor iedereen een topic openen?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 16:03
groezel538
groezel538 is offline
een vriend van me stond er praktisch naast toen ze onwel werd en ze had niet gedronken
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 16:16
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
kun je nagaan hoeveel mensen roddelen
iedereen zegt wat anders....
Maar schijnbaar was ze vroeg of laat toch wel dood gegaan omdat ze een zwak hart had....
Hoe kun je nou in godsnaam op die leeftijd overlijden? Dan is er dus iets mis geweest, en niet drugs of alcohol
Oud 26-08-2003, 18:31
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
heel vreselijk dat een meisje van 17 zomaar ineens dood kan gaan Gelukkig is het voor iedereen nu wel duidelijk dat het niet tijdens een enge ontgroening is gebeurt. Logisch dat het I-feest niet doorgaat, maar ook wel beetje jammer
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 18:38
chris9 tje
chris9 tje is offline
Citaat:
Zonder deze week zul je je niet volledig kunnen concentreren op je studie, omdat je niets kunt vinden en je communicatie met je studiegenoten moeizaam zal verlopen omdat je elkaar niet kent.
dit is echt enorme onzin, ik hoop dat je dat zelf ook begrijpt?
Oud 26-08-2003, 19:30
Verwijderd
Citaat:
tsja.. de kenner spreekt hoor ik al
Wat geeft jou het idee dat je meer kennis hebt als ik?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 23:52
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Afschaffen van introducties in het vervolg e.d vind ik persoonlijk onzin. Haar door had hier tenslotte niks mee te maken. Zo'n aanval had overal kunnen gebeuren, helaas genoeg was het op een introductie, waardoor er nu ineens een hoop jongeren bij betrokken zijn en met hun neus op het feit gedrukt worden dat je ook als je jong bent zomaar kunt overlijden.
Dit wil niet zeggen dat ik alles goed vind aan introducties. ik vind dat gezuip en die ontgroeningen niet echt ergens op slaan, maargoed ze horen er wel gewoon bij, bij eht begin van een nieuwe periode, en een hoop mensen beleven er lol aan dus van mij mogen ze het zo laten. Alleen jammer dat je soms je eerste studiepunt moet verdienen met meedoen aan een introductiekamp, ook als je geen drinker bent enzow...er mag wel wat meer vrije keus in aan de ene kant misschien.

Ik vind het persoonlijk wel wat overdreven dat meteen alle introuducties in heel Nijmegen vervroegd afgesloten of verdund worden dit jaar. Lang niet iedereen kende haar, zat op haar faculteit of was erbij. Ik vind dat dan alleen maar extra sensatie om meteen alles af te schaffen. Wel goed als je mensen de keus laat of ze willen blijven of niet, maar alles meteen niet door laten gaan wat de niet-persoonlijk-betrokken kampen van andere studierichtingen betreft....
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 15:22
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 26-08-2003 @ 20:30:
Wat geeft jou het idee dat je meer kennis hebt als ik?
Dat lijkt me duidelijk. Je uitspraken doen niet het vermoeden opkomen dat je een kijk hebt op dergelijke zaken. Maar genoeg daarover nu lijkt me.. beetje offtopic
Oud 27-08-2003, 19:00
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ben je ooit op intro geweest? Dan praat je wel anders. Ikzelf drink ook niet en ik heb me ook nooit verplicht gevoeld om mee te drinken. Zo'n intro is heel erg leuk en vooral gezellig.
Mijn mentor zei dat het i-feest waarscheinlijk later in het jaar gehouden zal worden. Ben blij dat de intro wel door ging. Dat is eigenlijk wel goed, ook voor de mensen die haar kenden, het is een soort van afleidingh, gaan zitten kniezen is ook niets. De groep op het kamp is gaan wandelen en dat was erg goed

Laat nogmaals duidelijk zijn dat een intro niet hetzelfde is als een ontgroening. Die beginnen pas als het jaar ook begonnen is. Ik erger me ook heel erg aan het stuk uit de telegraaf van gisteren. Daarin wordt ook gesugreert dat het met een ontgroening te maken had.
Oud 27-08-2003, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me duidelijk. Je uitspraken doen niet het vermoeden opkomen dat je een kijk hebt op dergelijke zaken. Maar genoeg daarover nu lijkt me.. beetje offtopic

Omdat ik zeg dat iemand die zich onverantwoord gedraagt moet leven met de gevolgen heb ik er geen verstand van, zegt wel genoeg over jou.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 27-08-2003 @ 20:00:
[..]

Laat nogmaals duidelijk zijn dat een intro niet hetzelfde is als een ontgroening. Die beginnen pas als het jaar ook begonnen is. Ik erger me ook heel erg aan het stuk uit de telegraaf van gisteren. Daarin wordt ook gesugreert dat het met een ontgroening te maken had.
Ach, ach. Telegraaf he. Sensatiezoekers tot en met.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 19:31
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Ieke schreef op 27-08-2003 @ 20:00:
Ik mag toch hopen dat de gemiddelde Nederlander de telegraaf als een uitgegroeid roddelblad ziet...
Oud 27-08-2003, 19:59
Rissie
Rissie is offline
Jee wat erg...
Oud 27-08-2003, 20:05
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Sithan schreef op 27-08-2003 @ 20:31:
Ik mag toch hopen dat de gemiddelde Nederlander de telegraaf als een uitgegroeid roddelblad ziet...
Gezien het aantal leden dus niet.... Maar goed, dit is een beetje offtopic.
Oud 27-08-2003, 20:45
*Burning water*
*Burning water* is offline
Ik deed zelf ook mee aan de intro, ander weekend weliswaar, maar de stemming na het bericht was toch terneergeslagen. Niet vreemd; wij zaten in precies dezelfde situatie en dan komt de dood wel erg dichtbij. Het is echt erg voor dat meisje en haar familie..
Het leek er trouwens op dat er epilepsie in het spel was; een aantal weken voor de intro was er een onderzoek bij haar daarnaar geweest, maar de uitslag was nog niet binnen. In ieder geval had dit meisje niet veel gedronken en werd haar dood niet veroorzaakt door drank.
Oud 27-08-2003, 22:01
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
*Burning water* schreef op 27-08-2003 @ 21:45:
Ik deed zelf ook mee aan de intro, ander weekend weliswaar, maar de stemming na het bericht was toch terneergeslagen. Niet vreemd; wij zaten in precies dezelfde situatie en dan komt de dood wel erg dichtbij. Het is echt erg voor dat meisje en haar familie..
Het leek er trouwens op dat er epilepsie in het spel was; een aantal weken voor de intro was er een onderzoek bij haar daarnaar geweest, maar de uitslag was nog niet binnen. In ieder geval had dit meisje niet veel gedronken en werd haar dood niet veroorzaakt door drank.
Bij ons ook. Maar dat was op elk weekend denk ik wel. (Welk weekend zat je?)
Reageren

Regels voor berichten