![]() |
||
Citaat:
![]() Je moet sowieso dat soort dingen niet te lang gbruiken, want dan worden idd je spieren slapper. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
tijdens het turnen is het wel goed, omdat je dan steun geeft aan je zwakke enkel. maar als je niet sport, is het beter om je enkel zo vrij mogelijk te laten. behalve als je er echt ongelofelijk last van hebt, is het wel okay om wat extra steun te gebruiken.
je moet je enkel zo vrij mogelijk houden, omdat dit beter is voor het genezen. wanneer je je enkel zo nauw houdt, forseer je m alleen maar meer. je moet hem júist bewegen, want dan geneest ie sneller. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is dom en onverantwoord. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, dat zeg ik uit ervaring... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze kan beter stoppen voordat ze helemaal nietmeer kan en later weer beginnen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik sport zelf 8uur in de week en heb al best vaak blessures ghad. Ik ben nooit gstopt en het is allemaal goed gkomen. Ik heb gwoon de dingen niet gdaan waarbij ik last had van die blessure. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan zeggen dat ik ook ben doorgegaan met blessures en dat dat niet echt handig was...maar bij mij ligt het misschien ook ietsje anders. Toch denk ik dat wat dan ook doorgaan met een blessure niet handig is. Je hebt niet voor niks een blessure: teken van je lichaam dat je te ver gaat. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zit op een dansacademie en kan t me echt niet permitteren om te veel lessen te missen. dus af en toe moet ik met beleid toch door gaan. ook al doe ik 10 keer minder mn best, zolang ik maar meedoe! want ik moet toch bij blijven met de oefeningen etc. en als je daar echt zo serieus mee bezig bent, dan piep je gewoon niet zo snel. zeker niet als het zo'n langdurige blessure is. bij een ernstige maar korte blessure zou ik bijvoorbeeld wel ff een week niet meedoen ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij kiest ervoor om er iets mee te doen, en het niet als hobby te nemen. Als het alleen een hobby is en je laat jezelf fllink beschadigen dan is dat dom. Als het nietmeer je hobby is maar als het ware een opleiding heb je natuurlijk minder voor het kiezen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe kom je erbij dat ik niet zou weten waarover jullie het hebben. 'top'-sport of prestatiegerichte sport ![]() Sport moet voor je plezier zijn, maar dat is een persoonlijke opvatting. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@topicstartster: ga naar de dokter en vraag advies. Ga iig niet je lichaam lopen te verkloten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jij weet kennelijk ook niet waar je overspreekt als je mensen zo 'veroordeeld'. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
t is inderdaad waar dat dansers rond hun 40ste al aardig versleten zijn en daar kies ik inderdaad voor. maar dit is óók mijn hobby, t is als mijn hobby begonnen. ik ben alleen doorgegroeid en doe nu aan topsport. waar ik welliswaar mijn beroep van wil maken, maar dan maak ik dus van mijn hobby mijn beroep. en dus ja, sommige mensen kunnen niet zonder hun hobby. en als t dan een langdurige blessure is, snap ik wel dat ze doorgaan, ook al is het op een lager niveau. sommige mensen kunnen echt niet zonder! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar als je geen zwakke enkel hebt moet je hem gewoon ff trainen... elke dag touwtje springen is heel goed.. dat maakt je enkel weer sterk! ik heb van dat vage tape.. rot spul.. veels te hard maja.. ik frankrijk heb ik van dat dunnere sporttape gehaald dus ja.. ik kan je niet echt zeggen welke dat is sorry |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Spierpijn: hoe kom je eraan? En vooral, hoe kom je er weer vanaf? Verwijderd | 20 | 01-09-2011 18:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
Enkel Banden verrekt patricia15 | 16 | 18-10-2009 15:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Enkelbanden, een grote miserie hahaha | 7 | 26-03-2007 21:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwakke enkel marlies | 18 | 03-04-2004 10:57 | |
Algemene schoolzaken |
gym op school alpha | 58 | 02-09-2002 13:05 |