Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Was tof concert jah..
Bij het voorprogramma was het wel lachen om heel emo te doen ![]() (owh jah ik heb nog een drum stokje van Matchbook Romance ![]() En Pennywise was echt goed.. Beetje jammer dat het echt weer eens super druk was, maja ach je kan niet alles hebben.. En die Friso is me een geile beer ![]() ![]()
|
Ja, Chris, had je langer willen spreken, maar ik ging de pit niet in want ik had het fuckign benauwd en mijn nieren doen al 4 dagen pijn, geen zin om daar een mep op te krijgen.
En ik vond wel leuke plaats. Maar was wel een super concert zeg, energieke lui. Wel wat aan korte kant, maar ze genoten zichtbaar ookz elf. Ow ja Bruce: Fijn he, zo'n lik ![]() Jullie zaten wel te schreeuwen zeg, ik werd een portie nagekeken ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Waar stond jij dan mneer? Heb ik jou gezien? Hoe zag je eruit? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() jou heb ik wel gezien ... oja ... Pennywise ... ja wat zal ik zeggen ... VET ...harde pit ben geen superfan ofzo .. maar ik wilde ze gewoon zien voor een keertje , en naar concerten gaan is altijd kewl. ik ben aan het eind het podium opgeklommen dus de kans ik groot dat jullie mij hebbe gezien , maar jullie weten toch niet hoe ik er uit zie ![]() dat was echt meesterlijk.
|
![]() |
|
|