Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ga mijn jaren posten eens na hier.. en je zult zien dat ik bijna altijd serieus heb gepost.. en als iemand zegt 'ga zoeken' terwijl hij de volgende dag zelf een topic post met 'hoe doe ik dit'.. ja dan vraag je erom.. maar op fora is iedereen de betweter zelf.. ikzelf ben ook eigenwijs op fora.. ik geef het toe.. maar er zitten mensen tussen die ik niet kan uitstaan laatste weken.. voorbeeld; laat een chick eens wat vragen hier, niemand zegt: "ga zelf zoeken".. tenzij ze het niet doorhebben dat het een chick is.. maargoed.. gaat om principe.. hopelijk verandert het nog.. zijn geloof ik ook al velen vertrokken.. maja, life goes on.. *gaat de negatieve reacties op deze post turven* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anyway, ik moet zeggen dat ik het op een paar punten wel met je eens bent, maar het forum staat dan ook wel vol met domme vragen. Er moet dus een forumbaas komen die actief een veelvoud van dat soort posts gaat archiveren in een sticker...
|
|