Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2003, 18:50
Atje85
Atje85 is offline
als je de pc van een vriend van me aanzet, dan krijg je bij t opstarten van Win XP een lijst waaruit je een keuze moet maken, welk besturingssysteem je wilt opstarten.
Er zijn 2 opties, maar die zijn beide tzelfde, namelijk allebei gewoon Win Xp Prof, en t maakt ook niet uit welke je kiest, t komt precies op tzelfde neer.
Nu heeft hij ooit windows er opnieuw opgezet en daarbij de oude verkeerd verwijderd ofzo kennelijk, dat ie nu dus 2 opstartmogelijkheden krijgt.

De vraag is nu: hoe krijg ik 1 van die 2 opties in dat menutje weg, zodat windows gewoon normaal start zonder dat ie dit dus vraagt ???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2003, 19:03
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
onder windows key+pause -> advanced -> startup and recovery -> settings -> system startup vind je de instellingen die je zoekt.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 19:06
IceManX
IceManX is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 25-08-2003 @ 20:03:
onder windows key+pause -> advanced -> startup and recovery -> settings -> system startup vind je de instellingen die je zoekt.
Heeee verrek! Die keyboard shortcut kende ik nog niet!
Oud 25-08-2003, 19:09
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 19:13
Verwijderd
Citaat:
IceManX schreef op 25-08-2003 @ 20:06:
Heeee verrek! Die keyboard shortcut kende ik nog niet!
En zo zijn er nog 100en die je niet kent
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 22:06
Harrie
Harrie is offline
Citaat:
McLaren schreef op 25-08-2003 @ 20:13:
En zo zijn er nog 100en die je niet kent
Citaat:
McLaren schreef op 25-08-2003 @ 22:55:
Als je nou voor de verandering ook eens wat aan dit topic toevoegd, maar goed, dat is weer te moeilijk voor je..
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 23:14
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Harrie schreef op 25-08-2003 @ 23:06:
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 23:16
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 25-08-2003 @ 20:03:
ik zal t morgen proberen, bedankt!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 11:10
Atje85
Atje85 is offline
maar dan haalt ie alleen dat menutje weg, maar die 2 dingen blijven wel gewoon in t systeem zetten he? moet ik daarvoor gewoon de pc formattereen en win xp eropnieuw opzetten??
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 16:47
Atje85
Atje85 is offline
ik heb t uit de boot weggehaald, en t is gelukt
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 17:45
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Harrie schreef op 25-08-2003 @ 23:06:
JEZUS HARRIE, wat ben jij irritant!
Oud 26-08-2003, 21:02
Harrie
Harrie is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-08-2003 @ 18:45:
JEZUS HARRIE, wat ben jij irritant!
puh.. als je de laatste reacties op mijn serieuze antwoorden na gaat, weet je waarom ik mclaren quote.. hij heeft zo vaak kutreacties gegeven.. en zet me anders gewoon even op de ignore lijst ofzo.. verder heb ik een hekel aan de sfeer hier.. en nee ik laat me niet wegjagen.. aan mij zal het niet liggen.. maar aan van die betweters als "voeg eens iets nuttigs" laat ik me niet zeggen..

ga mijn jaren posten eens na hier.. en je zult zien dat ik bijna altijd serieus heb gepost.. en als iemand zegt 'ga zoeken' terwijl hij de volgende dag zelf een topic post met 'hoe doe ik dit'.. ja dan vraag je erom.. maar op fora is iedereen de betweter zelf..

ikzelf ben ook eigenwijs op fora.. ik geef het toe.. maar er zitten mensen tussen die ik niet kan uitstaan laatste weken.. voorbeeld; laat een chick eens wat vragen hier, niemand zegt: "ga zelf zoeken".. tenzij ze het niet doorhebben dat het een chick is.. maargoed.. gaat om principe..

hopelijk verandert het nog..
zijn geloof ik ook al velen vertrokken.. maja, life goes on..
*gaat de negatieve reacties op deze post turven*
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 21:08
Gimme more beer
Citaat:
Harrie schreef op 26-08-2003 @ 22:02:
puh.. als je de laatste reacties op mijn serieuze antwoorden na gaat, weet je waarom ik mclaren quote.. hij heeft zo vaak kutreacties gegeven.. en zet me anders gewoon even op de ignore lijst ofzo.. verder heb ik een hekel aan de sfeer hier.. en nee ik laat me niet wegjagen.. aan mij zal het niet liggen.. maar aan van die betweters als "voeg eens iets nuttigs" laat ik me niet zeggen..

ga mijn jaren posten eens na hier.. en je zult zien dat ik bijna altijd serieus heb gepost.. en als iemand zegt 'ga zoeken' terwijl hij de volgende dag zelf een topic post met 'hoe doe ik dit'.. ja dan vraag je erom.. maar op fora is iedereen de betweter zelf..

ikzelf ben ook eigenwijs op fora.. ik geef het toe.. maar er zitten mensen tussen die ik niet kan uitstaan laatste weken.. voorbeeld; laat een chick eens wat vragen hier, niemand zegt: "ga zelf zoeken".. tenzij ze het niet doorhebben dat het een chick is.. maargoed.. gaat om principe..

hopelijk verandert het nog..
zijn geloof ik ook al velen vertrokken.. maja, life goes on..
*gaat de negatieve reacties op deze post turven*
Sorry hoor, ik maakte maar een geintje
Anyway, ik moet zeggen dat ik het op een paar punten wel met je eens bent, maar het forum staat dan ook wel vol met domme vragen. Er moet dus een forumbaas komen die actief een veelvoud van dat soort posts gaat archiveren in een sticker...
Oud 27-08-2003, 05:29
Enlightenment
Enlightenment is offline
Thnx voor die shortcut, kende ik ook niet, superhandig.
Oud 27-08-2003, 08:15
Atje85
Atje85 is offline
T is gelukt, nadat ik een tijdje bezig ben gweest met Win XP Recovery omdat ik van de opties de verkeerde had weggehaald uiot de boot maja alles doet t nu perfect

En McLaren is irritant
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 08:33
Gimme more beer
Citaat:
Atje85 schreef op 27-08-2003 @ 09:15:
En McLaren is irritant
Ze zijn allebei irritant
Reageren

Regels voor berichten