Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2003, 15:14
groezel538
groezel538 is offline
mijn vriend was in het verleden nogal een player, hier heb ik het erg moeilijk mee gehad, hij was gewoon superfout bezig maar sinds hij met mij verkering heeft (zo'n anderhalf jaar) is hij veranderd. Dat is ook zo, ik vertrouw hem echt voor 100%, hij kijkt niet meer naar andere meisjes en zou nooit vreemdgaan, dat weet ik gewoon. Maar mijn probleempje is het volgende. Hij is nogal open en maakt heel snel contact met mensen (goeie eigenschap, zo issie gewoon en ben daar blij om) maar hij begint dus vaak tegen mensen die hij niet kent te praten en kan altijd met iedereen goed opschieten enzo. Ook met meisjes. Das verder niezo probleem maar af en toe heb ik gewoon door dat hij signalen geeft aan meisjes waardoor ze gaan denken dat ie ze leuk vind. Dit is iets wat ie zelf gewoon echt nie door heeft (nogal een bord voor zn hoofd, het heeft mij indertijd ook heel wat moeite gekost om hem te laten merken dat ik hem leuk vond) maar ik vind het echt heel vervelend. Ik heb het hem al vertelt, en hij heeft beloofd dat ie er op zal letten maar hij had zelf dus echt nix door. en soms gebeurt het gewoon waar ik bij sta, waar ik dus echt pissed van kan worden. Ik vind het nu ook gewoon helemaal geen prettig idee als hij zonder mij uitgaat enzo...ik weet wel dattie toch nix doet, ookal denken die meisjes dat hij ze leuk vind enzo...maar gewoon het idee vind ik heel vervelend, hierdoor ga ik me de laatste tijd ook heel irritant gedragen door aan hem te gaan vragen waar die was, met wie enz....
naja beetje vaag verhaal misschien maar is er iemand die dit herkent??? En hoe kan ik er nou voor zorgen dat ik me er gewoon niet meer druk om ga maken??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2003, 18:05
luckyleo
luckyleo is offline
je kan je er het beste niet te druk om maken. Het is nou eenmaal zo dat hij veel aandacht heeft van meisjes, maar als hij zich er niet echt bewust van is dat ie signalen afgeeft, dan is het niet erg. Hij is dus niet bewust bezig met versieren enzo, dus zla hij niet vreemdgaan. Wees er maar gewoon een beetje trots op dat je een vriend heb die goed in de markt ligt en toch jou trouw blijft.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 18:17
Musk
Musk is offline
Ik snap op zich wel dat je er mee zit, ik zou het zelf ook vervelend vinden. Je kan er niet zomaar voor zorgen dat je je er niet meer druk om maakt, maar je kan wel gewoon heel vaak in de spiegel zeggen: 'HAHA hij heeft met mij en niet met die meisjes!!"
(Dat helpt bij mij tenminste )
Maak je niet te druk. Nu je het tgen hem gezegd hebt, zal hij rekening met je proberen te houden, zo niet, praten??
Succes x
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 18:58
ZHAzha
ZHAzha is offline
Als hij verder niks met die meisjes doet is het toch okay? je mag toch best een beetje flirten,als je maar gewoon duidelijk een grens heb..

Dit is echt iets waar ik met mijn vriend over in de knoop zit.
Het liefst zou hij willen dat ik thuis op een stoel blijf zitten inplaats van dat ik alleen uit ga met een vriendin.
Oud 25-08-2003, 19:25
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Mijn vriendje was vroeger ook enigszins 'playerig' en dat is nu nog wel es te merken Ik weet dat hij wel eens met uitgaan met meisjes flirt en/of danst, maar daar heb ik geen problemen mee. Dat doe ik zelf namelijk ook. We vertellen dat elkaar ook gewoon: het scheelt dat we allebei niet echt jaloers zijn aangelegd ofzo.

Maargoed, als jij er wel problemen mee hebt, moet je er toch nog eens met hem over praten denk ik.
Oud 28-08-2003, 09:48
steentje
steentje is offline
mijn (nu ex) vriend is een enorme player en ook hij had niet door dat hij meisjes bepaalde signalen gaf. Hij zou nooit vreemdgaan maar al die aandacht vind hij prachtig. Nu heeft hij er afgelopen maandag voor gekozen dat hij dat geflirt liever heeft dan een vaste vriendin die van hem houd.

Het is zijn keuze...maar ik weet zeker dat hij er spijt van krijgt...
Ik hoop nu alleen maar dat hij daar snel achter komt want ik ben kei gek op hem!
Oud 28-08-2003, 20:14
Verwijderd
hoi hoi,

het klinkt missschien raar maar het is gewoon zo: je kan me vriendin zijn ik was bijna netzo tot dat ik mijn vriendin ontmoeten en nu al dik 18 maand met haar heb, zij heeft het er ook erg moeilijk mee ik ben ook best makkelijk en open en dus het zelfde als jy omschrijft met meiden, je moet je vriendje gewoon vertrouwen meer zou je eigenlijk niet kunnen doen denk ik,

succes groetjes bart
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 16:34
Sweet-Suzy
Sweet-Suzy is offline
Citaat:
steentje schreef op 28-08-2003 @ 10:48:
mijn (nu ex) vriend is een enorme player en ook hij had niet door dat hij meisjes bepaalde signalen gaf. Hij zou nooit vreemdgaan maar al die aandacht vind hij prachtig.
Zo ja, mijn ex had dat ook heel erg. Hij had het zelf niet door, maar ik zag het gewoon... En anderen ook trouwens. Maar ja, wat kan die eraan doen als tie het zelf écht niet door heeft. Dat betwijfel ik zelf, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 16:44
Loezzel
Loezzel is offline
Je kunt er niet veel aan doen. Je hebt zelf ook al door dat ie het niet expres doet en dat ie echt rekening met je probeert te houden. Nu moet jij proberen rekening met hem te houden door op je gedrag te letten. Zolang hij het niet expres doet en niet vreemd gaat, moet jij je niet irritant tegenover hem gedragen. Hij kan er niks aan doen, jij ook niet.
Hij is je trouw, denk alleen daar aan. Denk niet aan hoe flirterig hij is en probeer lief voor hem te zijn...
Succes!
Reageren

Regels voor berichten