![]() |
|
Ik zou het liefste een mooie cup-C hebben maar ja helaas heb ik ong cup b .. bij sommige winkels ineens c maar jka dat ligt meer aan die winkels dan aan mij..
enneeeee mn vriendje,.. die vind het zo wel mooi.. ( geloof ik) hoeft van hem niet groter ofzow ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Nou ik heb nou een C... vin ik wel heel irritant.. Met sporten enzo zit het alleen maar in de weg. B vin ik wel beter denk ik.
Was ik in Spanje.. daar heb je natuurk alleen van die kleine vrouwtjes.. Nou ik zie allemaal leuke bikini's liggen, ik passen.. alle cupmaten te klein.. ...dan baal ik egt joh..
||
Citaat:
Ik heb de cup die ik het liefst zou willen hebben, alleen zou ik het miss handiger vinden om cup c te hebben omdat ze die in meer winkels verkopen en omdat ze daar gewoon leukere bh's voor hebben. Ik zou het alleen wel veel minder mooi vinden.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
mooiste is moeilijk te zeggen. ligt eraan wat voor lichaam er bij zit. me vriendin heeft cup B en die vind ik erg mooi. ik heb ook vriendinnen gehad met cup A en ook daar was niets mis mee. Vind een kleine cup denk ik mooier dan een grote cup, aangezien er dan van alles gaat hangen, maar daar kan ik niet goed over oordelen, omdat ik nooit een vriendin gehad heb met cup D of E bv.
de schoonheid van de borsten is gewoon ook afhankelijk van hoe de rest van het lichaam eruit ziet. |
![]() |
|
Ik heb 85 D en het sucked. Ik ben zelf niet bepaald mager, ik ben vrij volslank en heb het zandloperfiguur dus misschien staat de cup ook het best maar ik word er gestoord can met dansen sexen etc. Ze blijven nooit rustig bij je "zitten". Bovendien krijg ik er ook commentaar op op mijn werk (café) en dta vind ik denk ik nog wel een van de kutste dingen. Zou graag 10 kilo lchter willen zijn met een C cupje.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb 80B en ben daar tevreden mee. het rijmt ![]() Het past bij mijn figuur, het is goed in verhouding.
||
Citaat:
Miss Quasy, hier is superflip om je een handje te helpen met ondersteunen.. ![]() Ok, niet grappig.. het lijkt me ook dat als ze groot zijn dat t erg vervelend kan zijn.. Had ik maar een kleine penis, mn rug gaat eraan.. ![]() |
![]() |
|
het mooist vind ik B tot en met D. Meer of minder maakt me niet uit maar dat vind ik het mooist.
Ik denk dat voor een meisje B of C het fijnst is: makkelijk kleding uitzoeken en niet zo groot dat je bv rugklachten krijgt.
||
![]() |
Citaat:
(K)
|
Ik heb grote C en van de H&M D (valt kleiner, schijnt)
Ben er niet echt blij mee, had ze liever wat groter gehad.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jaaa dat was ik ook van plan...maar de dokter zei dat je het beter kon doen als ze uitgegroeid waren ...want anders kan het uitscheuren ![]() dus k wacht nog wel paar jaartjes
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zelf heb ik B en ik hoop dat ik nog doorgroei tot C, dat lijkt me mooi bij mij. Ik ben slank, maar heb voor m'n bouw vrij brede schouders (m'n vriend zegt dat het de schouders van een football speler zijn
![]() ![]() Ik kan niet echt zeggen wat ik bij welk meisje vind passen, 't moet gewoon kloppen in verhouding. Een enorm klein slank meisje met een D staat gewoon gek... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() die eerste is moooi ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
mm keb 75B, en da past wel bij mijn figuur, dus kben dr wel tevreje meej, w8 wel af of ze nog groeie hah.. tis wel idd zo dat klein fijner is dan zo heel groot, en tvalt mij op da de meeste *normale* jongens ook liever nie TE groot hebbe....
kusj..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
fake boobs doozj | 32 | 18-03-2013 19:19 | |
Liefde & Relatie |
meisjes en hun borsten! Flickan | 114 | 27-05-2010 13:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vanaf welke leeftijd groeide jouw borsten? Lyouknow | 45 | 14-04-2010 07:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borstverkleining -> welke pc? Ventura | 73 | 11-07-2007 15:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten??? ** Phoebe ** | 86 | 09-07-2003 19:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ik heb een afspraak gemaakt voor mijn borstvergroting. )Vampje( | 129 | 25-11-2002 15:36 |