Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2003, 19:09
rodina
rodina is offline
Een bungelow aan zee. Hoeft niet groot, luxe te zijn, wel een tuin rondom en vrijstaand.. Dan ben ik gelukkig.
Oud 29-08-2003, 23:03
Demo
Demo is offline
Hmn..
Een klein kasteeltje met een zeer grote tuin, ergens vlakbij Amsterdam. Er zit een gigantisch hek om heen. Er staat een reuze fontein in mijn tuin. Aan de andere kant van het kasteel-huis is een vijver, maar deze ligt nogal afgelegen en tussen bomen. De vijver ziet eruit als een meertje en het geheel doet denken aan een rustig plekje in het bos. Er moet uiteraard ook genoeg ruimte zijn voor de honden die ik wil nemen. Het huis aan de binnenkant.. Hmn. Als je door de deuren naar binnen stapt. (Een van mijn dienstmeisjes zal de deur openen) kom je in een grote hal met een heel hoog plafond. Dan kan je de trap oplopen. Boven is een soort balkon aan de binnenkant, waarbij je uitkijkt op de hal. Ik wil in het midden van het huis, ergens boven, een ruime bibliotheek met oude boeken. (Het gaat er niet om dat het mooie boeken zijn, het gaat om de sfeer.) Ergens anders wil ik een kamer hebben, een beetje in de Romeinse stijl. Daar zit een impluvium. Niet om regenwater op te vangen, maar ik laat daar op de een of andere manier water in lopen. Ik wil daar verder geen dingen in. Gewoon helemaal leeg. Ohjah. In mijn hal komt een koikarpervijvertje. Leuk voor de bezoekers als ze moeten wachten . Een van mijn slaapkamers maak ik zwart. Deze kamer is vierkant, en heeft een hoog plafond. Ik hang er donkerpaarse zachte fluwelen gordijnen, die tot aan de grond komen. Ik neem in iedergeval een gewone eetkamer. En dan nog een extra eetkamer voor als ik veel gasten krijg. Misschien dat ik nog een triclinium maak. Ach.. We zien wel.. Eerst school afmaken.

~Demo
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 00:21
Verwijderd
Faery en ik hebben besloten dat we een woonbootje in A'dam willen. :] Met een leren wegzakbank in de woonkamer, want dat wil ik. >:] Een rooode, want dan krijgt Roel geen heimwee. Ik ben sociaal, wat dat betreft.

Roel: En hout, hout, hout. En een koelkast. (Ja, prioriteiten die ik heb >:].)

Een koelkast die immer gevuld is met bier, vinden wij. En doeken op de muren.

Roel: Een computer, een warhammertafel en een te groot bed >:].

Een bed met aan een kant een grote spiegelwand. >:] En: Twee computers. Met ICQ er op. En een veel-te-snelle internetverbinding, dat kan heus wel op een woonboot.
Een tapijt met allerlei kleurtjes en dingels willen we ook. En een kleine paddoplantage ergens in een hoekje, zodat we optimaal van die kleurtjes en dingels kunnen genieten.

Roel: En een douche.

Ja, die is ook mooi meegenomen.

Hoppa. Droomhuis. Wie biedt zich aan om die voor ons te kopen? >:]
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 18:20
dark_poetry
dark_poetry is offline
Zelfde als Drama denk ik!
Oud 30-08-2003, 19:56
Verwijderd
Citaat:
lotjesnotje schreef op 17-08-2003 @ 22:45:
ik zou wel in ze een gragtepand willen wonen en dan alles zelf inrichten zoals ik het wel....
Mensen die het woord "grachtenpand" niet weten te spellen krijgen er sowieso geen. >:]
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 21:05
Otis
Otis is offline
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten